32,Musta vesiputki,ruostetta muuta sakkaa vuosia käytössä olleessa vesiputkessa.
Onko mahdollista puhdistaa/pestä.Kaivo vesi,ruostetta,kalkkia muuta sakkaa.
40metriä pitkä linja,2metrin syvyydessä.Voisiko kokeilla ohuempaa putkea tukkia
sisälle,vai mikä neuoksi.
putken puhdistus
12
9770
Vastaukset
- Pinnoiteurakoitsia.
Kyllä sen voi esim. hiekkapuhaltaa.
- Jääkäri
Jos pärjäät pienemmällä putkella niin voithan sujuttaa pienemmän putken sinne sisälle. Jos olet rahamies, laitat Bauer–vedenkäsittelylaitteen. Hinta tosin ei liiku enään satasissa vaan puhutaan tonneista.
"Bauer Watertechnology on kehittänyt kemikaalittoman tekniikan, joka on asennettavissa kaikenkokoisiin kiinteistöihin. Riippumatta siitä, onko kyseessä omakotitalo tai suurkiinteistö: Bauer-vedenkäsittelyllä voidaan minimoida kalkki- ja ruostekerrostumien muodostuminen, poistetaan vanhat kerrostumat, parannetaan kupari- ja sinkittyjen putkistojen korroosionkestävyyttä, sekä ehkäistään veden ruosteiseksi värjäytymistä. Bauer pitää puhtaana myös muoviputkistot.
Vanhat, lähes umpeutuneet putkistot Bauer avaa liuottamalla syntyneet kalkki- ja ruostekerrostumat. Uudet putkistot pysyvät puhtaina alusta alkaen.
Bauer-vedenkäsittelyllä suojataan koko putkisto laitteineen ja pidennetään huoltojaksoja. Lisäksi Bauerilla saavutetaan säästöjä vähentämällä energian kulutusta vedenlämmityksessä ja siistijöiden työn helpottuessa säästöä syntyy myös pesuaine- ja puhtaanapitokuluissa."- Ks123
Vesiputki on sininen
Viemäri ja muut mustia
- Lääkäri
Kyllä tohon on oikea ratkaisu kaivaa uusi muoviputki monttuun.
- Kaivon korjaaja.
Painepesu putsaa putken, ihan helposti, kaivo tietsyti tyhjennetään, ja pestään ja taas tyhjennetäään myös.
- rassiroope
Itse puhdisti vastaavan putken työntämällä siitä läpi sähkömiehen vetojousen, laitoin toisiin päähän pulloharjan, jousi kiinni porakoneeseen ja vesi vistaamaan putkeen. Sitten porakone pyörimään ja vetämällä pulloharjaa hiljalleen ulos harja puhdistaa putken ja vesi kuljettaa irronneen lian pois. Vaijeria karkoin silloin tällöin lyhyemmäksi, eettei siihen sotkeudu. Helppo nakki.
Putkareilla saattaa olla valmiitakin rasseja, mutta itse tehden ei maksanut juuri mitään.- kaivuriheikki
Jos kerran putken pituus on 40 metriä, ei kyllä ole mitään järkeä yrittää millään vaijereilla yrittää avata putkea. Uusi kaivanto muoviputkea varten. Se musta putki on jo syöpynyt ulkopuoleltakin.
- Rassiroope
kaivuriheikki kirjoitti:
Jos kerran putken pituus on 40 metriä, ei kyllä ole mitään järkeä yrittää millään vaijereilla yrittää avata putkea. Uusi kaivanto muoviputkea varten. Se musta putki on jo syöpynyt ulkopuoleltakin.
Eikö kyseessä ollut muoviputki. Se ei syövy. Rautaputki on tietenkin vähän eri asia, mutta pihan kaivaminen 40m matkalta auki tuhoaa pihan pariksi vuodeksi.
Jos putkesta tulee vesi läpi, niin lietteen saa rassilla liikkeelle. Rautaputki voi tietenkin olla niin hapero ettei kestä.
Itse putsasin lietteestä tuolla tavalla kolmisenkymmentä metriä muoviputkea. Rassi kaivolle ja pumppu päälle. Vesi puhaltaa moskat tullessaan.
Putkareilla on konerasseja, joilla momman pystyy puskemaan talonpuolelta ksivon suuntaan.
Jos putkessa ei muuta vikaa niin kyllä sen puhdistaminen onnistuu. Hintaa en osaa sanoa mitä maksaa jos ammatilaiset tekee, mutta kysymällähän se selviää. Vinkkaan ny sen verran että netistäkin löytyy yhteys sellaiseenkin firmaan kuin spc vesitekniikka. Melkosta töhnää ovat saaneet putkista possuttamalla irti mitä itse olen päässy näkeen.
Kaikki puheet Bauerin toimivuudesta on totta - vastaavia tuotteita on keskieruoopassa runsaasti. Itse hankin sieltä. Nyt tilaan kiinasta - onhan kiina magnetismin edelläkävijämaita. Katostaan kun tulee 3 kk kuluttua. Oli sen verran halpa että kannattaa kokeilla 8 asunnon kerrostaloon 700 m2 1/3 0saa bauerista hinta. jos kiinnostaa kyselkää [email protected]
- Kokeiltuhomma
Vesijohdon puhdistus onnistuu parhaiten laittamalla vuorotellen paineilmaa ja vesipainetta mieluummin haaroituskappaleella yhtäaikaa,ehdottomasti paras!
- Anonyymi
korkeapainepesurilla lähtee kyllä ruosteet ja sakat pois
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293497- 851825
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151591Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541342VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901184Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1071151- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80905Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887