Kuka naislaulaja?

Elsa-Pekka

Joskus 1990-luvun puolivälissä oli ilmestynyt C-kasetti, jossa oli Mira-nimisen nuorehkon, tummahiuksisen suomalaisnaisen lauluja. Tietääkö joku, kuka oli kysymyksessä tarkalleen ottaen? Joku yhden hitin ihme?

7

1378

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elsa-Pekka

Toinen kappale:
      Elät formulaa.

• armo

Mira Hillberg syn. 1997
      Voi miten pidin hänen äänestään ja hittihän silloin oli Tahdon rakastella sinua kauniita olivat myös Rakkautta on, Mun elämää, Sä saat mut sekoamaan ja muisti

• Elsa-Pekka

Johan tuli tietoa.

• pääse säätelemään
    • Anonyymi

Synt 1997? LOL. Ei sentään. Mira on edelleen kova, missähän vaikuttaa nykyään. Harmi ettei häntä näy näissä nostalgiafestareilla, vai näkeekö?
      Kovia biisejä Mun elämää, Elät formulaa, Tahdon rakastella sinua. Iisi päivä soi joskus radiossa.
      Mira fani. -

• Anonyymi

Ihan kuin olisin lukenut joskus, että asuu Tampereella, ja on ammatiltaan personal trainer tai jotakin liikuntaan liittyvää. Oma suosikkini on Lupaathan mulle sen, ja Mun elämää. Sound of Rels teki hänelle piisejä, myös Kikan taustalla ollut tiimi. Mielenkiintoista.

• Anonyymi00007

Mira esiintyy nykyään siskonsa Theresen (Tiina) kanssa 90's FIN cover yhtyeessä päävokalisteina. Coveroivat muutama vuosi NB coverin satasen laina josta tuli striimaushitti (yli 4 miljoonaa striimiä). Yhtye esiintyy melko ahkeraa ympäri suomea. Yhtye julkaisee aktiivisesti musiikkia ja katalogia striimattu kokonaisuudessa lähes 30 miljoonaa striimiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      1514
    2. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      125
      969
    3. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      931
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      91
      875
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      767
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      612
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      611
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      232
      608
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      597
    10. 49
      567
    Aihe