Eka pusu

sombody1

Eli siis millanen teijä eka pusu/suudelma oli? Missä tapahtu? Millanen fiilis? Millasena hetkenä? Kumpi teki alotteen jne?

23

3853

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 99 tyttö

      Ikävä kyllä en ole ikinä seurustellut enkä saanut pusua/suudelmaa:(

      • Aika kenkkuasanonmä

        Sama täällä. Aika kenkkua


      • ighbkkjhuiu
        Aika kenkkuasanonmä kirjoitti:

        Sama täällä. Aika kenkkua

        Aik a kinkkua sanon mä 13


    • jokubody

      Mäki haluun kysyy tääl sellasseen kysymyksen et minkä ikäsenä vois niiku pussata ekan kerran?

      • ...

        Ei sille ole ikää itse suutelin ekaa kertaa 10v :)


      • Pojke1998-15år
        ... kirjoitti:

        Ei sille ole ikää itse suutelin ekaa kertaa 10v :)

        Sanotaanko et vanhempana saa varmastiki paljon enemmän irti, siinä 16-20v osais vamaan parhaiten nauttia ensisuudelmista jne :)


    • johanN4

      en koskaa kuvitellu ees saavani sellast ku tuossa 2 kk aloin seurustelee 1,5 v vuotta vanhemman pojan kaa ja oltiin tossa partio leirillä n. viikko sitten ja siellä teltassa oltiin ja siel oli kyl muitaki... jätkä kysy et saako pusun :3 aloin vaa jotai selittelee siin ku tiesin et se oli tosi kokenu ja mä en. sit katottii hetki toisiamme ja se vaa pussas.. mahtava fiilis! ja ei siis oltu nähty ku kerran sen seurustelun aikana sitä ennen, mut silloki vaa äkkii ): ja oon 14

    • flaffy

      Paskaa. En osannut varautua, en halunnut sitä, mutten uskaltanu pistää vastaankaan. Oltiin kaveriporukalla viettämässä aikaa, kun yks jätkistä (juujuu, oli meillä ollut vähän säätöä, muttei mitään vakavaa) vetäs mut ison mainoskyltin taakse ja huulet koski IHQ.

    • parastaaa <3

      Hehheh jännää kun juttu on sellanen että saan sen tänä kesänä maailman ihanimmalta tytöltä :3

    • parastaaa <3

      Hehheh jännää kun juttu on sellanen että saan sen tänä kesänä maailman ihanimmalta tytöltä :3

    • sitä hän sä kysyit

      Eka pusu oli kun olin 0 vuotias äiti pussasi
      Minua

      • Paskaannolooll

        Lol fuck your fuckin little penis


    • kkdkfkd

      Viime kesänä festareilla ja siitä joku kuukaus ni saman ihmisen kanssa sitte kunnon nuoleskelua. Alkomahoolilla saattoi olla vaikutusta asiaan. Tällästä. Onha tuo iha jees, ei se ensimmäinen suudelma nyt mitenkää erikoinen sinänsä ollu, mukavaa puuhaahan tuo kuiteki on.

    • Muumitikkarii

      Eka pusu oli tuota 5luokal ku palkintona oli muumitikkari!! Nii ja se ketä pussasin on iha sairaa n ärsyttävä peikko :D

    • Ettäsellasta

      Olin lukion ekalla lukiobileissä, jossa kaikki nyt oli vähän huppelissa. Noh, olin hengaillut siellä yhden vuoden vanhemman jätkän (jonka nimeä en edes tiennyt) ja omien kavereideni kanssa, kun yhtäkkiä kaikki kaverini lähtivät johonkin ja tämä jäin tämän jätkän kanssa kaksin. Halattiin aika pitkään siinä ja sitten kun olin lopettamassa halausta, tää jäbä sit päätti suudella mua ja sit siinä sitte joku 2min vaa nuoltii. :D ei ollu kovin kummonen pusu.

    • Hehexdd

      Eilen olin discoissa.Sitte istuttii yhen pakolaisen kaa lavan reunal.
      Sitte se vaa käänty muhunpäin ja oli ihan kiinni mun pääs.Sit käänsin vaa pään ja sit se tapahtu:)(Oon 10v):')

    • Biseksuaaliminäolen

      No ite sain ekan suudelman pojalta 2015 vuoden lopussa. Olimme hänellä ja katsoimme elokuvaa, jotenkin se vain meni siihen, en edes tiedä miten. Seurustelimme 2 kk ja erosimme, koska minä en halunnut jatkaa. Hän pomotti minua ja käski aivan liikaa, päätti kaverini ja tekemiseni. Sain tarpeekseni.
      Tytön kanssa about 2016 vuoden alussa. Aloimme seurustella ja olemme yhä suhteessa. Se tapahtui rannalla :)

    • Kokenutnainen

      Tiedän, vastaan myöhässä mutta olin hänen kanssaan yhdessä leikkipuistossa ja sitten minun sen aikainen poikaystävä sanoi että hänellä on KÄRPÄSIÄ mahassa :D ja sitten se vain tapahtui

    • joku34v

      Ei sitä varmaan oo tapahtunutkaan. Muistaisin kai jos olisi. No semmosia en laskisi, jos pikkukersalona siskoa tahi serkkua on suutellut epäromanttisella mielellä mutta klassillista ikäiseni tai -sehköni henkilöttären kanssa suoritettua huulivastenhuulea-suudelmaa en muista olleen. Reilut 19 v sitten sain halauksen ja poskisuukon. Fyysillinen tunne oli terapeutilliseuudessaan suurenmoisa, mutta tilanne oli henkisesti traumauttava, kiitos parin-kolmensaan ilkeästi nauravan silmäparin ja ilkkunauruun ratkenneiden kurkkujen.
      Hyvä kuiteng, notta ees silloin läksin sinne saamaan sen poskipusuhalin siltä muotoisalta ja suossitulta tyttöltä, koska eipä tota oo sen jälkeen ku pari kolme haljua ja vähemmän mairittelevista syistä suotua halia vastaanotettu.

    • Anonyymi

      Ei tätä varmaan lasketa.. mulla on BF mutta kuitenkin. Olin kaverin juhannus juhlissa ja mun kaveri (tyttö) huus et haluu pussaa jotai ja olin vaa et ok😂 ei se tuntunu millekkää

    • Anonyymi

      Se oli aika onnistunu tilanteeseen nähden, olin muistaakseni 15.
      Lähettiin koulusta mut me oltiin riitdelty vähä jostain. (me oltiin sillon oltu 14 vuotta vaa parhaita kavereita.) se lähti aika vihasena kävelee kotiin vaikka se olis saanu kyydinki ja sato vettä.
      No en mä sit keksiny muuta ku lähin perään.
      Sit ku mä pääsin sen luo ni sit me juteltii jotai sekavii se oli siis vieläki vihanen (tai niin mä käsitin sillon.
      Sit en oikeen tiiä mitä siinä tapahtu mut sit me yhtäkkii vaa suudeltii siin vesisatees keskel katua.
      Siitä on nyt jotain 2 vuotta ja ollaan nyt sit seurusteltu.

      • Anonyymi

        Ja olin sittenki 16 jos siit nyt on kerran jotain 2vuotta ja nyt oon 18


    • Anonyymi

      Se tapahtu meil äske ja oli muute vitun kiihkeet suudelmat ekaks pusuks oikee kielareita

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe