haluan tupakoivan miehen

takykardia

Mistä löydän tupakoivan ja joskus drinksuakin ottavan - ei niuhon miehen?

Tätä kyselee kissoista pitävä viiskyt ja risat oleva vaalea rento nainen pääkaupungista.

63

1514

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ent. tarjoilija

Minun kokemukseni oli että niitä röökaajia on tarjolla ihan liikaakin.
      En voisi kuvitellakaan suutelevani ketään tupakoivaa, sehän on kuin iskis naamansa märkään, stumppeja täynnä olevaan tuhkakuppiin. Niitä tyhjentäneenä (ent. työ) oli aina melkein oksennut tulossa pelkästä hajusta.
      Veikkaan että löydät pilvin pimein haisevia röökiukkoja kun vaan pubeihin meet tutustumaan. Kotoas ne ei sua välttämättä osaa hakea.

• normi hukassa

Miehet pyrkivät sen röökin lopettamaan, kun alkaa vaikuttaa panopuuhiin ;) enkä pidä millään lailla huonona asiana sitä, että röökistä joku eroon pääsee! (itse en ole vielä päässyt) Toki se tosiasia, että tupakkaan suhtautuu kriittisimmin entiset tupakoijat (kuin koskaan tupakoimattomat) on hankala tilanne toiselle puoliskolle, jos sattuu itse tupakoimaan.

Sen sijaan JOSKUS drinksua ottava on vaikeampi tapaus. Tässä ikäluokassa miehet ovat joko juoppoja, tai superelämää viettäviä maratoonille treenaavia rasvattomia absolutisteja (jopa entisiä "juoppoja", joiden suhtautuminen toisten alkoholinkäyttöön on yhtä mustavalkoista, kuin entisten tupakoitsijoiden)
        .
        Jos mies sattuukin olemaan suunnilleen "normaali", ottaa juhlissa tai joskus illalla konjakin ja siggenkin kahvin kera. Osaa istua pubissa, pitää hauskaa, mutta saapua konttaamatta kotiin, harrastaa työn ohella jotain (ei välttämättä urheilua) on todennaköisesti onnellisessa parisuhteessa, eikä etsi Sinua, eikä minua.

• TurmiolanTomi
        normi hukassa kirjoitti:

Miehet pyrkivät sen röökin lopettamaan, kun alkaa vaikuttaa panopuuhiin ;) enkä pidä millään lailla huonona asiana sitä, että röökistä joku eroon pääsee! (itse en ole vielä päässyt) Toki se tosiasia, että tupakkaan suhtautuu kriittisimmin entiset tupakoijat (kuin koskaan tupakoimattomat) on hankala tilanne toiselle puoliskolle, jos sattuu itse tupakoimaan.

Sen sijaan JOSKUS drinksua ottava on vaikeampi tapaus. Tässä ikäluokassa miehet ovat joko juoppoja, tai superelämää viettäviä maratoonille treenaavia rasvattomia absolutisteja (jopa entisiä "juoppoja", joiden suhtautuminen toisten alkoholinkäyttöön on yhtä mustavalkoista, kuin entisten tupakoitsijoiden)
        .
        Jos mies sattuukin olemaan suunnilleen "normaali", ottaa juhlissa tai joskus illalla konjakin ja siggenkin kahvin kera. Osaa istua pubissa, pitää hauskaa, mutta saapua konttaamatta kotiin, harrastaa työn ohella jotain (ei välttämättä urheilua) on todennaköisesti onnellisessa parisuhteessa, eikä etsi Sinua, eikä minua.

Kannattaa etsiä jostain päihdehoitopaikasta, jos nämä ovat ainoat vaatimukset.

• mavericus1
        normi hukassa kirjoitti:

.

"Jos mies sattuukin olemaan suunnilleen "normaali", ottaa juhlissa tai joskus illalla konjakin ja siggenkin kahvin kera. Osaa istua pubissa, pitää hauskaa, mutta saapua konttaamatta kotiin, harrastaa työn ohella jotain (ei välttämättä urheilua) on todennaköisesti onnellisessa parisuhteessa, eikä etsi Sinua, eikä minua."

Kyllä näitäkin on.
        Niin tupakkaa kuin alkoholiakin voi nauttia kohtuudella.
        Tupakoiva ja joskus ryypyn ottava mies ei välttämättä
        ole mitään "rupusakkia" vaan normaalia elämää elelevä mies.

En tiedä yhtään eronnutta pariskuntaa joka olisi eronnut
        tupakan takia, mutta tiedän monia jotka ovat eronneet
        viinan takia. Kuitenkin tupakoivat ovat naisille se pahempi
        pahe kuin eukkoaan kännipäissään hakkaavat ukot.

• Keväisin terveisin!

AInakii sillon tällön kessuttelevia on. Niin miehissä kun naisissakin. Tai tiedä sitte miten satunnaisia tupakoijia ne on. Illanistujaisissa kyllä kelpaa tupakka toisten askeista. Että sellasta "lopettamista".
      On niitä ihan ite tupakkinsa ostavia juhlatupakoijiakin, mutta on näitä pummaajiakin ihan tarpeeksi.
      Onnea etsintään!

• Cigarillo

Jaa-a, vaikea sanoa. Taidan ottaa viskipaukun ja käydä pihalla röökillä. Niuho saatan silti olla, monessakin suhteessa. Esim. siistiä pitää olla. Ja sekin pitää itse hoitaa, toinen vain sottaa.
      P.S. Kissat tappaa turhaan pikkulintuja mutta koirat on kivoja.

• Thunderotto1

Mulla kolme kissaa ja ne ei tapa turhaan,kyllä tähän asti ovat syöneet saaliinsa.Sitten vielä sekin että minulla on koira joka tappaa lintuja myös koulutettuna kuin luontonsa puolesta mutta ei turhaan.

• ihmekissoja.
        Thunderotto1 kirjoitti:

Mulla kolme kissaa ja ne ei tapa turhaan,kyllä tähän asti ovat syöneet saaliinsa.Sitten vielä sekin että minulla on koira joka tappaa lintuja myös koulutettuna kuin luontonsa puolesta mutta ei turhaan.

Kyllä kissat tappaa ihan huvikseenkin. esim päästäisiä eivät ikinä syö. ihan tappamisen ilosta. ei kelvannut ravinnoksi muuten maamyyräkään (kontiainen). sisälle se kyllä piti tuoda näytille.

• henrjii

Kaikki miehet ovat loppettaneet tupakoinnin, ja ne jotka vielä tupakoira, ja ottaa rinksuja eivät jaksa lähteä kotoa mihinkään.

• Jaa-jaa, että kun ei enää keuhkot kestä ja happirikastinta on raskas vetää perässä ei euta kuin ottaa kotona siihen murheeseen...

• PupuPuskasta kirjoitti:

Jaa-jaa, että kun ei enää keuhkot kestä ja happirikastinta on raskas vetää perässä ei euta kuin ottaa kotona siihen murheeseen...

Profiilikuvasi oli aikaisemmin yöhuuhkajan profiilissa. Oletteko löytäneet toisenne?

• huiluntuhti

Olisin voinut suositella exääni mutta se kuoli keuhkoahtaumatautiin pari vuotta sitten.
      Tämän ikäiset miehet aloittivat tupakoinnin 12-16 vuotiaina joten kaikilla jotka vielä ovat hengissä alkaa olla vaikka mitä kremppaa.

• ukkometso

Vähän renttu siis:) He.he..Oletko ihan tosissaan..Mä poltan ja otan joskus pari..ja joskus vähän enemmän,mut silloin kun taidon.Ei siis alko määrää eikä hallitse elämää.Silti joku on moittinut molemmista paheista..EI saa ottaa viinaa..siitä tulee liian hyvä fiilis:) Ja haisee pahalle..Noiden sun haku kriteerien perusteella olen tämän hiippakunnan halutuin ukkomies.

• Nyfiken

Hauska tuo viimeinen lauseesi hiippakunnan halutuimmasta miehestä :)

• ROItar

Mullekin kelpais Ei-Niuho mies!

• piippumies2

Tästä
      Oon viraton velaton ja ihan kiltti poika (56½v.)
      Tosin persaukinen

• LOPETTAKAA!!

Lukekaa keuhkoahtaumataudista, niin eiköhän tupakasta ala jo haluttamaan eroon!! Siinä hengitys käy vuosi vuodelta tukalammaksi ja lopuksia pitkällisesti tukehtuu pois.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9096970

• 20+20=40

Puhut totta! Minäkin lopetin tupakoinin juuri tuon keuhkoahtaumataudin pelon takia. Tosin rankalla tavalla. Poltin piippua pari päivää putkeen niin rajusti jotta silmät vuoti vettä ja oksentelin , nii "in sairastahan se oli tuomonen " hevosen leikki" mutta kun otin sillä asenteela jotta eihän tää tupakointi lopu koskan koska tää on nautintoaine. Niin tuo pakko , henkoste takia ei tee mieli enää polttaa. Yritin vielä kerran , LM sinisen poltin puoleenväliin , ei maistunut koska keuhkot ja kroppa muisti reaktion , tuosta myrkytyksestä.

• takykardia

Ukkometso ja piippumies2, jompi kumpi teistä voisi olla tuleva aviomieheni, kirjoitelkaapa lisää niin katsotaan mihin tämä johtaakaan. Miau!

• Roitar

Mie otan sitte kumpi sulta jää takykardia....vai mitä pojat?:)

• ukkometso

Voi kun on kaksi iki-ihanata naista:)Pojat vaan hymyilee...

• SeppoSi

Tupakoiva nainen tuskin saakaan pidempään suhteeseen tupakoimatonta miestä. Jos saa niin sitten tuo "lopeta tupakointi" saarna alkaa kuherruskuukauden jälkeen ja johtaa eroon. Nuorena sitä on joustavampi näiden toisen "puutteiden" suhteen mutta vanhemmiten kaikki on tuollaisten asioiden kanssa ronkeleita,

• mavericus1

Polttelen kun en siitä eroonkaan pääse.
      Pari kertaa kuukaudessa saatan käydä karaokea laulelemassa
      ja sieltä olen aina omin jaloin ja horjumatta kotiin tullut.

Tuo tupakka tuntuu olevan viina pahempi paha naisten mielestä
      ja ymmärrän kyllä senkin.

Täällä olisi siis kolmas jonossa jos ne pari ensimmäistä eivät kelpaakaan ;-)

• liberaalia

Raksalta tai jos haluut sikarin polttajaa niin löytyy johtoportaasta, THL:n niuhottajista ei kannata katella niillä on muutenkin pipo turhankin tiukalla.

• metsolanerkki

AP: No, entä käykö sähkötupakkaa höyryttelevä mies? Ei haise henki eikä terva tuki keuhkoja.

• röökimuija

Röökaaminen ei ole fiksua. Itse polttelin 10 vuotta. Pystyin lopettamaan sähkötupakan avulla. Suosittelen! Tunnen olevani pitkästä aikaa terve ja ilma tuntuu raittiilta. Henki ei haise tuhkakupilta. Tuoreen savun haju on vieläkin mielestäni hyvän hajunen mutta jälkihaju on kamala. Tupakoitsijoiden ja ryypiskelijöiden kannattaa etsiä toisensa.

• takykardia

Kiitoksia kaikille mielenkiintoisista vastauksistanne. Todellakin tupakasta on tehty tänä päivänä suurempi synti kuin esim. alkoholista ym. muista esim. raamatun mukaan murhat, aviorikokset, varkaudet, mässäily näyttävät olevan pikkujuttuja tämän tupakoinnin rinnalla.

Raamatussa tosin ei muistaakseni missään puhuta tupakoinnista, viinin juonnista kylläkin. Jeesuskin tykkäs otta kuppia opetuslastensa kanssa ainakin viimeisellä ehtoollisella, tästä ei suinkaan voi päätellä että Jesse olisi ollut alkoholisti vaikka muuttikin veden viiniksi ensimmäisenä tehtävänään. Minä pidän erityisesti punaviinistä.

Mavericus1 sanoisin että karaokesta en oikein tykkää kun ei ole lauluääntäkään ja poltellaan me ihan rauhassa röökiä ilman omantunnontuskia.

• Tosimies ei marjanpo

IHANAAAA,elämä ilman päihteitä on mahtavaa!!
        Aina kaikki aistit terävänä ja avoimena.

• mavericus1

"Mavericus1 sanoisin että karaokesta en oikein tykkää kun ei ole lauluääntäkään ja poltellaan me ihan rauhassa röökiä ilman omantunnontuskia."

Eipä siellä monilla muillakaan lauluääntä ole, mutta siinähän se sen idea onkin ettei tarvitse ollakaan :-)

Ja mitä tupakkiin tulee niin olen samaa mieltä, jokainen tablaa tyylillään sano muut sitten mitä hyvänsä ;-)

• ''''''''''''''''''''

Takykardia: "Mavericus1 sanoisin että karaokesta en oikein tykkää kun ei ole lauluääntäkään ja poltellaan me ihan rauhassa röökiä ilman omantunnontuskia."

Polttakaa vaan. Sitten se loppuu viimeistään kun keuhkoahtaumatauti on edennyt niin pitkälle, että muututte siniseksi kun yritätte edes vessassa käydä...tai sängystä ylös nousta.

Miettikää!

• ex-juoppo

Tuossa ei edes haastetta.. ei tarvitse, kun mennä lähiräkälään niin ko. kriiterit täyttäviä miehiä (reppanoita) löydät pilvin pimein, eikun omaa valkkaamaan vaan :)

• .............

"Polttakaa vaan. Sitten se loppuu viimeistään kun keuhkoahtaumatauti on edennyt niin pitkälle, että muututte siniseksi kun yritätte edes vessassa käydä...tai sängystä ylös nousta."

Miksikö, siksi kun happi ei enää riitä ja on tukehtumasisillaan heti kun vähänkin rasittuu. Se on h.e.l.v.e.t.t.i.ä!

Tukehtumiskuoleman kokevat lopuksi myös monet keuhkosyöpäpotilaat.

• iköör

Eihän tälle palstalle mitään moralisoivia tupakan vastustajia kaivatakaan. Aloittajahan nimenomaan haluaa tupakoivan miehen joten te ex-tupakoijat ym. moralisoijat menkää muualle juttelemaan.

• 10+10=20

Niinpä. Tää tukehtuminenhan perustuu siihen että keuhkorakkuloissa oleva ilma ei enää poistu ja happirikasta ilmaa eisaa enää tilalle !

• idealisti

Minäkin haluan miehen joka ei niuhota pikkuasioista. Tämä maailma on mennyt niin terveysterroristiksi.

Mitään ei enää saa tehdä, hyvä jos nukkua saa kun aina pitää olla mukamas niin trendikkäästi urheilemassa. Haistakaa vittu minä sanon.

Kaipaan entisaikojen pitkiä ja kosteita lounaita joista tultiin hyvillä mielin ideoimaan työpaikalle uusia asioita.

• jeps1

Ei muuta kun rookiä kehiin, sano ex.
      Pimahti aikanaa mun sähkärin käyttöön, mutta taitaa pötkähtää itse aluilla olevaan keuhkisahtaumaan.

• otnituan

Ihmetyttää nämä röökin vastustajat, taitaa kuiteskin tehdä sitä röökiä niin mieli että pitää tälle palstalle tulla kettuilemaan. Ette te ole uskottavia, pankaa nyt vaan se rööki huuleen ja nauttikaa!

• .---.

Mitä kadehtimista on keuhkoahtaumasta. Ihminen saa vetää happipulloa perässään.
        Koskaan en ole myrkkykääryleitä polttanut, eikä ole aikomustakaan alkaa.
        Kukin tekee, kuin tykkää.

• idealisti

Edelleenkin ihmettelen minkä takia te tulette tänne palstalle moralisoimaan. Täällähän haetaan nimenomaan tupakoivaa miestä, yleensä tupakoivat miehet ovat muutenkin rennompia ja osaavat nauttia elämästä - vaikka lyhyestäkin.

Voitko sinä tietää päiviesi määrää?

• Kale vaan

Morjens gimmat . Kävisiks mä ,röökaamisen lisäks mussa on muitakin paheita joista en luovu ,ikäkin olis just passeli . Lupaan ettei sekoilu loppuis . Teilläkin olis kliffaa kun funtsaisitte , et mitäköhän sielt on taas tulossa ,ei tulis aika pitkäks.
        http://youtu.be/ryV4TpEPqzA

• torvi3

On rentoo.

Kaksi metriä multaa arkun päällä, niin siinäpä se.

Mutta mit sit,,,,,,,,,,?

• Aeka moesta!

Miksi tämän laatuisia sairaita ilmoituksia täällä julkaistaan. Ei kukaan täysissä järjissä oleva tätä ole tosissaan kirjoittanut. Yhtä hyvin voisi olla...haen huumeita ja alkoholia käyttävää tatuoitua, väkivaltaista miestä kumppaniksi. On aikoihin eletty!

• Mädännäisyys ilmassa

Henki haisee kuvottavalle tupakoivilla. Mieluummin vaikka valkosipulia, se haju poistuu, mutta jos keuhkot pilaa, niin on mätä haju.

• voi....mitä porukkaa

UUNOT,sen takia se kun itekki polttaa....Voi teitä moraalinvartijat,kattokaa nyt erinomaisuuessanne peiliin ja naurakaa...se ei oo niin vaikiaa ku luulette...ai niin,nauruunki voi kuolla........!!!

• ROItar

Takykardiiiia....hopi..hopi...valitseen...Miten ukkoset saan yhteyden teihin?

• ukkometso..

Minuun ei saa yhteyttä muuten kuin meditoimalla ja on vain yksi posti osoite,eikä sitä tänne voi laittaa..En oikeasti ole valittavien joukossa,enkä valita pienistä.

Tietysti voisin harkita toista toista puolisoakin,tai edes uteliaana kuunnella millaisia naisia ROIssa tai hkissa on..Olet juuri yhtä paljon paljastanut kuin aloittajakin..Siis sen että tällainen tavallinen reilu nautiskelija miellyttää.

Olen vakuuttunut siitä että täältä löytyy juuri sopiva ukkonen molemmille..

Että tyttöset nyt paljasta pintaa,ei vaan pinnan alta voi jotain paljastaa ;)

• Täälläpä olisi vielä yksi ehdokas; Olen kohta kuudenkympin mies ja viriili kuin mikä kaikkeen. Tupakoin säännöllisesti sekä drinkit kohtuudella ja en ole humalahakuinen ihminen ollenkaan. Minun profiiliini voi tutustua suomi24-sivuilla ja löytyy nimimerkillä " tahtiukko" ja eikö kirjoittelemaan vaan minulle ja kaukorakkauskin minulle sopii. Joskin täytyy sanoa että, naimisiin en enään halua mennä kenenkään kanssa.

• hophop baariin

Tupakointi ja alkoholin säännöllinen juominen lyhentää elinikää ja huonontaa elämänlaatua. Jos on vielä liikumattomuutta ja epäterveelliset ruokatavat = ylipainoa, niin tuttu lääkäri sanoi, että on ihme, jos sellaisella miehellä ei 40-v täytettyään ole erektio-ongelmia. Niinpä siis 50 ikäisellä on ne samat ongelmat vielä voimakkaampina. Jos elämäntapoja ei muuta, niin harvemmin näkee eläkeikää.

Totta kai jokainen saa tupakoida ja käyttää alkoholia jos haluaa, mutta kun nykyään saa lääkäriltäkin apua ja monessa työpaikassa on esim. tukiryhmiä, niin kannattaisi arvostaa omaa terveyttä, että pääsisi eroon esim. lääkkeiden avulla.

Jos haluaa tupakoivaa ja alkoholia käyttävää puolisoa, niin tuolla lähiöbaareissahan niitä on vaikka kuinka paljon. Todennäköisesti moni 50 ikäinen kipottelija ei edes omista tietokonetta, joten netin kautta vaikeampi löytää.

• ukkometso

:)Olen kai se poikkeus kun omistan tietokoneen..Toisaalta sen voi ostaa jos jättää yhden hauskan illan väliin..he.he..On baarissa tietysti se kantaporukka mut eihän aloittaja etsi juoppoa vaan rentoa miestä joka ei sylje pulloon ja nauttii elämästän ennen kuolemaa..höh.köh.köh.

• mavericus1

"Tupakointi ja alkoholin säännöllinen juominen lyhentää elinikää ja huonontaa elämänlaatua. Jos on vielä liikumattomuutta ja epäterveelliset ruokatavat = ylipainoa, niin tuttu lääkäri sanoi, että on ihme, jos sellaisella miehellä ei 40-v täytettyään ole erektio-ongelmia. Niinpä siis 50 ikäisellä on ne samat ongelmat vielä voimakkaampina. Jos elämäntapoja ei muuta, niin harvemmin näkee eläkeikää."

Olen 57v ja poltellut 15 vuotiaadta asti ja hyvin alapää toimii vieläkin :-)

"Totta kai jokainen saa tupakoida ja käyttää alkoholia jos haluaa, mutta kun nykyään saa lääkäriltäkin apua ja monessa työpaikassa on esim. tukiryhmiä, niin kannattaisi arvostaa omaa terveyttä, että pääsisi eroon esim. lääkkeiden avulla."

Tuo on kyllä totta, jos on vielä työelämässä mukana,
        mutta entäs jos ei ole?

"Jos haluaa tupakoivaa ja alkoholia käyttävää puolisoa, niin tuolla lähiöbaareissahan niitä on vaikka kuinka paljon. Todennäköisesti moni 50 ikäinen kipottelija ei edes omista tietokonetta, joten netin kautta vaikeampi löytää."

Sotket nyt tupakoivat ja juopot samaan nippuun.
        Vaikka tupakoisikin niin voi silti olla viinan kanssa kohtuukäyttäjä,
        ainakin itse olen.

• savuton saara

tupakoiva ja niuhottamaton eivät ole synonyymejä

oman kokemukseni mukaan tupakoitsijat saattavat niuhottaa tupakoimattomia enemmän, varsinkin jos eivät pääse tupakalle heti kun mieliteko iskee

omassa lähi- ystäväpiirissäni ei ole nykyään yhtään tupakoitsijaa, se on hyvä juttu

• Nvm55

Samoilla linjoilla olen takykardian kanssa, en huoli tupakoimatonta miestä niin kauan kun itse poltan, kokemuksesta tiedän miten niuhoja ne on ja ompa muutama jo heti ensi tapaamisella sanonut että haluaisi suhteeseen kanssani mutta minun pitää lopettaa tupakointi. Sinnehän ne sitten on jääneet ihmettelemään miksi en huolinut. Paras jankuttaja on jatkanut narinaansa jo 10 vuotta eikä usko vieläkään miksi en ole sitä huolinut, tosin tuo tupakasta nariseminen ei ole ainoa syy :)

• ukkometso

Just.Melkein ja arvasin että tunteet kiehuu jos tahot tavallisen ja rennon miehen..Oli sen verran meno viikonloppu että ei ehtinyt paljon kirjoitella..Nyt kun taas työ keskeytti niin sanotun paremman ajan elämästä,ehtii kirjoittaa.Ryhmä joka kritisoi mehtä tupakka ja trinksu miehiä on luultavasti sama ryhmä joka on itse lopettanut polttamisen ja hatun nosto ja niijaus heille.Niijausta ei minulta mutta se hattu..Keuhkoahtauma..? Joku sen saa ja joku ei.Son tuurissa kenelle iso k....kasvaa:):)Minä kävin puhaltamassa siihen spirometriin ja tulos oli hyvä vaikka tietysti vedin aamusavut..lää-käri typy taisi itse olla savuttelija kun ei tuntenut kauheaa tupakan katkua kun tulin testiin.Sanoi että tulos on raittiin miehen.Harmi kun olen ukkometso jo..mutta voin olla apuna astmaliiton edustajana että löytyy oikea ja kunnon mies joka osaa pitää hauskaa eikä tuomitse kaikkea pientä pahaa..Jos itse joskus olen tilanteessa että pitää vaihtaa hallitus tai aloittaa yt.Neuvottelut niin en varmasti etsi uutta raamattupiiristä tai kuntopolulta,vaikka kyllä hyvältä näyttääkin ultra juoksija tytötkin:)

• ukkometso

Lankaan länsi ukkometso..Siivet käryää vieläkin:)Vaikka en ole muuttolintu niin kuitenkin kävi näin..En osannut aavistaa kun "keltanokka" olen ja voimalinjan alla pistän palamaan.Tämä olikin vastapaino tänne aiemmin tehdystä aloituksesta "juoppo ja tupakoiva" Opin tästä ja painan mieleen,samalla kun sivelen pepanteenia siipien sulkiin:)

• kiorere

Huono provo, koska tuollaisia suurin osa vapaista 50 miehistä on. Nuoria raittiimpia saattaa paremmin löytyä jos niitä haet.

• en renttu!

Polttaa ne lekuritkin siinä ku muutkin ja kaappijuoppoja ovat!oma valinta,itse poltan ja saunaoluetkin otan kivassa seurassa.eikä ahdista yhtään.enkä tee numeroa jos toinenkin polttaa.ahdasmieliset vain niuhoja!t.vapaa,viriili m50 ja risat

• impi tenssi

Tupakointi aiheuttaa impotenssia. Minä en moista miestä haluaisi.

• vaka vanha

Ai jaa. Tupakoiva on sitten oiva valinta pihtareille.

• Haluatko tupakoivan miehen siksi, että kissan haju, joka tarttuu jokaiseen kaupunlaiskissakotiin ei tuottaisi ongelmia sulhaskanditaatille?

• vaka vanaha

Jostain muistan lukeneeni että tupakoivat ja drinksuja ottavat äijät on joviaalimpaa väkeä. Ehkä ne sietää sitten paremmin kissojakin.

• kurrrnauuu

Pitäähän kunnon miesten mirreistä tykätä. Eläinrakas on ihmisrakaskin.

• vaka vanha
        kurrrnauuu kirjoitti:

Pitäähän kunnon miesten mirreistä tykätä. Eläinrakas on ihmisrakaskin.

Jos pitää kissoista muttei luteista, onko silloin silti eläinrakas?

• hyrrhyrrrhyrrrr
        vaka vanha kirjoitti:

Jos pitää kissoista muttei luteista, onko silloin silti eläinrakas?

:))) Pitää hetki miettiä.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3662
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      27
      3209
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2845
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      82
      2677
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1680
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1475
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1464
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1458
    Aihe