Kielitaidoton matkaan

Minni ja Mikki

Olis tarkoitus lähteä aurinkoon, mikä on suomalaisten suosima hotelli.Pärjääkö huonolla englannilla?

4

241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ybotre

Pärjää ihan hyvin ,minä olen ollut monta kertaa Bulgariassa ,eikä kielitaitoni ole kehuttava. Suosituimpia hotelleja en osaa sanoa , mutta sijainnin puolesta suosittelen ,jos olette menossa Sunny Beachille Veneraa . Kyseinen hotelli on saanut hyvät arvostelut matkailijoilta .Kuuluu Tjäreborgin matkaohjelmaan. Itse olen menossa Kultahietikolle heinäkuun alussa käyttäen Aurinkomatkoja . Hotelli on Marina Grand ,jonka vieressä on edullinen ja suosittu Bonita hotelli, joka on lähellä rantaa hyvällä paikalla. Eri matkailijoilla ovat erilaiset hotelli mieltymykset . Sunny Beachilla on erityisen suosittu Jantra hotelli nuorison keskuudessa. Tripadvisorista ja Napsusta saa tietoa hotelleista ja matkakohteesta . Pienemmissä kohteissa on rauhallisempaa , mutta jos haluaa ns. bilettää niin Sunny Beach ja Kultahietikko ovat siihen tarkoitukseen sopivimmat.

• ybotre

Tietysti edullisimmin pääsee , kun ei käytä matkatoimistoja .Silloin on kielitaidosta hyötyä enemmän tai haittaa sen puutteesta.

• Kyllä pärjää ..Itsekkään en osaa hyvin englantia ,ja pärjännyt olen aina .Mukanani on ollut Berlitzin Englannin matkatulkki ja sanasto kirja jos on tarvetta jotain kysyä ..Näppärä pitää laukussa (pieni kirja) mukana ..Olen taas itse lähdössä Sunny Beachille elokuun lopussa Hotelli Jupiteriin Finnmatkojen kera ..Vaikka opas ei tule hotelliin , olen aina vain antanut passin vastaanotossa ja se siitä . Olen hyvin ymmärtänyt mitä puhuu aamiaisesta ,aikatauluist ja ja joskus muustakin ..Jos en ole jotain ymmärtänyt , käyn Finnmatkojen toimistolla . Ja he ottavat asioista selvää ,sitävarten he siellä ovat .. Pidä hauska ja mukava matka. Sunnyllä on ihana ranta ,ja ihmiset mukavia ..

• Nuori Matkaaja

Bulsussa ei hyvällä englannilla edes pärjää. Paikalliset ymmärsivät vasta kun vaihdoin "tönkkö englannin" päälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      102
      4245
    2. 79
      3493
    3. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      72
      3094
    4. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      82
      2556
    5. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      5
      2376
    6. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      211
      2182
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      30
      2101
    8. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      41
      890
    9. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      868
    10. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      52
      796
    Aihe