Toiminnanohjaajan kunnianloukkaus
No tai ainakin siltä se tuntuu. Mulle suositeltiin toiminnanohjausta (josta on aikaa jonkun aikaa), lähdin siihen mukaan. Toiminnanohjaajan jokaikinen kerta kun sen kanssa jotain tehtiin, oli sillä jotain mua vastaan. Siinä mielessä, että se teki kaiken mitä minä ehkä olen joskus tehnyt väärin. Ja se näytteli vielä sillain, etten huomannut kun vasta nyt kun kaikki on ohi. Siiis se ei ollut tietävinäänkään millaiselta musta tuntuu.. Kaiken teki perus naamalukemilla. Ja itse en ees tajunnut kuin nyt. Eli mietityttää onko tuo jo jotain kunnnianloukkausta ei se tuollain saisi mennä! Sit kun vielä diagnoosissa on psykoottisen masennuksen lisäksi Tunne-elämältään epävakautta. Taisi todeta; Mut eihän sulla oo mitään persoonallisuushäiriötä. Ei ymmärrä kun koitan kaikin tavoin tehä sillain että ei tulis tota koska se VITUTTAA. Jos joku tajuaa miksi niin saa kertoa ihan omana itsenään, mua katsos painaa muuten mieltä se. Siiis matki, keljuili, ja esitti, kaikesta huolim. että silloin toimintakyky oli oikeastikin huono, ja myös sairaus.
Joo tällainen asia mikä mietityttää
9
192
Vastaukset
- En_tiedä.
Minusta aika sairasta. Voin olla väärässäkin. Mieli on silloin ehkä varmaan meikästä juuri sellaisessa tilassa, että kun ei tajua ei tajua että mistä on kyse ja sitten kun jälkeenpäin tajuaakin niin ei tunnu hyvältä. Miksi se pitää saada tehdä tuollain, sitä kysyn. ??????
- En_tiedä.
Kyllähän mulla on kuitenkin ehdottamasti tarkoitus että parantuisin tuosta sairaudesta. Ei se, että vittuunnun lisää ja en paranekaan.
- En_tiedä.
Muuuttaisi helevetttiin se mun entinen toiminnanohjaaja........ Kuitenkin olen yrittänyt toipua siitä; että koko iän on ollut näkö sumea sen takia että sosiaaliset taidot kehitin henkilön kanssa joka olikin sitten minä tulevaisuudessa. Siiis keskustelin henkilön kans joka ajattelee asiat samaan tapaan. Nyt tämä! Nyt mää luulen, tai sitte oon oikeassa, mutta tunne on vahva, että minusta olisi tullut sen sairauden takia lääkitystä syödessä IHMINEN; joka ajattelee samalla tavalla asioista kuin se mun toiminnanohjaaja. Eli nyt mää tunnen senkin. Mitä vittua mää nyt teen ????? :D
Eli toivottavasti oon väärässä... mutta näi oon asiat pitkään ajatellut olevan... Ainakin mulla on ollut näkö koko elämän ajan sumea ja ahdistuksia ollut päällä ihan 24/7 ja aivan syyttä suotta. - En_tiedä.
Määä kyllä oletanki nyt täysin tähän että oisin ees jolllakin osa-alueella väärässä... ? Josaki vaiheessa ehkä alan näkemään asioita niinku tavallinen ihminen. ? :P
- En_tiedä
Edelleen joka päivä on vituttanut tuo homma. Tekis mieli tappaa tommonen. @!
- en_tiedä.
Eihän toiminnanohjaus ole millään tavalla sama asia kuin se että pitää saada vittuilla päin naamaa. Tiesi kyllä että sillon en ees sitä tajunnu että missä ylipäätään olen ja että nyt ku teen kaiken mahollisen provokaation niin sitä tulee koko loppuleämä vituttaan. Tiesin alusta alkaen että se tulee tekeen sillain mutta suorastaan pakotti "ovelasti kehoittamalla" että lähe mukkaan.... PERKELE!
- En_tiedä.
Oon koittanu kokoajan miettiä että mikä se sen aihe oli että se vittuili nuin rankasti....... MENNEEE HERMOT!! En oo tehnyt sille ikinä mitään pahaa...... Jos muutenki mut pakotetaan keskustelemaan ihmisen kans joka aattelee asiat samalla tavalla ku minä niin kyllähän se saattaa sillon vituttaa että ei ees omaa kehoa oo itellään.... siitäki se mulle vittuili......... Kyllä yleensä on aihe vittuilulle.... tuossa ei ollut
- yterwtey
JOS SE HALUAA ETTÄ MÄÄ TAPAN TAI AMMUN ITTENI NIIN HYVÄ ON!!!!!!!!!!!!!! JOS PITTÄÄ AIHHEETTA TEHÄ TOMMOSTA NII EI SIT KELPAA NII TAPN ITTENI
- 167-176
Vidjuilu on taito laji, siinä otan usein mittaa viranoamisten ja muidenkin hankalien tyyppien kanssa. Kun ne alkaa vidjuilemaan niin vastaan samalla mitalla korkojen kera ja kaksinkertaisesti. Yllättävän usein se vidjuilu loppuu siihen. Ei kannata kuunnella ollenkaa mitä vastapuoli sanoo, mutta jos voi olla ottamatta tosissaan toisten sanomisia niin sitten voi kuunnella mutta sanaakaan ei pidä uskoa.
Millainen epeli on toiminnanohjaaja?
En ole koskaan moista ihmettä nähnyt ja tuon perusteella en tahdo nähdäkkään, paitsi jos haluan harjoitusvastustajan vidjuilukisaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383809Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 64724
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708