Kielitaidoton matkaan

Minni ja Mikki

Olis tarkoitus lähteä aurinkoon, mikä on suomalaisten suosima hotelli.Pärjääkö huonolla englannilla?

4

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ybotre

      Pärjää ihan hyvin ,minä olen ollut monta kertaa Bulgariassa ,eikä kielitaitoni ole kehuttava. Suosituimpia hotelleja en osaa sanoa , mutta sijainnin puolesta suosittelen ,jos olette menossa Sunny Beachille Veneraa . Kyseinen hotelli on saanut hyvät arvostelut matkailijoilta .Kuuluu Tjäreborgin matkaohjelmaan. Itse olen menossa Kultahietikolle heinäkuun alussa käyttäen Aurinkomatkoja . Hotelli on Marina Grand ,jonka vieressä on edullinen ja suosittu Bonita hotelli, joka on lähellä rantaa hyvällä paikalla. Eri matkailijoilla ovat erilaiset hotelli mieltymykset . Sunny Beachilla on erityisen suosittu Jantra hotelli nuorison keskuudessa. Tripadvisorista ja Napsusta saa tietoa hotelleista ja matkakohteesta . Pienemmissä kohteissa on rauhallisempaa , mutta jos haluaa ns. bilettää niin Sunny Beach ja Kultahietikko ovat siihen tarkoitukseen sopivimmat.

    • ybotre

      Tietysti edullisimmin pääsee , kun ei käytä matkatoimistoja .Silloin on kielitaidosta hyötyä enemmän tai haittaa sen puutteesta.

    • Kyllä pärjää ..Itsekkään en osaa hyvin englantia ,ja pärjännyt olen aina .Mukanani on ollut Berlitzin Englannin matkatulkki ja sanasto kirja jos on tarvetta jotain kysyä ..Näppärä pitää laukussa (pieni kirja) mukana ..Olen taas itse lähdössä Sunny Beachille elokuun lopussa Hotelli Jupiteriin Finnmatkojen kera ..Vaikka opas ei tule hotelliin , olen aina vain antanut passin vastaanotossa ja se siitä . Olen hyvin ymmärtänyt mitä puhuu aamiaisesta ,aikatauluist ja ja joskus muustakin ..Jos en ole jotain ymmärtänyt , käyn Finnmatkojen toimistolla . Ja he ottavat asioista selvää ,sitävarten he siellä ovat .. Pidä hauska ja mukava matka. Sunnyllä on ihana ranta ,ja ihmiset mukavia ..

    • Nuori Matkaaja

      Bulsussa ei hyvällä englannilla edes pärjää. Paikalliset ymmärsivät vasta kun vaihdoin "tönkkö englannin" päälle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      207
      8351
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4718
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      30
      2275
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2168
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1845
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1756
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1663
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1468
    Aihe