Kielitaidoton matkaan

Minni ja Mikki

Olis tarkoitus lähteä aurinkoon, mikä on suomalaisten suosima hotelli.Pärjääkö huonolla englannilla?

4

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ybotre

Pärjää ihan hyvin ,minä olen ollut monta kertaa Bulgariassa ,eikä kielitaitoni ole kehuttava. Suosituimpia hotelleja en osaa sanoa , mutta sijainnin puolesta suosittelen ,jos olette menossa Sunny Beachille Veneraa . Kyseinen hotelli on saanut hyvät arvostelut matkailijoilta .Kuuluu Tjäreborgin matkaohjelmaan. Itse olen menossa Kultahietikolle heinäkuun alussa käyttäen Aurinkomatkoja . Hotelli on Marina Grand ,jonka vieressä on edullinen ja suosittu Bonita hotelli, joka on lähellä rantaa hyvällä paikalla. Eri matkailijoilla ovat erilaiset hotelli mieltymykset . Sunny Beachilla on erityisen suosittu Jantra hotelli nuorison keskuudessa. Tripadvisorista ja Napsusta saa tietoa hotelleista ja matkakohteesta . Pienemmissä kohteissa on rauhallisempaa , mutta jos haluaa ns. bilettää niin Sunny Beach ja Kultahietikko ovat siihen tarkoitukseen sopivimmat.

• ybotre

Tietysti edullisimmin pääsee , kun ei käytä matkatoimistoja .Silloin on kielitaidosta hyötyä enemmän tai haittaa sen puutteesta.

• Kyllä pärjää ..Itsekkään en osaa hyvin englantia ,ja pärjännyt olen aina .Mukanani on ollut Berlitzin Englannin matkatulkki ja sanasto kirja jos on tarvetta jotain kysyä ..Näppärä pitää laukussa (pieni kirja) mukana ..Olen taas itse lähdössä Sunny Beachille elokuun lopussa Hotelli Jupiteriin Finnmatkojen kera ..Vaikka opas ei tule hotelliin , olen aina vain antanut passin vastaanotossa ja se siitä . Olen hyvin ymmärtänyt mitä puhuu aamiaisesta ,aikatauluist ja ja joskus muustakin ..Jos en ole jotain ymmärtänyt , käyn Finnmatkojen toimistolla . Ja he ottavat asioista selvää ,sitävarten he siellä ovat .. Pidä hauska ja mukava matka. Sunnyllä on ihana ranta ,ja ihmiset mukavia ..

• Nuori Matkaaja

Bulsussa ei hyvällä englannilla edes pärjää. Paikalliset ymmärsivät vasta kun vaihdoin "tönkkö englannin" päälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7629
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1883
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1860
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1613
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1535
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      968
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      900
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      759
    10. Mahabharata oli ensimmäinen maailmansota

Toinen maailmansota oli oli vuosina 1914–1918
      Hindulaisuus
      241