Oon huomannu tässä viime aikoina tämmösen kumman ilmiön, että yhä enemmän kauniita nuoria naisia ajelee tuolla jotain duunarifirmojen kuorma-autoja tai polttelee röökiä työmaa-alueen taukopaikalla raksavaatteet ja huomioliivit päällä samanlaisen miesremmin kanssa. Täähän toki sopii yhteen viimeaikasten uutisten kanssa että amikseen hakee nykyään enemmän porukkaa kun lukioon, mut harvemmin tommosilla 99% miesvaltasille raksa-, ja duunarialoille naisia näkee. Ja on se aika huvittavan näköstä joku parikymppinen blondi semmosen keskimäärin 50v isomahaisen äijäporukan kanssa tupakalla rakennustyömaan edustalla.
Mahtaakohan tämmönen olla yleistymässä? Tollasten duunareiden yleensä ajatellaan olevan just niitä vanhoja isomahaisia pahanhajuisia äijiä, mut näköjään on trendi vähän muuttumassa... kumma juttu.
Duunari muijat?
qewqwqwwqwe
3
108
Vastaukset
- 17v amis
onhane hottii ku hyvän näkönen muija on haalari päällä ainaki jos on vähän tiukka haalari
- kkkkkkkkklklk
Duunari___________________________muijatpa hyvinkin.
Itse toivon ainakin, ettei kuvailemasi trendi ole yleistymään päin. - jlskdfjlfdkj
Eikös yleensä ne kauniit naiset ole korkeakouluissa/yliopistoissa suurin osa. Aika harva hyvännäkönen muija mitään duunarihommia paiskii. Tosin kyllä nitä siellä täällä yksittäisiä näkee. En sitten tiiä onko tämmönen trendi yleistymässä, toivottavasti ei...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403741Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333314- 692938
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912780- 351798
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no821766- 241609
- 281557
- 291539
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231524