voi hemmetin lumi!!

VihaanLunta

Saatanan helvetti perkele! :(
Täällä oli kaikki lumet jo sulanut ja voi hemmetti tänään kun heräsin ja ikkunasta katsoin ekan kerran ulos niin mitäs siellä näkyikään? Lunta, aivan vitusti lunta ja sitä pyryttää koko ajan lisää... En kestä!!!
Mites teillä päin?

11

171

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HeKeKeKe

Lumi on ihquu ♥

• oce

Ihan parasta. Mulle lumi on ittesään selvyys ja näi. Mien tiijjä mitä mie tekisin jos lumia ei tulis talveksi

• Eräs trotskilainen

Talvi on paras vuodenaika, joka väittää muuta valehtelee.

• Meillä ei ole lunta, pelkästään räjäytystyömaa naapurissa *jeejee*

Itekin tykkään talvesta mutta ainakin nyt säästetään hemmetisti lämmityskustannuksissa (ja maailma pelastuu kun meidän ei tarvii polttaa öljyä niin kauheesti :D). En tykkää kesästä yhtään, allergiaa, häikäistymistä, lissuja käytännössä alusvaatteisillaan, hiki, hyttysiä... Talvella ei ainakaan tule kuuma. Emmä siitä lumesta niin hirveesti välitä, mutta sais olla sen verran pakkasia että pääsis luistelemaan. Meillä ulkojäät kesti ehkä kaks viikkoa. No kyllä luntakin sais olla sen verran, että tois vähän valoa.

• Juu eilenkin ihailin kaunista kevättä ja ensimmäistä kevät aurinkoa, mutta sitten kun heräsin huomasin että lunta oli tullut. Alkoipahan ärsyttäää, minä kun jo luulin että tulisi aikainen kevät. Olin sitten väärässä no eihän vuoden 2011 jälkeen ole lumet ikinä aikaisin sulanutkaan. Nykyään venyy vaan pitempään nää lumet. Ennen ne suli aikasin, mutta nykyään aina vaan myöhempään. Mistäköhän ilmaston muutoksesta tämä johtuu?

https://www.youtube.com/watch?v=moSFlvxnbgk
      No tuo laulu ainakin sopii tähän lumen määrään :D Elsalla näppinsä pelissä?

• nappula-fani

Hei nappula14v! Oletko oikeasti 14-vuotias poika joka tykkää luonnosta? Vaikutat aivan liian hyvältä ollaksesi totta! :D

• nappula-fani kirjoitti:

Hei nappula14v! Oletko oikeasti 14-vuotias poika joka tykkää luonnosta? Vaikutat aivan liian hyvältä ollaksesi totta! :D

Kyllä minä tykkään luonnosta se on jo pikkupojasta asti ollut lähellä minua,mutta osaan minä olla sisälläkin homehtumassa koneella etenkin näinä talvipäivinä kun en talvesta kauheasti pidä. Kesällä käyn ulkona ja metsissä useammin :) Kesällä ja keväällä luonto on vain niin kaunista :)

• kursippa_

Mieluummin lunta, kui tota loskapaskaa.

Talvi alkaa nykyään myöhempää ja kestää myöhempää. Ainakin joskus. Meilläkin koulussa oli hiihtoa vain yhden kerran. Seuraavan kolmen päivän aikana hanget suli pois...

• Jokainen sää on niin kaunis, mutta loppujen lopuksi niin perseestä. Tai kyllä muakin voi miellyttää säällä, mutta vaativa olen. Toisaalta pidän myös kaikista säistä niin että aika sekavaa oikeestaan. Ajatus katkesi kun piti pistää toinen biisi, kun vanha loppui. Just kun olin avaamassa mielipidettäni säästä itselleni ja muille, mutta eipä ketään oikeastaan itseäni lukuun ottamatta kiinnosta.

• Mä melkeenpä pidän eniten siitä kun vallitseva säätila päättyy. Jos aurinko paistaa niin nautin alkavasta sateesta (siis kesällä), nautin kevätsateen loppumisesta, koska sen jälkeen ulkoilma on ihanan raikasta ja tuoksuu hyvältä. Kesälläkin pidän sateen loppumisesta, sillä tuolloin siitepöly on vielä niin märkää, että ulkona pystyy hengittämään.

• Eräs norjalainen

Olen panoseuraa vailla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3839
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2974
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      9
      1882
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1608
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1089
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      731
    Aihe