Näin kävi minulle...

Kyllätekitutaa.

Joo olin tuolloin 18 vuotias. Asuin tukiasunnossa Helsingissä. Tukiasunto oli tarkoitettu itsenäistyville nuorille. Varsinainen nuorisokoti oli vieressä seinän toisella puolella.

Olin jo pitkään katsellut erästä ohjaajaa kodin puolelta. Hän oli silloin about 25-30 vuotias. Nuori pimu siis ja vähän pyöreähkö ja ihana perseinen. Monena yönä heräsin mällit housuissa miettien häntä. No tarina jatkukoot...

Eräänä päivänä hän toi minulle kodinpuolella pestyt pyykit kuivuneina. Kiitin häntä ja kysyin, että onko kodin puolella kiireistä. "Ei olenkaan" hän vastasi. Minä sitten kysyin, että haluaisiko jäädä kahville hetkeksi. Se sopi hänelle. No sitä aloin keittelemään ja punastus alkoi jo ja kulli nousi pystyyn. Sitten hän alkoi kysellä koulunkäynnistäni ja vastailin, että hyvinhän se menee. No hän hymyili minulle ihanasti.

Siinä sitten joimme kahvia ja hän katsoi minua tietäväisellä ilmeellä. Sitten hän kysyi wc:ni puhtaudesta. Minä melkein tukehduin kahviini kun säikähdin. "Ai mitä?" kysyin. "Niin että onko pönttöpuhdas vai ootko sotannut. ;)" kysyi hän ja vinkkasi silmää. Vastasin että on se aika sottainen. Hän sitten nousi, nosti minut ylös, tönäisi sohvalle ja tuli päälleni polvillaan, etten pääsisi pois ja alkoi suudella minua. Sitten hän kuiskasi: " Mä tiedän että sä kiihotut musta ja oot kattonut mua jo monta viikkoa." Mä sanoin "kieltämättä" ja hän alkoi avata viilojani.

Perkele sitä tunnetta kun hän pisti kivikovan munani suuhunsa ja alkoi imeä. Mä vaan ähkin ja totesin: "Ai saatana mikä muija" ja hän vetä yhä kovempaa suuhunsa ja tuntui, että kuolen siihen nautintoon ai vittu. Ja sitten hän riisuuntui ja näin hänen ihanaisen perseensä pyllistävän minua kohti. No otin mulkun käteen ja työnsin hänen pilluunsa sen. Siinä sitten paneskeltiin ja hän kiljui. "Aaah! Atte kovempaa! Kovempaa!"

Vaihdoimme asentoa ja hän ratsasti päälläni. Hänen klitoris oli aivan turvoksissa ja nännit kivi kovat. Minä puolestani ähkin ja hiki lensi. Sitten sanoin: "Mä laukean!" Nopeasti otin munan pois pillustaan ja hän meni kyykkyyn. "Aaaaah!" huusin ja spermat lens suoraan hänen naamaansa ja suuhunsa. Sitten hän puki päälleen ja suuteli vielä mua ja kysyi, että otammeko uusiksi joku kerta. Vastasin tietysti että totta kai.

Se oli ihanaa. Eikä siinä mitään hävettävää ole vaikka nussii vanhempaa ja laitoksen ohjaajaa. Hän oli selvästikin puutteessa. Nussimme sen kerran jälkeen noin 5 kertaa kunnes muutin omaan asuntooni. Hän tulee ehkä kylään ja panemme koko yön.

Onko muilla samanlaisia kokemuksia fantasian täyttymisestä?

5

6707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vitunurpo

      oletko varma että huusit aaaaah vai aaaaaaaaaaaaaaaahh

    • SamisPetteri

      On!

      Ihan samanalainen kokemus.

    • Kyllätekitutaa.

      Ite oot urpo ja älä lässytä siinä. Turha tulla muita nimittelemään jos ei pillua/munaa saa joten jos ei oo kunnon asiaa suksi vittuun?

    • Rahaa kotoa käsin
    • Kyllätekitutaa.

      Pyh ja taitaa itellään olla kokemusta asiasta? Kuin alas voi vajota, että esiintyy miljoonien edessä alasti rahan takia? C´moon!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1874
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe