Morjens vielä. Eli te jotka olette tämän vuoden puolella olleet tuolla Krabin turistikylässä Ao Nangilla, niin minkälaiseen kurssiin saa rahaa vaihdettua siellä ja kannattaako olla mieluummin 100 euron kuin 50 euron seteleitä eli onko niillä parempi kurssi?
Virallinen kurssi näyttäisi olevan melkein tasan 45, mutta Forex antaa vain 41, joten ei varmaan kannata täällä vaihtaa yhtään, mikäli siellä on rahanvaihtopaikkoja järkikurssilla hotellialueella. Mites on?
Kiitokset etukäteen ja kiitokset myös aiemmin saamiini ja hieman helpottaviin oluthintakysymyksiin ja tietoon ettei kentällä ole lainkaan taxfreeta. Aika outoa kyllä, mutta hyvä tietää, niin osaa Seutulasta jo ostaa :)
Rahanvaihtopaikka Ao Nangissa
3
216
Vastaukset
- eitaksiiii
juu..eurolla oma kurssi...sama vaihdatko vitosen vai viidenkympin seteleitä. Parhaat kurssit olivat rannan itäpäässä oleva koju raileyn myyntikojun vieressä rantakadulla...samaten nok marketin vieressä oleva koju...44-45 oli vaihtokurssi...erot tosin niin pieniä, että ihan sama missä vaihtaa...noi ed mainitut oli aina auki ja hyvällä paikalla...olut halpaa missä vain...kenttä on pieni joten siellä ei ole kuin muutamia kojuja...yleensäkään mistää lentokentän taxfreesta ei kannata mitään ostaa...kalliimpaa kuin muualla...
- tii4
Oltiin helmikuussa, kurssi 42-44 vaihtelua 2viikon aikana. Sama melkein joka kojussa. Varaudu vaihtopisteet eivät ole illalla myöhään auki. Itse vaihdoin suomessa 50eurolla ennen lähtöä. Sillä sai sitten maksettua taksin ja eka ruoat ja juomat paikan päällä. Ei tarvinnu ensimmäiseksi olla etsimässä vaihtopistettä.
- Klo 21:00
Ilta yhdeksän jälkeen ei rahanvaihto onnistu enää. Joissakin thaimaan kohteissa vaihtopisteet ovat myöhempään auki. Mutta tuo 21:00 on normaali deadline.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191652
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36891Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38801Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50776Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43728Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37720Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37690