Ei vainenkaan, Olen Antskufani, ihan hitokseen satarotsenttisesti.
Mie romahan!
18
145
Vastaukset
- katleijanen!
Aaiivann-törötörö.
Mutta minäpä olen vanhusten ystävä ja oon kansanedustaja Touko Puuppasen fani.
Tämän voi siirtää politiikkapalstalle tarvittaessa.
http://www.youtube.com/watch?v=yxSXVdDk45Q - Älkää älkäääääääää..
just kiukuttelin kun laitoin lehdessä osastolle VIIHDE, niin tulee PUTOUSTA sieltä ja sitä kun en halua katsoa!
ÄLKÄÄÄÄÄÄ....... - todellakin..
En tiedä, onko oma vika, mutta kyllä kaipaa Neil Hardwickin aikaista, ärjellistä huumoria.
Putouskin on enimmillään näyttelijöiden kimppakivaa, kuin täällä joku fiksu kirjoittaja joskus kirjoittikin.- +++
j.
- Makriina ek
Antsku on kuiteskii ihan hyvä. Varmasti Hardwickkikii sitä seuraa romahtamatta.
- +++
Makriina ek kirjoitti:
Antsku on kuiteskii ihan hyvä. Varmasti Hardwickkikii sitä seuraa romahtamatta.
Jees, Antsku on kaikkein paras, kaikkien vuosien.
Silti, ohjelma on ainakin minun mielestäni jo antinsa antanut. Luulisi jo olevan viisaiden ohjelmantuottajien päissä uusia ideoita. Kannattaisi lopettaa ohjelma, kun sitä vielä katsotaan.
Hardwickistä ei ole pitkään aikaan kuulunut mitään. - Että se
+++ kirjoitti:
Jees, Antsku on kaikkein paras, kaikkien vuosien.
Silti, ohjelma on ainakin minun mielestäni jo antinsa antanut. Luulisi jo olevan viisaiden ohjelmantuottajien päissä uusia ideoita. Kannattaisi lopettaa ohjelma, kun sitä vielä katsotaan.
Hardwickistä ei ole pitkään aikaan kuulunut mitään.hardwick sai naurunremakan repeämään aivan ennenkokemattomalla tavalla.
- +++
Että se kirjoitti:
hardwick sai naurunremakan repeämään aivan ennenkokemattomalla tavalla.
"Partavesipullo, puoleksi juotu"
Hänen huumorissaan oli itua, ei ollut vain älytöntä naaman- ja äänenvääntelyä.
Mikähän viisaus Ymminkin suosioon kätkeytyi?
Oli lähes suora plagiaatti Herppeenluomasta. - Ymmi**
+++ kirjoitti:
"Partavesipullo, puoleksi juotu"
Hänen huumorissaan oli itua, ei ollut vain älytöntä naaman- ja äänenvääntelyä.
Mikähän viisaus Ymminkin suosioon kätkeytyi?
Oli lähes suora plagiaatti Herppeenluomasta.Aaivan, mutta kun ei se vihdemaailma ihan pelkällä Hardwickillä pyöri, että Ymmi olisi Hardwick ja Ansku olisi Hardwich..Törötörörö
Ei Ymmi nyt voi teille Hardwickiksi muuttua nii..
- Ramoona*
Onhan tuo Antsku symppis, jos vertaa vaikka siihen Ymmi Hinaajaan, jota en yhtään ymmärrä. Minulla ei ole käsitystä , onko näitten Putouksen hahmojen takana todellisia ihmisiä, vaiko vain tyyppejä. "Hitoksee" on nyt kaikkien huulilla, ja lehtijuttujen perusteella sennimistä drinkkiäkin saa Imatralla ja tietenkin Antskun pasta carbonaraa. Saipa Imatra mukavaa julkisuutta, ja eikös Turkukin ole ollut mukana kotitalousopettaja Marja Tyrnin hahmossa.
Mielestäni parhaita imitointeja on ollut Jukka Puotilan Marja-Liisa Kirvesniemi ja Jön Donner, myös Aake Kallialan ja P-P Peteliuksen Kyllikki plus Johannes -imitoinnit kolahtivat minun huumoriini.- Makriina ek
Minä aloin katsoa Putousta vasta tällä kaudella, ja kun hahmoja oli enää 4 jäljellä. Kun se Hirviniemen humoori ei kolahda minuun.
Antsku on mieleen juuri siinä, että ei ammu mistään yli, vaan tuo hahmon esiin pienillä seikoilla ja lähes monotonisella puheella.
Se on taito, ja vaati paljon enemmän kuin kaatuilu ja höpöttäminen. Hinaajan hahmoa en ymmärtänyt enkä kuullut. Ilmeisesti oli toisto viime vuotisesta hahmosta.
Olet kyllä oikeassa, kun mainitset nämä "vanhat" humoristimme. Ei myöskään pidä unohtaa Ritva Valkamaa.
Ensiyönä on sitten jännityksen paikka, miten selviää meidän Oscar-ehdokkaamme!
Filmi olisi tullut viime yönä Teemalta, mutta pöyristyttävän myöhään. Kai nyt esittävät sitä monta kertaa, että kaikki sen näkevät.
- katleijanen!
Minä katsoin ylen tv-ohjelmista sen lyhytfilmi-videon.
- perämies ykkönen
Minä oon tullut niin valikoivaksi viime vuosina tv-ohjelmien suhteen, että monena päivänä tuntuu siltä, ettei ole mitään katsomista. Mitään amerikkalaisia sarjoja en enää katso. Juuri katsoin tuon buddhalaisuuteen liittyvän, koska sen opin, eihän se uskonto olekaan, olen huomannut kiinostavan itseäni yhä enemmän ja vaikuttaneenkin minuun jo, esimerkiksi keskittymiskykyyn. Huomannut olen, että vaikkapa Herran siunaus-rukous on minulle mantra ennen nukahtamista. Hengitysharjoitukset sujuvat yhä paremmin jne.
Tärkein sarja on minulle ollut koko sen olemassaolon ajan Francon aika tai nythän se on Francon jälkeen, elänyt olen siinä Alcantaran perheen mukana hyvin vahvasti. No nyt katson tämän Saari-sarjan, jostain syystä se kiehtoo minua, juuri alkaakin. - mieto, kermainen
Miekii romahan. Niin ramoitti, että oti pakko ottaa pienet luvut. Sii humahti 2h. Heräsin ovikellon soittoon. Vikahälytys, ei asu täällä... niille.
Nyt ei tul kyllä uni moneen tuntiin. Laskuikii pukkaa. Menee pankin luottovipin puolelle. Ne on silti halvempikorkosia kun pikavipit.
Millon langennee sähkölasku, on kait se perimisaika edellisessä laskussa mainittu. Mittarissa on vaan hurjat lukemat.
Pitää etsiä halvempi sähkönmyyjä, meillä keskikallista. Napsasin tuolla keskimellakkaa pitkän tuopin, että uni tulis. Mie huomenna ehkä romahan. - Lorena*
Seuraan TV ohjelmia ehkä liikaakin ja sitten näitä netti-hyppelyitä ympäri maapalloa, milloin asiaohjelmia milloin matkustan musiikin mukana aikakaudesta toiseen. Näinhän ne päivät kuluvat - plus Tieteen Kuvalehdenkin joskus ostan.
Nyt kiinnostaa Ukrainan tapahtumat asiantuntijoiden mielipiteitä selaillessa - ruplan kurssi on pudonnut roimasti mitähän siitäkin seuraa Venäjän taloudelle.
Niin tämä Antsku - ilmiö Imatralla, sai varsin mittavan julkisuuden paikkakunnalla - Sokoksen Rosso ja Imatran ketterä ! Hupaisaa mutta totta, huulikiillot on myyty Imatralla loppuun !
Putous ohjelma on ollut niin hulvattoman koomista, näyttelijöiden osasuorituksissa tuli esille näyttelemisen moni osaaminen ja se ei ole ihan helppoa esiintyjälle. Nauruterapiaksi ohjelma oli kait tarkoitettu katsojille. - salett
Merkillistä nimimerkkiä ei hyväksytä, olisi kohteliasta LUOTSIN kertoa,
joiden kirjoituksia ei hyväksytä---- john sjatkel
Mie romahtaisin jos olisi kurja sää, 51 sm lunta, tie huonosti aurattu ja itetalouskin kuralla.
Nyt kun on tänään vielä keväistä ja leskenlehtiä alkaa pian pukkaamaan, siirrän romahtamista kepulikonstein myöhemmäksi.
Voisin käydä lähikaupasta hakemassa salkun keskiketterää, mutta eihän se ole oikeasti edes olutta, eikä sillä janokaan lähde vaan petraa entisestään. - Paras 1
john sjatkel kirjoitti:
Mie romahtaisin jos olisi kurja sää, 51 sm lunta, tie huonosti aurattu ja itetalouskin kuralla.
Nyt kun on tänään vielä keväistä ja leskenlehtiä alkaa pian pukkaamaan, siirrän romahtamista kepulikonstein myöhemmäksi.
Voisin käydä lähikaupasta hakemassa salkun keskiketterää, mutta eihän se ole oikeasti edes olutta, eikä sillä janokaan lähde vaan petraa entisestään.Ei sitä miestä olisi tarvinnut Antskulle ilmaantua. Olisipahan ollut miettimistä, mikä rohjake hän olisi.............
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558