Ostan Derringer

mikko5

Oliskos kellään myynnissä deko Derringer???!!!
kiinnostais,..

10

1443

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sigi Tavaravati

Ei löydy kuin Deri Dekonder. Valmistettu intiassa vuonna 1492 sikäläisen ajanlaskun mukaan. Ilmeisesti lupavapaa.

• 1surffix

moi, löytyis kaasu toiminen 6mm derringer. 50e toimituskulut. tiedustelut [email protected]

• Anonyymi

• Anonyymi

Olisko kellään deko derrinheriä olen etsinyt sellaista vuosija jos jollakin sattuu olemaan sellainen niin ota heti yhteyttä kaiken kuntoiset käy 0400511585voisitko heti soittaa se kiinnostaa olen käteis ostaja se tulisi koristeeksi ase vitriiniin soita 0400511585

• Anonyymi

Sullako oisi kaasu derringer voisitko heti soittaa ostaisin sen 0400511585

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisko kellään deko derrinheriä olen etsinyt sellaista vuosija jos jollakin sattuu olemaan sellainen niin ota heti yhteyttä kaiken kuntoiset käy 0400511585voisitko heti soittaa se kiinnostaa olen käteis ostaja se tulisi koristeeksi ase vitriiniin soita 0400511585

Löytyy kyllä derringer aseita useampia. Kun täällä ei saa mainostaa niin osaat kyllä selata aseliikeiden sivuja.
        Lupa tarvitaan.

• Anonyymi

Kuvitteletko olevasi joku mafioso?

• Anonyymi

Tykkään miehistä vaikka en ole nainen

• Anonyymi

Aito olisi myytävänä

• Anonyymi

Mitkä on aloittajan perusteet kyseiselle aseelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      58
      1656
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      365
      1162
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      137
      940
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      14
      774
    5. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      622
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      598
    7. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      90
      558
    8. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      45
      539
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      45
      498
    10. Mies Naiselle pyydän...

älä satuta minua.
      Ikävä
      47
      485
    Aihe