Miehet kävelevät käsilaukku olalla,naiset käsikädessä,mistä niitä tulee
lisää jos miehet pieksää kakosta ja naiset läpsyttää limppua
Onko kaikki venäläiset homoja
19
302
Vastaukset
- bravda....
Sinähän sen tiedät!
- hirven parittaja
En tiedä, siksi kysyin
- Kivääri
Ystävät kulkevat käsikädessä ja puolustavat tosiaan pysyllä myös naapurimaissa.
- Läheisyys
Venäläiseen kulttuuriin kuulu läheisyys ja huolenpito, eipä ole homoja nämä imatralaisetkaan eri ikäryhmiin kuuluvat parit, kun kulkevat käsi kädessä,
- Mani 1
Eipä olla täällä totuttu siihenkään,että tankein tullaan puolustamaan kansalaisia toisen maan alueelle niinkuin Venäjällä on tapana tehdä. Saisivat tallata vaan omassa maassaan,ei tänne tarvitse tulla ruplia tuomaan.
- 32j
Mani 1 kirjoitti:
Eipä olla täällä totuttu siihenkään,että tankein tullaan puolustamaan kansalaisia toisen maan alueelle niinkuin Venäjällä on tapana tehdä. Saisivat tallata vaan omassa maassaan,ei tänne tarvitse tulla ruplia tuomaan.
Samaa tekee venäjä mitä on usakin tehnyt/tekee
- rusikka
Kuuluuko kulttuuriin miehille käsilaukku,en ole muilla nähnyt kuin rusakka
mysinöillä.Eli kysymykseen vastaus:on ne homoja - VOIHAN VENÄJÄ
rusikka kirjoitti:
Kuuluuko kulttuuriin miehille käsilaukku,en ole muilla nähnyt kuin rusakka
mysinöillä.Eli kysymykseen vastaus:on ne homojaMIE RAKASTAN VENÄLÄISII NII ON NII IHANIIIIIIIII JA MIE OON MIESS JA TYKKÄÄN VENÄLÄISIST MIEHIST JA NAISIST KAIKISTA VENÄLÄISISTÄ
- käs veska
VOIHAN VENÄJÄ kirjoitti:
MIE RAKASTAN VENÄLÄISII NII ON NII IHANIIIIIIIII JA MIE OON MIESS JA TYKKÄÄN VENÄLÄISIST MIEHIST JA NAISIST KAIKISTA VENÄLÄISISTÄ
He typerys, kuka aloitit tän ketjun. Eipä tarvitse mennä kun tuonne Europpaan ni siellä myös miehillä on vastaavia laukkuja. Ketää vaan jonkun aikaa ennen kuin tänne takapajulaan asti tulee myös "luvalliseksi" miehenkin kantaa moista veskaa. Helsingissä jo joillain on, ihan HETEROILLA. Siinähän on äly kätsyy kantaa pikku kamaa ettei tarvii farmarin taskuun survoa kaikkea. Tai vielä pahempaa, johonkin helvetin VYÖTÄRÖLAUKKUUN jota ei käytä kuin suomalaiset typerykset
- ketjun aloittaja
käs veska kirjoitti:
He typerys, kuka aloitit tän ketjun. Eipä tarvitse mennä kun tuonne Europpaan ni siellä myös miehillä on vastaavia laukkuja. Ketää vaan jonkun aikaa ennen kuin tänne takapajulaan asti tulee myös "luvalliseksi" miehenkin kantaa moista veskaa. Helsingissä jo joillain on, ihan HETEROILLA. Siinähän on äly kätsyy kantaa pikku kamaa ettei tarvii farmarin taskuun survoa kaikkea. Tai vielä pahempaa, johonkin helvetin VYÖTÄRÖLAUKKUUN jota ei käytä kuin suomalaiset typerykset
Ja venäläiset homot käsilaukkua,mene takaisin ns.pietariin vai minne,
hitsi että olen typerys kun ei ole homolaukkua mukana - gjg65fd
Lähes joka toinen turakki on lusinut ja sitä kautta heistä on tullut hinureja!!
- ree87
Vyölaukku ja nappiverkkarit. Siinä on viimeisin muoti!
- itse olen ns.normaal
Lopettakaa tuo Homostelu ,sehän kuuluu Kulttuuriin tuo käsi,olka laukku Miehillä Venäjällä.Suomalaiset Miehetkin vois ottaa oppia ettei Perstaskussa nykyaikana enää Rahoja pidetä.Ja ei ne Venäläiset porukassa kulje vaan Mutu Maahanmuuttajat .Meneppä vaikka Tunisiaan niin Poika porukalla siellä liikutaan mutta tuskin Homoja ovat.Miksi aina joka paikkaan tuo Homostelu täytyy saada minulla oli jo 60luvulla koulukaveri joka oli normaali Fransu.Opin jo silloin ymmärtämään ihmisten erilaisuuden.
- yrjö..
Tosi akkamaisilta näyttää nuo sarkahousut kaikkine hinttilaukkuineen.
- nörlyni
yrjö.. kirjoitti:
Tosi akkamaisilta näyttää nuo sarkahousut kaikkine hinttilaukkuineen.
Voi v i t t tu mikä ääshole YRJÖ on ite hiivit kotona aina norlynit jalas saa ta nan hin tt ari
- Osi ton
Tuo homostelu kertoo Imatralaisten miesten, lue lapsien, älykkyysosa määrän. On opittu uusi jännittävä sana ja se on TOSI hauskaa laittaa se joka rakoon
- njet ruski durak
Mutta äö mukana homolaukku ei
- toyta Pena
Niillä on veskat täynnä Euroja toisin kuin meillä . perstaskussa vähiä rahoja kuletetaan
- Veskat
Venäläiset miehet ovat kaikki rakastuneet vladimiriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922127Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n332070Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501835Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751360- 861251
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311060Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561003- 67936
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.282895