Kuitenkin keikkuu myydyimpien joukossa. Mitä hiton järkeä ostaa etuvetoinen korkealla maavaralla varustettu "SUV" mopon moottorilla? Noita näkee valoissa ruopimassa talvisin etupyörillä ja lähtö on kuin etanalla.
kuinka idiootti täytyy olla ostaakseen Qashqain?
122
4394
Vastaukset
- 4wdcvt
Täytyyhän jonkun olla raapimassa jäätä karheammaksi kitkakuskeille niin mikä ettei mukamaastureita ostelevat.
Jotain hyvääkin näistä etuvetomaastureista löytyy, ainakin halvempia ostaa ja huollattaa kun nelivetoisia eli rahastahan se on usein kiinni kun auto halutaan ostaa uutena.
A4 quatron hinnalla taitaa saada pari uutta etuveto qashqaita.- reeetu
Nastakuski näkee kaiken kitkalla ajavien ongelmina, ei ole aikaisemmain mieleenkään että ajosuuntaan jyrsityt siis ruovitut urat jotenkin auttaisivat kitkalla ajajaa ei se irronnut jäähile kovin mieltä innosta eikä varmaan kitkaa lisääkään.
Ylipäätään asenne ajamiseen auttaa paljon, esim, kun Lauantai-aamuna vein vaimoni opiskelleen ja koulutetun väen koulutuspäiville mutkaisen ja mäkisen tien päähän, se pienikin matka kesti ja kesti, alisuorittajien ja vähääkään autoilusta ymmärttävien kokoontuminen, ei auta vaikka olisi se uuden karhea quatro alla parhailla nastoilla jos ajaminen ei ole opittu oikeasti , eikä vain teorialta jossa varmasti säännöt ja oikeudet tiedetään mutta käytäntö kaipaisi oppia ja edes pientä yrittämistä, tätä alisuorittamista , ratinpuristamista jne. ei olisi tapahtuinut jos samaa kohteeseen olisi ajanut työväki vanhemmilla ja huonomilla autoillaan koska töihin on tottuttu menemään oli keli huono tai oikein huono.
Niin että tutkinto ei kenestäkään yhtään mitään jos ei osaa kuin se minimin,se ei tunnu olevan yliopistoväelle kovin tuttu eikä tervetuleva puheenaihe koska aina jauhetaan kouluttautumista ja opiskelua, mutta mitä oikeasti valtio velkaantuu jo nyt liikaa koska kovapalkkainen ylikoulutettu väki laatii toisilleen täysin tuottamatonta rekrytointia, ei heikki hitsari tai sari sairaanhoitaja kallis ole koska tuottaa palvelun ja työn ja yksityinen sektori sen minimillään palkkaa. - arnooivataina
te vtun urpot ette tajua kokonaisuuttta. nelivetonnne kitkoilla saaastuttaa taatusti enemmän kuin etuveto nastoilla. HERÄTYYYSS
- Anonyymi
Missä apukoulussa on yksinkertaisille ilmoitettu kirjoittaa jotakin niin typerää että nastanestorit raapiessaan jäätä hileiksi tekevät palveluksen kitkarenkaille sitä ei usko kukaan liukasta nyt jäätä liukastamalla sitä jäähileellä uskomatonta urpoilua , eli ei kitkoilla ikinä ajanutkaan,,,,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä apukoulussa on yksinkertaisille ilmoitettu kirjoittaa jotakin niin typerää että nastanestorit raapiessaan jäätä hileiksi tekevät palveluksen kitkarenkaille sitä ei usko kukaan liukasta nyt jäätä liukastamalla sitä jäähileellä uskomatonta urpoilua , eli ei kitkoilla ikinä ajanutkaan,,,,,
Ei vaan mene kitkaspeden kaaliin luonnon lait .Minä selvennän. Sileä jää liukas . Nastoilla karhennettu jää , vähemmän liukas. Ei pitäis olla vaikea käsittää.
- nisukki
Olet pahasti erehtynyt siitä mihin autoluokkaan Qashqai kuulu.
Ei toki mikään SUV vaan Crosower, mallisto jonka Nissan loi Primaran tilalle ja jota nyt lähes merkki kuin merkki kopioi mutta turhaan, sillä qashqaita myydään enemmän kuin muita yhteensä. Syystäkin sillä Qashqai vaan on tällä hetkellä paras Nissan mitä kaupasta siinä hintaluokassa. On Nissanilla nelivetoisiakin mutta niiden hinta-laatu suhde ei ole yhtä hyvä kuin qashqailla.- voi ostajia
Renault moottorit tekee qasqaista todella laaduttoman...
- valintoja
voi ostajia kirjoitti:
Renault moottorit tekee qasqaista todella laaduttoman...
Mieluummin rellun moottori, kuin TSI.
- nisukki
valintoja kirjoitti:
Mieluummin rellun moottori, kuin TSI.
Eilen kävin katsomalla Länsiauton pihalla, eikä näyttänyt niin pahalta kuin kuvissa. Takaovea levennetty ja konttikin isomman näköinen.
Innostun vaihdosta vasta kun vapaasti hengittävä 1.6 palaa mallistoon, mitä ei varmaan kauan tarvitse odotella. - Ei kumpaakaan
valintoja kirjoitti:
Mieluummin rellun moottori, kuin TSI.
Mieluiten ei kumpaakaan p@skaa moottoria.
- Rellukellu
voi ostajia kirjoitti:
Renault moottorit tekee qasqaista todella laaduttoman...
Relluhan tekee maailman parhaat moottorit!
- toyotaaa
Paskoo myyvät nissan liikkeessä ei kannata poiketa kuin kahville, taitaa mennä kolkyt vuotta että kehitys kulkee taas kerran.
- fadfadfadf
Näyttää luonnossa paremmalta kuin kuvissa.
Ihan asiallisen näköinen auto ja varmasti huomattavasti parempi kuin edellinen malli. Jos yhtään ajattelee järkevästi niin tuore vanha malli kannattaisi vaihtaa uuteen malliin. Muutaman vuoden päästä näistä vanhoista malleista ei pääase eroon hyvällä hinnalla.
En silti osta, en luota 1.2 bensa ranskalaisvalmisteiseen moottoriin.- gashkuski..
Älytöntä laittaa tuollainen nuhapumppu qashqaihin kun 1.6 l teho ja vääntö riittää nipin napin. Olis edes 1.4 mekaanisella ahtimella turbolla niin johan alkais kiinnostamaan.
Euroopassa kuulemma myy hyvin jo vaan onkohan mainospuheita kun eivät esitä lukuja. - Realistisesti
Kyllä fakta on, että nämä vanhakoppaset pitää yllättävän hyvin arvonsa vielä useamman vuoden jo pelkästään sen vuoksi, että Nissan haluaa saada myytyä näitä uusia vanhoille Qashqai asiakkaille. Väliraha on pakko pitää pienenä, jos haluaa kauppaa tehdä. Asia mikä myös lisää vanhan 1,6 bensan arvoan säilymistä on sen idioottivarma tekniikka. Samaa ei voi sanoa 1,2 turborellukoneesta. On enemmän kuin todennäköistä, että ajan myötä siihen tulee ongelmia ihan eri tahtiin kuin vanhaan 1,6 vapariin. Itse en ainakaan uskalla vielä muutamaan vuoteen ostaa Rellun pikkuturbokonetta. Katsotaan sitten kun ekoilla on menty toistasataatuhatta tai jos ottavat vaparin takaisin tuotantoon.
Esimerkkinä siitä ettei vanhakoppasen arvo romahda voi katsoa nettiautosta vähän ajettuja 2011 rekisteröityjä Ford Focuksia, joista siis osa on vanhakoppasia ja osa uusikoppasia. Pyörivät hyvin samoissa hinnoissa keskenään, vaikka uusikoppasesta sai tuolloin maksaa huomattavasti enemmän uutena. Ihmiset arvostavat käytettynä enemmän lapsentauditonta vanhaa mallia kuin ihan uutta mallia, joissa niitä vikoja aina on enemmän myös käytettynä. - iltajayöajaja
gashkuski.. kirjoitti:
Älytöntä laittaa tuollainen nuhapumppu qashqaihin kun 1.6 l teho ja vääntö riittää nipin napin. Olis edes 1.4 mekaanisella ahtimella turbolla niin johan alkais kiinnostamaan.
Euroopassa kuulemma myy hyvin jo vaan onkohan mainospuheita kun eivät esitä lukuja.kyllä ne iirrtätä sinäki pullamaha oot tottunut vaan niin hyvään. ennene riittti 50hp autoihin ja silti matka taittui. ajatteko kaikki persetuntumassa ruuhkassa?
- mikkihiiri autoja
Qashkai= halpa pikku rimpula, köyhän kukkakepin sämpylä
- köyhä autoilija
Eikö köyhä saisi omistaa autoa?
Monelle pienituloiselle oma auto on ehdoton välttämättömyys jos aikoo vähänkään liikkua kotoaan. Varsinkin jos julkista liikennettä ei ole ollenkaan.
Onneksi on näitä halpismerkkejä tarjolla niin ei joudu tuttuja jatkuvasti kiusaamaan kyytejä pyytämällä. - HÖNÖ
Yllättävää kyllä, kuulemma monet rikkaat ajavat Qashqailla, nuukia kun ovat. Tutkittua tietoa.
- Köyhis
HÖNÖ kirjoitti:
Yllättävää kyllä, kuulemma monet rikkaat ajavat Qashqailla, nuukia kun ovat. Tutkittua tietoa.
Saman olen itsekin huomannut. Joillakin on qashqai vaikka voisi helposti ostaa melkein minkä tahansa muun oikean auton.
- fjw000
minkä takia auton pitäs olla kallis. säälittävä peruste sijoittaa matkustamiseen 4 pyöräsellä tai pihaan seisomiseen.
- Saksantuontia
Audi A4? Suurin osa Saksasta tuotuja yli 200000 ajettuja. Että semmoisilla kehutaan...
- Jore 7
No eipä yhessäkään a4 ole lähellekkään herkkuja niin paljon kun qashqaissa.heti kun pääsen vagistani eroon tulee qassu tilalle ei tarvii pelätä millon laukee taas kone tai loota että siltä pohjalta.
- A4 quattro
Ostakaa mieluummin esimerkiksi vuosimallin 2008-2009 neliveto Audi A4 kuin uusi Qashqai. Ovat saman hintaisia, mutta Audilla tuntee oikeasti ajavansa autolla eikä vain liikkuvansa karjavankkurilla.
- QQQQQQ)
sää vasta idiootti olet 8 vuotta vanha audi ja on oikea auto
- hkogrrer
QQQQQQ) kirjoitti:
sää vasta idiootti olet 8 vuotta vanha audi ja on oikea auto
Tiedätkö että autoja on monenlaatuisia nykyisin laatueroja on paljon kun autovalmistajat säästävät kaikessa ja halventavat valmistuskustannuksia.
Uusi auto ei todellakaan ole aina parempi kuin esim paljon vanhempi.
Minulla on 2005 Saksassa tehty VW golf variant jolla ajettu nyt vain 70 000 km , tekisi mieli vaihtaa autoa ja kävinkin koeajamassa uuden ford focus auton sekä pari vuotta vanhan focuksen , Kian uudet autot, 2011 qashqain .
Mielestäni golfini ajettavuus ja auton sisätilat olivat selvästi paremmat, autoni on myös hiljaisin. Sekä "kovaa" muovia vähiten sisällä. Yhtä uudehkoa audia kokeilin mutta sähköohjaus teki ajettavuudesta todella huonon.
Yleensä Saksalaiset audi,bmw,vw on olleet autoja joihin ajoominaisuuksiin ja korin ruostumattomuuteen panostetaan todella paljon. Sälilyttää myös arvonsa hyvin - Matikkapää
QQQQQQ) kirjoitti:
sää vasta idiootti olet 8 vuotta vanha audi ja on oikea auto
Sinullapa on mainio laskutaito!
- Anonyymi
hkogrrer kirjoitti:
Tiedätkö että autoja on monenlaatuisia nykyisin laatueroja on paljon kun autovalmistajat säästävät kaikessa ja halventavat valmistuskustannuksia.
Uusi auto ei todellakaan ole aina parempi kuin esim paljon vanhempi.
Minulla on 2005 Saksassa tehty VW golf variant jolla ajettu nyt vain 70 000 km , tekisi mieli vaihtaa autoa ja kävinkin koeajamassa uuden ford focus auton sekä pari vuotta vanhan focuksen , Kian uudet autot, 2011 qashqain .
Mielestäni golfini ajettavuus ja auton sisätilat olivat selvästi paremmat, autoni on myös hiljaisin. Sekä "kovaa" muovia vähiten sisällä. Yhtä uudehkoa audia kokeilin mutta sähköohjaus teki ajettavuudesta todella huonon.
Yleensä Saksalaiset audi,bmw,vw on olleet autoja joihin ajoominaisuuksiin ja korin ruostumattomuuteen panostetaan todella paljon. Sälilyttää myös arvonsa hyvinRuostumiseen todellakin voi luottaa! Kokemusta paskasta riittää 7 vuoden ajalta ko merkkejä korjailleena
- Datsunionmunratsuni
Tätä uusinta versiota en ole käynyt katsomassa, mutta se aikaisempi malli ei tehnyt kyllä vaikutusta. Perusmallin tavaratila aivan onnettoman kokoinen, sisustus halvan näköinen auton hintaan nähden ja ajo-ominaisuudet huonommat kuin monessa halvemmassa ja pienemmässä autossa, kuten esim. golf tai focus.
Jos tykkää istua korkealla niin eikö sillon olisi ihan sama ostaa tila-auto, jossa tilankäyttö on paljon tehokkaampaa. Hintakin on monesti halvempi kuin tälläisessa wannabe-maasturissa. Jos taas tarvitsee korkean maavaran ja nelivedon niin siihen löytyy hyvä maastureita, jotka tosin maksavat liikaa tavalliselle qashqai-kuskille. Mutta olisihan tarjolla tietysti Dacia Duster, mutta onhan toki NIssan paljon laadukkaampi auto kuin Dacia. Vai olikos se niin...Sekä qashqai että duster perustuvat Renaultin malleihin sekä pohjalevyn että tekniikan osalta.
Nähtävästi suomalaiselle tuulipukukansalle saadaan myytyä korkeintaan keskinkertaisilla ominaisuuksilla varustettu auto kunhan siihen lätkästään jonkun muun merkin kuin Rellun merkki.- qashkuski
Eiköhän se ole jokaisen oma asia minkä auton ostaa vai pitäisikö tyytyä apostolikyytiin jos ei ole varaa audeihin tai bemariin.
Sitä paitsi etu Qashqai on periaatteessa kuin pystyperäinen Almera, hieman korkeammalla maavaralla ja muhkeimmilla renkailla. Vertailu citymaastureihin on rasismia.
Mielestäni Qashqaita ei edes kannattaisi ostaa nelivedolla ja /tai dieselmoottorilla koska bensamoottoreissa huomattavasti vähemmän ongelmia. Ainakin 1.6 l vapaasti hengittävä tuntuu olevan täysin viaton laite. Kytkin ja loota kuitenkin ongelmallisia ja nehän onkin rellulta.
Valitettavasti uuteen Qashqaihin ei saa enää Nissanin omaa konetta mikä tulee taatusti vähentämään menekkiä.
- Höpönhöpön
Moni ostaa Qashqain, koska haluaa istua ylempänä ja näkee paremmin matalien Quattro-audien yli!
- pientä rajaa
Ei sieltä näe edes mopoauton yli. Lonkkavikaisille kai hyvä valinta.
- Arskanen
Heh ..just niin.Kateelliset ne vaan vinkuu ja ittensä vanhoista audeista kipeeksi maksavat.Ostamalla NQ saat laatua ja kestävyyttä.Ei haittaa vaikka konetehot ei huippuluokkaa olekkaan.Pääsee kyllä ihan tarpeeksi nopeasti.Hermoheikot velka-audilla ajavat saa revittää ne viimesetkin nastat renkaista.Uusia niilla ei ole vara enäää ostaa.
- Kunnioitusta
pientä rajaa kirjoitti:
Ei sieltä näe edes mopoauton yli. Lonkkavikaisille kai hyvä valinta.
Hyvin näkee ja varoittaa, kun sinä hurjastelet ohitseni.
Lonka leikattu ,ei kipuja , tosiaan sopii ,ajellaan 3 vuotta takuulla ja sitten ,huom..
Saa vaihtoutona Suomen parhaan merkin välirahan. Se siitä,ajele kuitenkin rajoitusten mukaan, ettei tuu sakkoja . Audikin on auto,joka tarvitsee järkevän kuskin. Näkee useasti niin hurjia audi ohituksia,jossa järki ei päätä pakota.
- cashman
Vähän liian paljon modernisoitui Qashqai nytten etenkin moottorin suhteen. Uskoisin, että muutaman vuoden päästä saa tänä vuonna rekisteröidystä vanhakoppasesta 1,6 bensasta vähintään saman hinnan kuin uudesta 1,2 pikkuturbosta. Vanha Qashqai on 1,6 idioottivarma peli. Minulla 110000 km ajettu eikä muuta ole kuin määräaikaishuollot tehty ja kertaalleen uusittu rengaskierrokset.
Mitään vaaraa vanhan Qashqain arvon romahtamisesta ei ole, sillä se on todella hyvän auton maineessa ja myös hyvän näköinen. Ero ulkoasussa on lähinnä etuvaloissa, joka uudessa siis modernimpi, mutta muuten auto on muuttunut yllättävän vähän ulkoa. Sisältähän auto on kuitenkin muuttunut täysin ja olemus on nykyään Skodaoctaviamainen. Vanhan kojelauta on persoonalisempi.- aika näyttää
Lähikuukausina on tulossa myyntiin suhteellisen paljon vanhakoppaisia Qashqaita, koska ihmiset on vaihtaneet ne uuteen malliin. On ostajan markkinat ja ylihintaiset voi jättää suosiolla liikkeeseen.
Miten vanhakoppaisen hintatason käy, niin sen määrää markkinat.
- unelmani
Mites 350Z Nissan? taitaa jättää tehokkaamman Audinkin
- nisukki
Muuten ihan ok, mutta ei mitään asiaa routavaurioisille mökkiteille.
Qashqain moni ostaa juuri hyvän maavaran takia koska suomessa on paljon huonokuntoisia teitä joita voi huoletta ajella ilman pohjakosketus pelkoja. Sulan kelin aikaan ei nelivetoa kaipaa mutta jos toisivat edullisemman nelivetomallin qassuun niin sekin kelpaisi monelle. Dasiassa likimain sama tekniikka mutta itäauton leima, jota moni karttaa.
- jobbari
Markkinat määrää käytetyn hinnan,,vaikka olisi omasta mielestä kuinka hyvä auto jne. Mutta jos myynnissä on yli 500kpl suomen kokoisessa maassa, niin se vaan alkaa vaikuttamaan hyvityshintoihin kun autot alkavat seisomaan myyntivarastossa.
- o.sta
Tunnustan ostaneeni :)
- Aje Len
Minäkin olen tuore Qasqain omistaja ja oikein tyytyväinen.
- o.sta
Mukavasti menee diesel 1.5 Qasgai 2 style 360, jo kaksi viikkoa ollut käytössä, eikä vieläkään ole löytynyt vikoja???
- nyyrikki69
En tiedä miksi jotkut kuvittelee että kuuluu muille minkä auton joku ostaa! Itse ostin juuri käytetyn Qashqain. Joitakin työpaikan miehiä (ja naisiakin) tuntuu rassaavan se että yksin asuva ja ajeleva sinkkunainen ostaa niin ison auton. En tiedä lieneekö kateus mikä kaihertaa... Onhan se iso auto mutta kyllä minä sen tajusin jo ennen kuin ostin. En kuitenkaan aio autoa vaihtaa moneen vuoteen (edelliselläkin ajelin melkein 15 vuotta) joten valitsin sen joka tuntui sopivimmalta juuri minulle.
Itsepä aion ison autoni ja sen isot käyttökulut maksaa joten piruako se muille kuuluu?! - quattro vie
taas alkavat ne kelit, että saa naureskella näille etupyörillä raapiville citymaasturin romuille. Noita ei voi edes autoiksi sanoa ja ajettavuus aina huonompi kuin matalammalla sedan/farmari korilla.
- ei edes lukkoo
Citymaasturi missä vain yksi pyörä vetää, voi itku mikä laite?
- vitun rane
kuinka idiootti pitää olla että ostaa audin?
- heitä vitttu voltti
Keskisormi vaan pystyssä voi ajaa etuvedolla ruopivan Nissan-nassen ohitse. Torsen neliveto ja yli 200 hv riittää nöyryyttämään nassea Nissanissaan (japsiritsa) totaalisesti
- Rumatsanatpois
Lue juttu ninimerkki ,kunnioitusta!
- vitun rane
Qashqain-R ku ottaa nii johan jää audin paska pölyä nielemään
- Mise pizza
Nissan-Nössön sen olla pitää
- vanha autoilija 21v
Kyllä meilläkin ollaan sitten idiootteja, tiedätkö muuten mitä se sana tarkoittaa,
Arvatenkin A4 quattro on parempi, mutta arvailen lisää, on paljon kalliimpi käyttää ja omistaa. Jos ostaisimme A4 quattron, ehkä rahat ei riittäis, ei ainakaan jäisi säästöön niin paljoa kuin nykyisin. Raha ja varastossa oleva raha on kiva juttu ja tärkeä asia jos haluaa elää onnellisessa parisuhteessa muutaman tenavan kanssa.
Meillä ei ole tapana kiihdyttää valoissa ja kiirehtiä taas punaisiin valoihin odottelemaan. Ehkä se on rauhoittanut kun on päässyt heti 18-v kun ajokortin sai uuden auton omistajaojaksi ja se kun isällä ja myös isoisällä on ollut autot -50 luvun alusta, on tullut jo autoilukulttuuria perheeseen. - A4 quattro
vittuako vingutte? oma valinta ajaa japsikopilla qashqailla. Taidatte rakastaa huonoilla ajo-ominaisuuksilla varustettuja voimattomia ja rumia riisikuppeja
- skooda
Kaikkihan tietää, että qashqai on "akkojen" auto (kattokaapa vaan, niin ratintakana on nainen). Totesihan jo Hoomerikin jo sen ja onhan nissan halpa menopeli. Ostaakaa ennemmmin skooda, saatte "laatua" ja paskaset naurut päälle...
- kallekippari
Finninaamat täällä taas "kukkoilee"Ehkä se pappa taas maksaa sen seuraavankin osamaksun.
- nissan
Kyllä ne "riisikupit" aina kusiset natsimersut voittaa. Nissan on paras.
- heippakaikille
Ostin tällaisen uuden Qashqain ja olen oikein tyytyväinen. 1.2 turbokone liikuttaa sitä ihan riittävästi. On totta, että vääntö alarekisterissä on "ohutta" ja autoa pitää ensin totutella ajamaan. Sen jälkeen homma sujuu aivan ongelmitta. Pienet turbokoneet ovat tässä suhteessa "insinöörimäisiä" eli jos kuski edes vähän ymmärtää ahdetun koneen "sielunelämää" niin koneesta saa enemmän iloa. Tehohan ahdetusta koneesta ei koskaan lopu. Vertaa vaikka F1 koneen 1.5 litran tilavuudesta otettavaa satojen hevosvoimien tehoa. Tehoa pitää katukäytössä jopa rajoittaa ettei homma lähde lapasesta. Ajelin volsun vastaavalla koneella ennen tätä. Uskon lujasti Renaultin teollisuusvakoiluun ja siihen, ettei volsun TSI-möhläyksiä ole kopioitu sellaisenaan, vaan otettu oppia.
Qasqain hinnalla saa mielestäni vastinetta koko rahalle. Jos kuka haluaa tai pystyy maksamaan autosta sen, mitä vaikkapa Audista pyydetään, niin feel free! Omasta mielestäni Audi ei kuitenkaan ole insinööritaidon näyte, vaan merkonomitaidon. Tämä on oma mielipiteeni. Jos itselläni olisi niin paljon ylimääräistä rahaa, että sitä pitäisi laittaa kalliimpaan autoon, niin kyllä valitsisin jonkun oikeasti laadukkaan ja teknisesti hienon. Vaikkapa BMW.- laatu parantunut?
Mikä on qassusi varustelutaso ja milloin hankit? Ja tärkein kysymys: onko ollut vikoja?
- heippakaikille
laatu parantunut? kirjoitti:
Mikä on qassusi varustelutaso ja milloin hankit? Ja tärkein kysymys: onko ollut vikoja?
Viime vuoden puolella. Acenta safety packillä. Ei ollut murheen murhetta. Parkkitutkat sekoilee, kun lunta kertyy kameran linssiin. Mielestäni se ei ole vika vaan ominaisuus.
Pitää vielä muistaa mainita, että moottorille ei kelpaa edes voiteluöljy. Tässä vaiheessa volsuun olis lisätty jo koko galloona. Pensa vähän tuntuu kelpaavan. Naftisti päälle 7 litraa sadalla. Tässä kohtaa volsu oli hippusen pihimpi. Ja eihän se volsu pukkinosturilla ollessaan bensaa vienyt ENSINKÄÄN! - 1.2 dig-t
heippakaikille kirjoitti:
Viime vuoden puolella. Acenta safety packillä. Ei ollut murheen murhetta. Parkkitutkat sekoilee, kun lunta kertyy kameran linssiin. Mielestäni se ei ole vika vaan ominaisuus.
Pitää vielä muistaa mainita, että moottorille ei kelpaa edes voiteluöljy. Tässä vaiheessa volsuun olis lisätty jo koko galloona. Pensa vähän tuntuu kelpaavan. Naftisti päälle 7 litraa sadalla. Tässä kohtaa volsu oli hippusen pihimpi. Ja eihän se volsu pukkinosturilla ollessaan bensaa vienyt ENSINKÄÄN!Onko tutkat sekoilleet kovan vesisateen jälkeen? Tai sitten kun auto tulee pesukoneesta?
Ja vielä kun vesisateen jälkeen ilma kuivenee ja tulee pikku pakkanen, niin omassa autossa etututkat on 100% varmasti jumissa ( =jäässä ). Huolto on kalibroinut yms., mutta ei ole auttanut.
Mutta hyvä jos jossain autossa edes tutkat toimii niin kuin pitää. - järkee.saa.käyttää
1.2 dig-t kirjoitti:
Onko tutkat sekoilleet kovan vesisateen jälkeen? Tai sitten kun auto tulee pesukoneesta?
Ja vielä kun vesisateen jälkeen ilma kuivenee ja tulee pikku pakkanen, niin omassa autossa etututkat on 100% varmasti jumissa ( =jäässä ). Huolto on kalibroinut yms., mutta ei ole auttanut.
Mutta hyvä jos jossain autossa edes tutkat toimii niin kuin pitää.minä suihkutan 100 % pakkasnestettä pienestä suihkepullosta joka on tyhjentynyt vaimon jostain hiusaineesta, siis tutkaan ja niihin puskurin silmiin.
samoin suihkaan vähän tiivisteeseen ja levitän paperilla, tädstä jälkimmäisestä 30 v kokemus. Laitoin myös ennen avaimeen ja se oven lukkoon, sekin oli onnistunut kokeilu
niitä ¤ 2 cm korkeus 10 cm pulloja tulee muutama vuodessa, joten olen - tutkat.vaihtoon
järkee.saa.käyttää kirjoitti:
minä suihkutan 100 % pakkasnestettä pienestä suihkepullosta joka on tyhjentynyt vaimon jostain hiusaineesta, siis tutkaan ja niihin puskurin silmiin.
samoin suihkaan vähän tiivisteeseen ja levitän paperilla, tädstä jälkimmäisestä 30 v kokemus. Laitoin myös ennen avaimeen ja se oven lukkoon, sekin oli onnistunut kokeilu
niitä ¤ 2 cm korkeus 10 cm pulloja tulee muutama vuodessa, joten olenItselläni on ollut useita toisenmerkkisiä autoja, joissa on ollut etututkat. Niissä ei ole ollut ongelmia läheskään niin paljon kuin Qashqain tutkissa.
Onhan nuo qassun tutkien ongelmat herättäneet huomiota muuallakin, mm. Saksassa.
Ei muuten välttämättä tee hyvää nykyisten autojen maalipinnoille ja tiivisteille, jos jatkuvasti käyttää 100 % pakkasnestettä niihin. - tee.....koe
tutkat.vaihtoon kirjoitti:
Itselläni on ollut useita toisenmerkkisiä autoja, joissa on ollut etututkat. Niissä ei ole ollut ongelmia läheskään niin paljon kuin Qashqain tutkissa.
Onhan nuo qassun tutkien ongelmat herättäneet huomiota muuallakin, mm. Saksassa.
Ei muuten välttämättä tee hyvää nykyisten autojen maalipinnoille ja tiivisteille, jos jatkuvasti käyttää 100 % pakkasnestettä niihin."Ei muuten välttämättä tee hyvää nykyisten autojen maalipinnoille ja tiivisteille, jos jatkuvasti käyttää 100 % pakkasnestettä niihin."
ei muuten ole tehnyt huonoakaan,
kertaakaan en vahannut erästäkin autoa jota pidin 18 v ja myin mukavaan hintaa. Olin sitäkin pessyt noin 20 % pakkasneste vesi sekoituksella joka talvi. Kun myin sitä pyyhin viikotain Tärpätillä. Otaja kehui autoa ensin 3 kk jälkeen ja sitten lisää 2 v ja 30 000 km ajon jälkeen. ny auto 29v, olin 1. omistaja, auto edelleen 2. omistajala, museoautona.
Kaikkia muitakin autoja olen kokonaan pessyt ko. seoksella.
Tee koe jonkin, laita vaika muovi pälle jotta pysyy pakkasneste ja uusi tarvittaessa, kerro jos näet sen jotain vaikuttavan. - xx_11_xx
kuinka idiootti täytyy olla ostaakseen Qashqain?. No ainakin yksi idiootti jaksaa leikkiä parkkitutkan nappien kanssa, muista myös pestä järvivedellä ja tuulettaa takaluukkua
- Onnellinen.Qashqain.om
laatu parantunut? kirjoitti:
Mikä on qassusi varustelutaso ja milloin hankit? Ja tärkein kysymys: onko ollut vikoja?
"Mikä on qassusi varustelutaso ja milloin hankit? Ja tärkein kysymys: onko ollut vikoja?,
Meillä tuli uudemmalla vasta vuosi ja 38 000 km täyteen, eihän siinäiässä mitään vikaa tule. Edellinen oli monta vuotta ja 140 000 km ajettiin. Ei minkäänäaista käyntihäiriötä, mutta joku niven 70 € ja etujarrupalat ja levyt uusittiiin juur ennen vaihtoo, kun ite se suoraan myytiin.
"kuinka idiootti täytyy olla ostaakseen Qashqain?"
Oletko valinnut väärän automerkin, kun tuollaisia kirjoitit. Ei meillä ainakaan ole mitään tuollaisia ongelmia ollut, eikä muitakaan. En ymmärrä kantaasi.
Ajatelkaa nyt vähän. Onhan se kornia että valitetaan työpaikkojen vähenemisestä ja samalla tuetaan japanilaista teollisuutta tekemällä yksi yksityishenkilön suurimmista investoinneista, eli auton osto tavalla joka vain pahentaa taloustilannetta. Samahan on käynyt jo eurooppalaisille moottoripyörä- ja kameramerkeille joita on jäljellä liian vähän. On aivan turha vedota että japanialaismerkeillä on tuotantoa euroopassa kun tulos ja siitä kustannettavat tuotekehitysrahat menevät japaniaan.
- m.otskari
Korjaus, eurooppalaiset motskarit rynnivät ja ovat palauttaneet asemansa kuluttajien keskuudessa..........
- Kiva_Köyhäillä
""""""Ajatelkaa nyt vähän. Onhan se kornia että valitetaan työpaikkojen vähenemisestä ja samalla tuetaan japanilaista teollisuutta tekemällä yksi yksityishenkilön """""""""
Meillä ei ole mahdollisuutta tukea eurooppalaista autoteollisuutta, meidän pitää ostaa turvallista ja huoletonta laatua, Nissania ja Tojotaa,
ne saa sitten vuosien jälkeen helpolla itse myytyä eikä tarvi antaa puoli-ilmaiseksi autoliikkeeseen.
Viimeiset kaupapni 2013 ja 2014 oma ja tyttären auto, nettosin 1800 ja 2400 euroo puhdasta, kun laskee tarjoushinnasta ja siitä mitä sain käteisalennusta. Ja alle 1 kk myin.
Ja japseissa näyttää olevan paljon vähemän häiriöitä ja jatkuvia ongelmia, ainoat viat, tavaratila pienempi, yms., mutta eniten niillä yleensö ajetaan ennen romutusta.
- bmwpower
Kyllähän noita pöhköjä riittää, tötterö sivutuuli vie mukanaan ojan pohjalle!
- A4.quattro..Ylihintainen
en minä ainakaan näe itseäni idioottina, pihassa on Nissanoa, skodaa, ja tojotaa, silloin kun lapset ja heidän lapsensa ovat autoillaan mm. isänpäivänä,
kyllä minusta Qashqain on keskimäärin paras, skodassa vain hivenen paremmat ajo-ominaisuudet. Mutta Qashqain ja myös Avensikset ovat toimineet täysin ongelmitta ja on helppo myydä kun se aika tulee.
on okkemusta yli 10 autosta 2000 luvulta.
A4 quattro on täysin ylihintainen, käytän sen kiinan ja afrikanmatkoihin yms, enkä osta yliintaista A4 quattroa.- ei.koskaan.Audia
en tunne olevani idiootti, mutta silloin tunsin tuskaa, kun Audi a4 jätti tielle kylmään ja pimeään. Onneksi ei ollut lapsia mukana, kun taksikaan ei ollut kovin halukas lähtemään 70 km päästä aamuyöllä 3.30, pimeälle valtatielle.
- en.silti.omista.audia
ei.koskaan.Audia kirjoitti:
en tunne olevani idiootti, mutta silloin tunsin tuskaa, kun Audi a4 jätti tielle kylmään ja pimeään. Onneksi ei ollut lapsia mukana, kun taksikaan ei ollut kovin halukas lähtemään 70 km päästä aamuyöllä 3.30, pimeälle valtatielle.
Idiootti olit, jos et käyttänyt Audin liikkumisturvaa. Se on voimassa 24 tuntia vuorokaudessa.
- ei.koskaan.Audia
en.silti.omista.audia kirjoitti:
Idiootti olit, jos et käyttänyt Audin liikkumisturvaa. Se on voimassa 24 tuntia vuorokaudessa.
"Idiootti olit, jos et käyttänyt Audin liikkumisturvaa."
Ei mikään ollut voimassa, kun soittelin yöllä, häiriköksi alussa tuomittiin. Kaikki tapahtui niin yllättäen että en edes tiennyt missä olen, tiesin vaan että olen oikealla tiellä.
Et varmaan osaa asennoitua tilanteeseen, kun melkoinen hätä kohtaa maantiellä. Ensimmäinen auto tuli noin 10 min kuluttua ja meni myös, ei pysähtynyt.
Tästä opin ainakin sen, että puhelinnumero pitää olla julkinen, nimellä (kaikilla etunimillä) ja osoitteella, eikä salainen.
Qashqain ostaja tuskin on todellisuudessa ylpeä valinnastaan. Samassa hintaluokassa löytyy eurooppalaisiakin autoja.
- Hinta_laatu_suhde
Minulle ei ole merkinnyt koskaan mistä maasta tuote tai tavara on, ainoastaan laatu ja hinta suhde. Olen nähnyt myös Qashqain ja eurooppalaisen suuremman auton nokkakolarin, matala isompi auto meni Qashqain "alle". Qashqain turvallisuus näytti olevan hyvää tasoa, noin 15 ooo e kalliimman kanssa.
Voiko joku olla noin ajattelematon että ei välitä yhtään mistä ostamansa tuote on lähtöisin.
Edesvastuutonta.- painu_vittuun
Mene sinä kommaripelle vittuun terrorisoimasta näitä palstoja asiattomilla kommenteillasi varsinkin kun et vaikuta muutenkaan autoteollisuudesta mitään tietävän!
Tarkoittaakohan tuo edellinen kirjoittaja ehkä minua jolla on takuulla autoteollisuudesta pidempi kokemus kuin hänellä. Eikä pelkästään Suomessa vaan parissa muussakin maassa.
Vain täydellinen tietämättömyys ja välinpitämättömyys antaa pohjan tuollaiselle uholle.- painu_vittuun
Sinun autoteollisuuden kokemukset rajoittuvat joihinkin uittomersuihin, joita olet sitten jobbailut eteenpäin Suomessa.
No eipä aivan niinkään. Yhden auton olen kyllä muuttoautona tuonut.
Kyllä kokemukseni on syvemmältä autonvalmistusteollisuudesta.
Siellä oppii paitsi tekniikkaa niin myös talouspolitiikkaa.- AudiRS5
Yhtä paljon järkeä kun ostaa neliveto jonka alusta on niin matala että se on pohjastaan kiinni jos on vähänkin lunta
- nisukki
Ehkä idiootit ostavat ne parhaat merkit ja neropatit ne huonoimmat. Itse olen ajanut yli kuusi vuotta Qashqailla erittäin vähillä ongelmilla mutta edellisillä merkeillä, kuten Fordilla, Opelilla, Volkkarilla oli jatkuvasti korjaamokäyntejä. Voi olla että olen idiootti mutta ainakaan se ei haittaa auton valintaa.
- Noista_tuon_JimTonicin
jutuista ei kannata välittää. Se on peloissaan ja raivoissaan itseään fiksummille ihmisille jotka ovat ymmärtäneet, mistä käyttöominaisuuksiltaan parhaat autot tulevat.
- Outohomma
Jimtonic tuntuu olevan ainoita järkeviä tällä palstalla. Ainakin se funtsii asioita ja tuntuu vielä toteuttavankin siten että meillä kaikilla olis duunia vielä meidän lapsillekin.
Ei japsit meikän lapsia kai halua elättää. - Operator
Outohomma kirjoitti:
Jimtonic tuntuu olevan ainoita järkeviä tällä palstalla. Ainakin se funtsii asioita ja tuntuu vielä toteuttavankin siten että meillä kaikilla olis duunia vielä meidän lapsillekin.
Ei japsit meikän lapsia kai halua elättää.Tuo kirjoittaja taitaa olla sama kuin se Theotus joka räpättää Jimille vastaan koko ajan jotain potaskaa.
Meidän tosiaan pitää ottaa tiukempi ote japsirynnäkköön ja alkaa hoitamaan hommaa omin vehkein.
Typeräähän se on japseja tukea kun kotimarkkina on kyseessä. - TheOtus_saunan_taakse
Operator kirjoitti:
Tuo kirjoittaja taitaa olla sama kuin se Theotus joka räpättää Jimille vastaan koko ajan jotain potaskaa.
Meidän tosiaan pitää ottaa tiukempi ote japsirynnäkköön ja alkaa hoitamaan hommaa omin vehkein.
Typeräähän se on japseja tukea kun kotimarkkina on kyseessä.Se Otus pitäs tosiaan viedä saunan taakse ja opettaa tavoille.
Puolustaa nyt japsiauton hankintaa vaikka oma kotipesä on talousvaikeuksissa.
Suomi ottaa lisävelkaa 14 MEUR päivässä ja japanilaisauton ostajat pistävät sitä menemään japaniaan.
Japanilaisautonvalmistaja kiittää.- nisukki
Suomessa ei valmisteta autoja, ainoastaan kootaan saksalaismerkkiä eikä Mersun ostaminen nosta yhtään suomen taloutta.
Jos haluu tukea suomalaista työtä on ostettava ajoneuvoksi Valmet. Siinäpä onkin huima maavara eikä vääntökään lopu ihan heti. Motarillakaan ei tartte ohitella rekkajonoja ja kaupungissa nopeus olis ihan passeli. nisukki kirjoitti:
Suomessa ei valmisteta autoja, ainoastaan kootaan saksalaismerkkiä eikä Mersun ostaminen nosta yhtään suomen taloutta.
Jos haluu tukea suomalaista työtä on ostettava ajoneuvoksi Valmet. Siinäpä onkin huima maavara eikä vääntökään lopu ihan heti. Motarillakaan ei tartte ohitella rekkajonoja ja kaupungissa nopeus olis ihan passeli.Väärin. Suomessa on autoteollisuuden alihankintaa tuon mainitsemasi autovalmistuksen lisäksi. Yritetään pitää siitä kiinni eli vältetään japsin ostoa.
Lisäksi ollaan autovalmistusmaiden kanssa samassa talousliitossa eli kassa on yhteinen.
Japsin osto on eurooppalaiselle pahasta ja hävettävä teko.- europanija
JimTonic kirjoitti:
Väärin. Suomessa on autoteollisuuden alihankintaa tuon mainitsemasi autovalmistuksen lisäksi. Yritetään pitää siitä kiinni eli vältetään japsin ostoa.
Lisäksi ollaan autovalmistusmaiden kanssa samassa talousliitossa eli kassa on yhteinen.
Japsin osto on eurooppalaiselle pahasta ja hävettävä teko.Taas sama urpo kaikilla palstoilla saarnaamassa
neukkulaideologiaansa. Ei taida upota itsenäisiin ihmisiin.
Kassa on yhteinen vain silloin kun maksamisesta on kysymys
mm. Kreikkaan, pelastamaan autonvalmistajamaan pankkeja.
Taitaa tuo maantieto ja lukutaitokin olla urpolla vielä hakusessa
kun puhuu jostain "japaniasta" ja kuvittellee olevansa hauska.
Minusta se on suorastaan naurettava. europanija kirjoitti:
Taas sama urpo kaikilla palstoilla saarnaamassa
neukkulaideologiaansa. Ei taida upota itsenäisiin ihmisiin.
Kassa on yhteinen vain silloin kun maksamisesta on kysymys
mm. Kreikkaan, pelastamaan autonvalmistajamaan pankkeja.
Taitaa tuo maantieto ja lukutaitokin olla urpolla vielä hakusessa
kun puhuu jostain "japaniasta" ja kuvittellee olevansa hauska.
Minusta se on suorastaan naurettava.Siitä on hauskuus kaukana kun oma talous tuhotaan ostelemalla japanialaisia autoja.
Pitää olla todella tyhmä jos ei tajua että oman oksan sahaaminen johtaa putoamiseen, koska siitä aasialaisautojen ylivallan kehityksessä meille on kysymys.
Kuinka monta teollista työpaikkaa aasialaisautojen valmistajat suomelle tarjoaa - ei yhtään. Eurooppalaiset merkit sen sijaan kyllä, ja enenevässä määrin jos vaan älytään ottaa ohjat omiin käsiin ja lopetetaan rahan ja työpaikkojen aasiaan työntäminen.- Väärässäoletjimtonic
JimTonic kirjoitti:
Siitä on hauskuus kaukana kun oma talous tuhotaan ostelemalla japanialaisia autoja.
Pitää olla todella tyhmä jos ei tajua että oman oksan sahaaminen johtaa putoamiseen, koska siitä aasialaisautojen ylivallan kehityksessä meille on kysymys.
Kuinka monta teollista työpaikkaa aasialaisautojen valmistajat suomelle tarjoaa - ei yhtään. Eurooppalaiset merkit sen sijaan kyllä, ja enenevässä määrin jos vaan älytään ottaa ohjat omiin käsiin ja lopetetaan rahan ja työpaikkojen aasiaan työntäminen.Paikkansa pitämätöntä roskaa sinun väitteesi. Japanilaisten autojen ostajat eivät ole syypäitä Suomen taloudellisiin ongelmiin, vaan todellisia syypäitä ovat tyhmät äänestäjät jotka äänestivät nykyistä huonoa hallitusta. Asia voidaan korjata niin että esimerkiksi tulevissa eduskuntavaaleissa ei äänestetä kokoomusta johtoon, ei äänestetä SDP:tä, eikä vasemmistoliittoa tai vihreitä. Taloudelliset ongelmat johtuvat enimmäkseen huonosta Suomen valtion hallituksesta. Veikkaan että kuitenkin että Suomalaiset tulevat jälleen olemaan yhtä tyhmiä kuin ennenkin ja kokoomus pääsee jälleen vaalivoittajaksi tai toiseksi eniten äänestetyksi puolueeksi. Suurinosa Suomen äänestäjistä ovat niin tyhmiä, että he keskittyvät liikaa vaaliehdokkaiden puheisiin eikä tekoihin, eikä myöskään puoluiden tavoitteisiin. Tyhmät äänestäjät saavat aikaan huonon hallituksen ja valtion.
- Väärässäoletjimtonic
JimTonic kirjoitti:
Siitä on hauskuus kaukana kun oma talous tuhotaan ostelemalla japanialaisia autoja.
Pitää olla todella tyhmä jos ei tajua että oman oksan sahaaminen johtaa putoamiseen, koska siitä aasialaisautojen ylivallan kehityksessä meille on kysymys.
Kuinka monta teollista työpaikkaa aasialaisautojen valmistajat suomelle tarjoaa - ei yhtään. Eurooppalaiset merkit sen sijaan kyllä, ja enenevässä määrin jos vaan älytään ottaa ohjat omiin käsiin ja lopetetaan rahan ja työpaikkojen aasiaan työntäminen.Vielä ennen kuin jimtonic jatkaa jälleen roskan puhumista. Monien yrityksien johtajat jotka ovat siirtäneet työpaikkoja Suomesta ulkomaille. Nekin ihmiset jotka harkinneet yrittäjäksi ryhtymistä, mutta luopuneet yrittäjäksi ryhtymisestä ovat todenneet että Suomessa on liikaa verotusta ja lainsäädännöllä luotua byrokratiaa että yrittäjyys ei Suomessa kannata. Yrityksiä menee Japaniin ja Kiinaan siksi koska niissä maissa on kevyempi verotus ja vähemmän lainsäädännöllä luotua byrokratiaa haittaamassa yrittämistä.
Väärässäoletjimtonic kirjoitti:
Paikkansa pitämätöntä roskaa sinun väitteesi. Japanilaisten autojen ostajat eivät ole syypäitä Suomen taloudellisiin ongelmiin, vaan todellisia syypäitä ovat tyhmät äänestäjät jotka äänestivät nykyistä huonoa hallitusta. Asia voidaan korjata niin että esimerkiksi tulevissa eduskuntavaaleissa ei äänestetä kokoomusta johtoon, ei äänestetä SDP:tä, eikä vasemmistoliittoa tai vihreitä. Taloudelliset ongelmat johtuvat enimmäkseen huonosta Suomen valtion hallituksesta. Veikkaan että kuitenkin että Suomalaiset tulevat jälleen olemaan yhtä tyhmiä kuin ennenkin ja kokoomus pääsee jälleen vaalivoittajaksi tai toiseksi eniten äänestetyksi puolueeksi. Suurinosa Suomen äänestäjistä ovat niin tyhmiä, että he keskittyvät liikaa vaaliehdokkaiden puheisiin eikä tekoihin, eikä myöskään puoluiden tavoitteisiin. Tyhmät äänestäjät saavat aikaan huonon hallituksen ja valtion.
Outoa on pojilla talouslogiikka jos oman talousalueen tuotannon ostaminen ei lisää työtä ja verotuloja !
On varmaan olemassa joku sumea logiikka jolla japaniaan lähetetyt rahat palaavat esimerkiksi suomen valtiolle ja kunnille uudelleen kiertoon.
- Örkkiqw
Sitä korkeaa maavaraa moni tarvii ja nykyisillä tiemaarärahoilla yhä useampi.
- Isonautonkuljettaja
Huvittava tuo naisen kirjoitus isosta autosta qashqain kohdalla.
Quashqai ei oo paljoo mopoautoo isompi.. :)- qashkuski
Lastaappa mopoautoon neljä matkustajaa ja kuski, ynnä kauppatavarat takakonttiin niin huomaat eron!
Qasqaita ei kannata verrata citymaastureihin sillä se ei ole sen koko luokka mutta on selkeästi suurempi kuin esim. Passat tai Mondeo, jotka on kymppitonnin kalliimpi kuin Qashqai.
Qashqai onkin järkevän autoilijan valinta, vaikkei merkki testeissä pärjääkään. - KalleKUU
QQ on paras!
- AudiRS5
Tai mitä järkeä on ostaa neliveto jossa maavara on niin onneton että on pohjastaan kiinni jos vävänkin lumipenkkaa.
- taloudellinen
Kyllä riittää toisilla kateutta jostain toisten automerkistäkin ... HAH !
Säälittävän lapsellista änkyttämistä ... ajakoon kukanenki millä mobiililla parhaaksi näkee.
Se tuskin on sulta pois, vaikka niin mielelläsi kuvitteletkin.
Keskity sinäki Qashqaista kateellinen oman käytetyn resusi ajamiseen ja korjaamiseen. Kaskain osto on kansantaloudellisesti ja siten myös meidän jokaisen oman talouden osalta yhtä tyhmä teko kuin omaan jalkaan ampuminen.
Itseasiassa pahempi koska sodassakin vihollisen hyväksi toimiminen on maanpetos.
Siitähän aasialaisen auton ostossa on kysymys etenkin nyt kun euroopan ja suomen talous kaipaa meidän jokaisen osalta kannustavia tekoja.- Audimies007
Idiootti pitää olla. Siis vastaus AP:n kysymykseen.
- apinaakoijataan
Autovero kilahtaa valtion molokin kitaan riippumatta siitä minkä merkkisen
auton ostaa. Tyhmät päättäjät vaan lähettävät rahat kreikkaan ja EU:n syövereihin
Muulla Euroopalla menee hyvin mutta Suomi ja Kreikka rypevät pohjamudissa.
Tuskin on autojen ostajat syypäitä. Molemmat ajavat Euroopan vanhimmalla
kalustolla. Saksa vaan pitää huolta että Suomi pysyy köyhänä ja nöyräna ja
maksaa Kreikan velkoja että Saksan pankit pelastuvat. apinaakoijataan kirjoitti:
Autovero kilahtaa valtion molokin kitaan riippumatta siitä minkä merkkisen
auton ostaa. Tyhmät päättäjät vaan lähettävät rahat kreikkaan ja EU:n syövereihin
Muulla Euroopalla menee hyvin mutta Suomi ja Kreikka rypevät pohjamudissa.
Tuskin on autojen ostajat syypäitä. Molemmat ajavat Euroopan vanhimmalla
kalustolla. Saksa vaan pitää huolta että Suomi pysyy köyhänä ja nöyräna ja
maksaa Kreikan velkoja että Saksan pankit pelastuvat.Kuka stupido puhuu autoverosta. Sehän menee jokaisen uuden auton ostosta vaikka ostaa japanian ihmeenkin.
Auton ja komponenttien valmistajayritykselle tulee tuloja ja työtä auton valmistuksesta.
Kummalle sen haluat antaa - oman talousalueen yritykselle, mukaanlukien suomalaiset alihankkijat vai aasialaiset kilpailevat yritykset ja heidän hyvinvointinsa kasvattamiseen ?
- PremiumD
Täytyyhän nuukien punikkienkin jollain ajaa kun ei ladaa enää saa.
Nissanin demarikiikku sopii näille mulkulle kuin nyrkki silmään. Tuossa aiemmin joku kirjoitti että lama johtuu huonoista poliitikoista ja heidän vielä huonommista päätöksistään.
Oikeassa olet - aasialaisten autojen maahantuonti olisi pitänyt kansantalouden nimissä lopettaa jo aikoja sitten.
Jos maahantuontia ei saa jostain kumman syytä lopettaa niin ainakin liikennesääntöihin voisi tehdä sellaisen muutoksen että aasialaisauto on aina väistämisvelvollinen eurooppalaisen auton kohdatessaan. Näinhän sen olla pitäisi ostotilanteessakin niin miksei myös tien päällä.- audiA4dasisauto.de
vanhana Audin käyttäjänä... miksi jos on täysi dorrga vanha donnerin tapaan.. huom. rkp aks.
sää oot se pienen ja tosi pienen kaikkien kayttämän vanhojen saksalaisten mulkkujen jatkeen korjaaja.. smile- edelleentaas
Nykyinen Nissan kuljettaja , Mutta edelleen vanhana AUDIN kannattajana (3 kpl)vaikka auto on tällä hetkellä Nissan .... ja Sitä pitääkö Suomen valtio huolen että että verotus...verotus.. vain jatkuu..
- idioottinoob
Kuinka idiootti täytyy olla, että tulee tuollaisia ketjun aloittajan kysymyksiä esittämään Nissan osioon?
Vastaushan on, ppprrrrrrrp, pppprrrr (rummun pärinää)
Todella idiootti! - Sinäköpäätät
Jokainen saa ostaa minkä auton tahansa. Ehkä ei sinun ihannoimassa Pohjois-Koreassa.
- ulkonäkö.ei.riitä
Meillä on aina useampia merkkejä ja kaikki uutena ostettuja, tai uusia työsuhdeautoja, koska jälkikasvu on hyvin koulutettua.
Meilä ainakin Primerat ovat olleet oikein hyviä, oltas ostettu Qashqain, mutta syksyllä ei saanut automaattivaihteista niin ostettiin Tojotaa.
vw sukuun emme koske, ekat Golffit 1974, 1975 katkesivat keskeltä,
2000 luvun mallit oli niin suuriruokaisia että ei täyttänyt 2001 normeja,
sitten tuli jakoketjuongelmat yms. En tiedä yhtään vuotta jossa ei olisi ollut jossain tai useammassa vw leirin autoissa suuria puutteita.
Audi on mielestäni todella ylihintainen, ottaen huomioon että se ei mitenkää ole käynti ja toimintavarmin, koska tahansa Audi voi jättää pimeään ja kylmään, hiljaiselle tielle ja yöllä.
Meillä oli 1 vw, joka jätti useammin, onneksi kun ajettiin yksin ja päivällä ja kesällä,
mutta se opetti arvostamaan luotettavuuta. - jappower
Onhan se nyt paljon järkevämpää kuin ostaa VW, Skoda, Audi, Seat ja mitän niitä euroromuja nyt on..
- Octavia-mies4x4
Koeajoin kerran Qashqain, todella surkea ajaa ja puhditon mopon moottori. Eikä edes nelivetoa
- poirs
Hauskaa myös on nähdä ja kuulla kuinka oikeasti etuvetoisen SUV omistaja luulee että sillä paskalla pääsee minne tahansa. Nämähän jäävät jäisellä tiellä räpiköimään valoissa
- Sivistystäkehiin
Ei tarvinnut räpiköimään ,25 vuotta eri automerkeillä metsäteitä ajellut, kyllä maasturi nissaneilla pärjää paremmin, kuin audeilla tai mersuilla ,kokemusta on
Nuo merkit sopii saksan teille ,jossa saa ajaa ilman nopeus rajoutuksia. - rakkinneita_kaikki
poirs: "Hauskaa myös on nähdä ja kuulla kuinka oikeasti etuvetoisen SUV omistaja luulee että sillä paskalla pääsee minne tahansa."
Sinä penikka ihan omassa typeryydessäsi ja yksinkertaisuudessasi luulottelet ja kuvittelet asioita toisten puolesta.
Etuvetoisen Qassun osataja kyllä hyvin tietää mitä rahansa vastineeksi saa ja mitä ei saa ja miksi juuri ko. hieman korkeamman istuinkorkeuden kulkineen hankkii. Kompromissi etuineen ja rajoitteineen kuten muutkin kulkineet. - Uberkuskillako_kiire
Halpaa on räpiköinti, jos vertaa mitä Audi Quatro maksaa ja varsinkin volkkari ongelmapesien korjaaminen.
- Anonyymi
Uberkuskillako_kiire kirjoitti:
Halpaa on räpiköinti, jos vertaa mitä Audi Quatro maksaa ja varsinkin volkkari ongelmapesien korjaaminen.
Mutta silloin vireä korjaamotoiminta toisi rahaa pärnäselle. Olisi ilo päästä maksamaan, eikö? Japseja kun ei tarvi korjata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta silloin vireä korjaamotoiminta toisi rahaa pärnäselle. Olisi ilo päästä maksamaan, eikö? Japseja kun ei tarvi korjata.
Neuvostoliitossakin oli mahdollista ostaa vain oman maan tuotantoa, lähinnä Mossea ja Ladaa. Miksei Euvostoliitossa voisi ottaa mallia esikuvasta? Eikö idioottikommarit opi ikinä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neuvostoliitossakin oli mahdollista ostaa vain oman maan tuotantoa, lähinnä Mossea ja Ladaa. Miksei Euvostoliitossa voisi ottaa mallia esikuvasta? Eikö idioottikommarit opi ikinä?
Qashqai on ihan kohtuullinen auto. Vikoja vain nykyään ihan liian paljon. Turbot hajoaa, ilmastoinnit, pohjapanssarin virkaa toimittava muoviläpyskä irtoilee, anturit jäätyy talvella jolloin etäisyystutka huutaa, tuulilasit ei kestä kiveniskuja. Paremmin varusteltujen mallien arvo tippuu tolkuttomasti. Uutena nyt myytävä malli on jo lähes esihistoriallinen, uusi malli olisi pitänyt saada jo pari vuotta sitten myyntiin. Kuka ostaa nyt tollasen uuden kun samanlaisia ihan vähän ajettuja löytyy varastoista pilvin pimein, hinta voi olla puolet uudesta?
Ajelin parikymmentä vuotta Nissaneilla mutta nyt oli pakko vaihtaa merkkiä.
- Anonyymi
On kyllä aika naurettava tekele.
- Anonyymi
Jumala pelastaa meidät tältä koronalta. Siihen ei mitään yritystukia tarvita. Muistakaa vain rukoilla joka paiva monta kertaa. Alkaa tehko syntia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397810Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5979- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822