Kuolema ja alko,Harakkamäki

Dead weekend

42

652

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harakkamäki aidattav

Ihme että noinkin hienolla eliittialueella on tommoisia ongelmia

• Missä lukee

Harakkamäki?

Ote Iltalehdestä:
        "Pahoinpitely tapahtui Idänpään kaupunginosassa sijaitsevassa kerrostaloasunnossa".

Pahoitteluni ja osanottoni omaisille tapahtuneesta!

• Niilo tatti

Vai sopisko vielä paremmin L.S ?

• kirsikkapuut

Mielummin se L.S. ettei liippaisi läheltä.

• kirsikkapuut
        kirsikkapuut kirjoitti:

Mielummin se L.S. ettei liippaisi läheltä.

Kirsikkapuut poistuu kentältä , menee jollain liian henk.koh. ei kiinnosta .Paistaa se päivä vielä täällä Hämeenlinnasakin.Näkemiin.

• DUUNARI MUUALTA

Asuuks siellä ketään normi työssä käyviä vai onks kaikki luukun asiakkaita?

• Luukku on keksintö

Mä käyn ainakin töissä, en tosin verokortilla, tulot kuussa vaihtelee 1500-2000e käteen ja sossu hoitaa asumiset ym jutut, joten älä sä siellä vaikeroi jos sun tilit ei riitä kunnolla mihinkään?Olihan se kiva olla tammikuu thaikuissa kun pystyy noista tileistä aina vähän säästään.Luukussa on kiva asioida, kun se ei vie kuukaudessa paljoakaan aikaa eikä vaivaa, niin kerkee tekeen noita töitäkin.Otetaanko reissu samantien johonkin lämpöseen duunari muualta?Meillä vois olla kaikkee keskusteltavaa kuinka tää yhteiskunta pyörii?Kai sulla vähän on säästöjä, että heti onnistuu joku kuukauden reissu vaikka jonnekkin aasiaan?Voihan sulla juu olla, mutta ethän sä kerkee, kun sulla on noita töitä ja tarvii saada tiliä, että saa maksaa vuokrat ja muut laskut tai asumislainat ym.Toista se on meillä luukun asiakkailla, aina on aikaa ja rahaa.

• Älä leimaa aluetta

Harakkamäki on idänpään kaupunginosassa.Ikävä maine tulee alueelle muutamien laitapuolen tyyppien takia.Kun tälläisistä asioista uutisoidaan peitellen puutteellisesti, alkaa aina arvailut ja sekavat ja perättömät huhut vellomaan.
        Tälläisten tapahtuessa.Pitäisi enemmän kiinnittää aina huomiota tiettyihin asukkaisiin kuin itse asuinalueeseen, jos jotakin aletaan tässä leimaamaan.Alueella asuvat tietävät tasantarkkaan ne muutamat asunnot ja asukkaat joiden takia tälläisiä sattuu.
        Alueella asuu ihan kunnon ihmisiäkin.Tälläiset yksittäiset tapaukset on ikäviä juttuja heille.Koska ne leimaa yleistäjien toimesta heidän asuinaluettaan.

• t.n1

TN,istuu tässä himassa ja kirjottaa tätä teille.Joten epäilijät tervetuloa kahville tarkistamaan asia.ps.Pullankin saatat saada.Ota asiasta ensin selvä ennen kun nimikirjaimilla syyttelet jottet istu itse syytettyjen penkillä kohta.

• t.n1

Seuraava epäily nimikirjaimillani,niin otan yhteyden poliisiin.

• paukapää

Kukahan teeännä on ,kun ei ole Hämeenlinnasta kuulemma kotoisinkaan ,niitä Suomi täynnä ,minkäpäin tästä lähtis .

• t.n1
        t.n1 kirjoitti:

Seuraava epäily nimikirjaimillani,niin otan yhteyden poliisiin.

Kirsikkapuut! Hoidahan omat asiasi nyt kuntoon,ennen kun kirjoittelet tänne.Sulla ei ole varaa syytellä/epäillä ketään.Tämän enempää mä TN en tänne kommentoi,seuraava yhteys on poliisiin.

• t.n1
        paukapää kirjoitti:

Kukahan teeännä on ,kun ei ole Hämeenlinnasta kuulemma kotoisinkaan ,niitä Suomi täynnä ,minkäpäin tästä lähtis .

ainakin minä TN johon tuossa viitataan olen ihan hämeenlinnasta kotoisin ja täällä nytkin ja ihan kotonani istuskelen.

• Mikä TN?
        paukapää kirjoitti:

Mikä on tämä paukapään teeännä?Kiinnostaa kovasti.Osaatko vähän avata ihmetteleville?

• t.n1
        Mikä TN? kirjoitti:

Mikä on tämä paukapään teeännä?Kiinnostaa kovasti.Osaatko vähän avata ihmetteleville?

TN,vastaa sen verran,että nimeni etu ja sukunimen alkukirjaimet.ja joo suomessa on paljon TN alkuisia nimiä ,mutta nyt tässäs selkeästi viitattiin paikkakuntaan ja asuinalueeseen nimikirjaimilla.

• t.n1
        t.n1 kirjoitti:

TN,vastaa sen verran,että nimeni etu ja sukunimen alkukirjaimet.ja joo suomessa on paljon TN alkuisia nimiä ,mutta nyt tässäs selkeästi viitattiin paikkakuntaan ja asuinalueeseen nimikirjaimilla.

Mut mä en tätä lapsellisuutta jatka.Kuten sanottu,toimin niin kuin olen kirjoittanut ylempänä jos syyttely/epäily nimikirjaimillani jatkuu.Jos jotain kiinnosyaa esim.Kirsikkapuut niin tule rohkeasti ovelle tarkistamaan asia.

• paukapää
        t.n1 kirjoitti:

Mut mä en tätä lapsellisuutta jatka.Kuten sanottu,toimin niin kuin olen kirjoittanut ylempänä jos syyttely/epäily nimikirjaimillani jatkuu.Jos jotain kiinnosyaa esim.Kirsikkapuut niin tule rohkeasti ovelle tarkistamaan asia.

Niin ,tiedän Hämeenlinnassa montakin ,mut en oo syyttänyt yhtäkään,enkä ketään.Minulla jo tietoo asiasta .Nyt mun osalta päätty tähän.

• t.n1
        paukapää kirjoitti:

Niin ,tiedän Hämeenlinnassa montakin ,mut en oo syyttänyt yhtäkään,enkä ketään.Minulla jo tietoo asiasta .Nyt mun osalta päätty tähän.

jatkossa kannatta sun tulla suoraan kysymään.mä taidan tietää kuka olet,kun noin uteliaana asiasta kyselet.joten hoidahan ne omat koti yms asiat kuntoon ennen,kun utelet mun asioita.vastaisuudenvaralta.

• Hämeenlinna
        t.n1 kirjoitti:

jatkossa kannatta sun tulla suoraan kysymään.mä taidan tietää kuka olet,kun noin uteliaana asiasta kyselet.joten hoidahan ne omat koti yms asiat kuntoon ennen,kun utelet mun asioita.vastaisuudenvaralta.

Kaikkia tämmöset asiat kiinnostaa ,ku lähiseudulla asustaa .

• provotointia
        Hämeenlinna kirjoitti:

Luotsiii!!!! ... ai niin se eros - sen maksa ei kestänyt stressin aiheuttamaa alkopohjaista rentoutumishakoisuutta...

• Hämeenlinna
        Hämeenlinna kirjoitti:

Asiaan kuulumatonta kirjoitusta joltakin toisten perheasioista,oiskohan syytä lopettaa samantien.

• Voihan kirjaimet

Mitäköhän virkamies sanoisi jos joku menee kahden kirjaimen takia sinne pyytämään selvitystä?Voisin sanoa, että ei mitään.Nimikirjaimia on satoja, tuhansia ja kenenkään nimeä siis siinä ei loukata, eikä muutenkaan harrasteta kunnianloukkausta.Kahdella kirjaimella kun ei voi osoittaa, että se tarkoittaa juuri jotakin, sinua?Nimikirjaimet keskustelupalstoilla ei siis ole minkäänlainen vääryys.Jotkut vaan ottaa kaiken aika henkilökohtaisesti, jos satuu olemaan samoja kirjaimia:) Ja jos itse laitan tähän vaikka A.T., niin joku viisas joka lukee tämän, niin kumpikohan noista kirjaimista on ensinnäkin etunimi ja kumpi sukunimi?Sen kun tietää vain kirjoittaja:)

• Hämeenlinna

Täsmälleen,olen samaa mieltä.

• kyllästynyt
        Hämeenlinna kirjoitti:

Täsmälleen,olen samaa mieltä.

Kyllä se on vääryys silloin,kun puhutaan tietystä pikku kaupungista ja varsinkin sen pikku kaupungin tietystä kaupunginosasta,jossa kaikki tuntevat toisensa.Jotain helvetin logiikkaa ihmiset.Tarvii osata vähän ajatella.

• Sun logiikka
        kyllästynyt kirjoitti:

Kyllä se on vääryys silloin,kun puhutaan tietystä pikku kaupungista ja varsinkin sen pikku kaupungin tietystä kaupunginosasta,jossa kaikki tuntevat toisensa.Jotain helvetin logiikkaa ihmiset.Tarvii osata vähän ajatella.

Sulla sitä logiikkaa ei taida olla ollenkaan.Et varmaan ole kuullut asiasta sananvapaus.Otahan itse siitä asiasta selvää ja tunge se logiikka vaikka anaaliis.

• Ei netissä
        kyllästynyt kirjoitti:

Kyllä nimikirjaimin vihjailleella oli tietty tarkoitus.Ei ne nimikirjaimet olleet tuulesta temmatut.Hän ilmeisesti tuntee, tai tietää henkilön, jonka nimikirjaimet laittoi kommenttiinsa.Tietää myös kyseisen henkilön asuvan harakkamäessä ja tietää muutakin tästä henkilöstä.Siksi on outoa, että hän kyselee asiaa netissä.
        Jos tietää näin paljon jostakin henkilöstä.
        On helppoa ja järkevää mennä paikan päälle selvittämään asia.Eikä alkaa netissä asiasta kyselemään tällä tyylillä.Koska pienessä kaupunginosassa todellakin tiedetään ihmiset ja asiat melko tarkkaan.Mutta netissä ei niinkään.
        Mutta, kuten näemme.Asia lienee jo selvinnyt ja loppuunkäsitelty.Hyvä näin.

• Voihan kirjaimet

No en kylläkään tarkoittanut asiaa noin, että joku tuntee ja joku tietää ja joku kirjoittaa sitä ja toinen tätä.Vaan tarkoitin sitä, että nimikirjaimet, jotka koostuvat kahdesta kirjaimesta ja pisteestä, niin ei sen perusteella edes voi kuvitella menevänsä poliisin luokse tekemään ilmoitusta.Tai voihan sitä, mutta se ei johda yhtään mihinkään, koska kukaan ei voi osoittaa, että kirjaimet tarkoittaa juuri jotakin henkilöä.Nimi on eri asia.Piste!

• fftee44

Onhan tää nyt päivänselvää ettei kunnialoukkaukseen syyllistytä kahta kirjainta mainitsemalla.

• t.n1

syyllistyy kyllä kun on näytetty toteen mistä kaupungista ja kaupungisosasta on kysymys.Ja sulle sun logiikka tule kylään niin selvitetään asia jos on epäselvyyttä sulla vieläkin jostain niin sen jälkeen voit itse tunkea jotain isompaa sinne anaaliis,kuin sen logiikan mitä sulla ei ole.näkee että et kirjoita täysissä sielun ja ruumiin voimissasi.ja sulle voihan kirjaimet tässä tapauksessa kyllä tietää kelle ne nimikirjaimet kuuluu,kun mainitaan hämeenlinna ja tietty kaupunginosa.ja nyt vittu tiedoksi kaikille mä olen vuosia sitten rangaistukseni kärsinyt,joten epäilijöille: seuraavaksi kun epäilette ja edes vähääkään arveluttaa olenko minä tehnyt jotain niin tulkaa ihmeessä käymään ja tarkistamaan asia.tarjoon todellakin kahvit ja pullat.Aika helvetin lyhytnäköistä on teidän kirjottelu.Terkuin: TN

• t.n1
        t.n1 kirjoitti:

syyllistyy kyllä kun on näytetty toteen mistä kaupungista ja kaupungisosasta on kysymys.Ja sulle sun logiikka tule kylään niin selvitetään asia jos on epäselvyyttä sulla vieläkin jostain niin sen jälkeen voit itse tunkea jotain isompaa sinne anaaliis,kuin sen logiikan mitä sulla ei ole.näkee että et kirjoita täysissä sielun ja ruumiin voimissasi.ja sulle voihan kirjaimet tässä tapauksessa kyllä tietää kelle ne nimikirjaimet kuuluu,kun mainitaan hämeenlinna ja tietty kaupunginosa.ja nyt vittu tiedoksi kaikille mä olen vuosia sitten rangaistukseni kärsinyt,joten epäilijöille: seuraavaksi kun epäilette ja edes vähääkään arveluttaa olenko minä tehnyt jotain niin tulkaa ihmeessä käymään ja tarkistamaan asia.tarjoon todellakin kahvit ja pullat.Aika helvetin lyhytnäköistä on teidän kirjottelu.Terkuin: TN

Ja todellakin tarjoon vain kahvia,kun en viinaa enään ole juonu helvetin aikoihin!

• sivusta seuraaja

Jotenkin erottuu sivistyneisyys ,hyvä että on järkevääkin puhetta joukossa.

• www3332

Mistähän tn1 tietää juuri itseään tarkoitetun noissa tn vihjailuissa. Voihan tietysti olla että tn1 tietää ettei harakkamäessä asu muita tn:nniä.

• tn1

tn1 vastaa vielä kerran.tääällä jo vuosia asuneena tiedän sen kyllä ja niin kuin mainitsin olen eräästä tapauksesta rangaistukseni kärsinyt,joten jos täällä puukko heiluu niin muistakaa,että täällä asuu muitakin ihmisä,kuin minä! ja tiedoksi minä en ole ketään tappanut joten spekuloinnit sikseen niin kuin tällä samaisella palstalla silloin aikoinaan kirjoitettiin tyyliin kenties tappanutkin jonkun.ja kylläpä tämä asia nyt tuntuu kiinnostavan..onko elämässänne mitään muuta tai onko teillä omaa elämää lainkaan?! Jos en tietäisi itseäni tarkoitetun niin en olisi täällä edes alkanut kirjoittaan mitään.Mutta mä toivon teille kaikille oikein hyvää jatkoa ja toivon,että hommaatte edes jonkilaisen oman elämän,ettei tarvii niin kauhiasti muiden asioilla spekuloida.Ettehän te ole itsekkään synnittömiä.Mun kirjoittelu loppuu nyt tähän.

• Tumppuun vaan!

vetäkää tumppuun välillä ja syökää kanaa, mitä väliä sillä on ketä puukottaa ja ketä tai ampuu tai ajaa autolla yli, hoitakoot kaikki omat asiansa ja vetäkööt väliajat tumppuun!

• Älä provosoidu

Ei ole helppo ymmärtää, miksi täällä netissä joku, näin provosoituu ja alkaa puolustelemaan itseään ja tekemään vielä elämästään tiliä julkisesti.
      Ei kenenkään täällä tarvitse alkaa avautumaan elämästään.Näille, jotka palstalla tahallaan provosoivat jutuillaan, sellaisia ihmisiä.Joiden tietää provosoituvan helposti.
      Heille, ei kannata alkaa selittelemään.Eikä avautumaan tekemistään, tai tekemättä jättämisistään.Jokaisella oma elämänsä, joka ei kuulu muille.
      Aina on juoruisia, muiden asioista kiinnostuneita, huhujakin levitteleviä ihmisiä.Tälläisten jutuista ei kannattaisi provosoitua ja antaa näin aihetta lisäkiusanteolle.Tälläiset jutut kannattaisi jättää huomiotta ja omaan arvoonsa.Tälläisten juttujen kirjoittajilla on maineensa netissä ja sen ulkopuolella ja se maine tiedetään.

• Älä provosoi

Helposti provosoituvia ei kannattaisi tahallaan provosoida.Usein tälläiset helposti ärsyyntyvät, voivat olla vaarallisia.Koska, monilta tälläisiltä puuttuu se itsehillintä.

• ei vain tunteella

Älä provosoi on hyvä neuvo kaikille! Tämä ketju kannattaa lopettaa ja antaa rauha kanssaihmisille. Aikuisuuteen liittyy oman toiminnan hallitseminen.

• Anonyymi
        ei vain tunteella kirjoitti:

Älä provosoi on hyvä neuvo kaikille! Tämä ketju kannattaa lopettaa ja antaa rauha kanssaihmisille. Aikuisuuteen liittyy oman toiminnan hallitseminen.

Joko tekijä on vapautunut? Ja kenet listi

• Anonyymi

Nyt on kaksi vähemmän notkumassa S kaupan nurkalla.

• Anonyymi

Hämmästyttää se pointti, miksi joku kaivoi esiin näinkin vanhan jutun?
      Tapahtumastahan on jo aikaa. Huom vuosi! 2014! Mahtaako syylliset olla enää istumassa tuomiotaan? Mutta, se on totta, ettei muutamien häiriköiden vuoksi kannattaisi tietylle asuinalueelle lyödä tiettyä leimaa. Asiatonta myös mainita jonkun nimikirjaimet ja asuinalue samassa yhteydessä. Tälläinen varmasti loukkaa ja suututtaakin jokaista.
      Mutta silti, on typerää provosoitua moisesta kirjoittelusta ja paljastaa täällä tällätavalla muille itsehillintänsä puute, vihaisilla vastauksillaan. Jotka sisältävät kiroilua ja poliisilla uhkailua ym uhoa. Luvata myös jokaisen kommenttinsa olevan viimeinen, mutta ei kuitenkaan pysty lopettamaan. Itsehillinnän puute, agressiivinen asenne ja provosoitumisherkkyys. Se valitettavasti aina näkyy selvästi myös teksteissä. Se kielii siitä, että ehkä juuri sen takia on joskus jouduttu poliisin kanssa tekemisiin ja saatu tuomio jostain välivaltarikoksesta.

• Anonyymi

Välivaltarikos?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Välivaltarikos?

Väkivaltaa tuon sanan jokainen normaali ymmärtää tarkoittavan. Oletkos koskaan kuullut sellaisesta jutusta kun kirjoitusvirhe? Ilmeisesti et. Mutta kerron sinulle, sellaisia esiintyvän joskus, jopa lehtikirjoituksissa ja ohjekirjasissa jne. Taidat olla vain näsäviisas ja aikuiseksi hitaasti kasvava, jos otat aina kirjoitusvirheet kirjaimellisesti. Sinullekin niitä varmasti on sattunut, etkä ole ehtinyt korjaamaan, ennen kun niistä tuli painettua tekstiä.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe