dalli lähti!

kenkää tuli

Sai kenkää moderoijan paikalta. Vielä yksi jäljellä ja vanhat hyvät ajat palaavat.

16

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lähti kylläkin ihan omasta pyynnöstään.

      • 788788878

        Miksi, onko se liian hieno tänne vai?


      • seuraan keskusteluja

        Voi, voi. Älä nyt vaan Sinäkin lähde! Luotsi on ihan tarpeellinen tällaisella palstalla.


      • gggggggggggggggg
        seuraan keskusteluja kirjoitti:

        Voi, voi. Älä nyt vaan Sinäkin lähde! Luotsi on ihan tarpeellinen tällaisella palstalla.

        mitä keskusteluja? eihän tänne kirjoita kukaan.


      • Bye, apple H..mo

        Kyllä sinunkin terrori aika on lähellä loppua, joten kuittaa hommeli itse, että ei tarvi "poistaa" sinua sivua sotkemasta !


      • Bye, apple H..mo kirjoitti:

        Kyllä sinunkin terrori aika on lähellä loppua, joten kuittaa hommeli itse, että ei tarvi "poistaa" sinua sivua sotkemasta !

        On, on. Jaxuhalit vaan sullekin.

        Kikkelis kokkelis,

        XXX


    • Kysyjille vastataan.

      Tämä palsta on kuin lammikko,
      johon
      koko ajan
      valuu

      kusta,
      siemennestettä,
      paskaa,
      oksennusta,
      peräsuolenpätkiä,
      vitunhikeä..

      Luotsin tehtävä
      on haroa
      sieltä seasta
      näkyville
      asialliset viestit.

      Kaiken huipuksi
      tämä kirjoitteleva nuoriso,
      tulevaisuutemme toivo,
      kehtaa väittää
      käyttäytymistään
      huumoriksi!

      Minulta loppui
      Mäntysuopa.

      Toivottavasti seuraajallani
      on suurempi astia sitä
      käsipesualtaansa vieressä.

    • Windows 8

      No laittakaa ip-bannit niille muutamalle massapostittajalle. Näettehän te itsekkin että samasta paikkaa ne tulee kaikki.

      Sitten loppuu se valuminen.

      • 5ja16

        Tota. Ku. Se ipeen vaihtaminen on nin helppoo. Ettei niiden perässä kukaa pysy. Mutta sitäkään ei tietenkää kää perus Win-juntti o vieälä oppinu.


      • Ei ole luotsien valikoimassa sellaiset välineet.


      • 5ja16 kirjoitti:

        Tota. Ku. Se ipeen vaihtaminen on nin helppoo. Ettei niiden perässä kukaa pysy. Mutta sitäkään ei tietenkää kää perus Win-juntti o vieälä oppinu.

        Ei ole mikään ongelma jos käytössä olisi toimivat työkalut. Mutta kun ei niin ei. Pitäisi ylläpidolle ilmoittaa jokainen, ja he tuntuvat bannaavan aina vain yhden IP:n kerrallaan ilman mitään sen suurempaa ajatusta, joten aika turhaa touhua.


      • herätys hei jo nytte

        jopa linkku-urpokii jo ossaa ip-osotteen tarvittaes vaihtaa siinää nii tosi halvasa sekunda-käyttis linkkuran-reuhkassa meistä vähä älykkäämmistä viestittäjistä nytte sitte puhumatikaa vai kui linkku-urpot ?


      • Windows 8
        5ja16 kirjoitti:

        Tota. Ku. Se ipeen vaihtaminen on nin helppoo. Ettei niiden perässä kukaa pysy. Mutta sitäkään ei tietenkää kää perus Win-juntti o vieälä oppinu.

        "Tota. Ku. Se ipeen vaihtaminen on nin helppoo. Ettei niiden perässä kukaa pysy. Mutta sitäkään ei tietenkää kää perus Win-juntti o vieälä oppinu. "

        Totaaa, ku. Ei Netin yksinkertaiset trolli-parat ymmärrä moisista asioista mitään :)


    • sim sa la pim

      Kohta katoaa apple poikakin bitti taivaaseen ja sivusta tulee asiallinen kisailusivu jälleen !

      • linkkura-sivuist

        ei kuitenkaa taita millää nii tosi halvallaa linkkura-kikalla saaha jurikaa mitenkää asiallisii vai mitä arvelevatten tästä nii tosi halvasta linkkura-jutusta linkku-urpot ?

        sitä pelkkää iha loputoin linkkura-propagandaa ja linkkura-valhetta vastakii varmaa vaa näill sivuill nii tosi halvallaa tarjolla vai kui linkku-urpot ?


    • luotsille hommia

      Eipä oo sullakaan paljoa asiaa, miutta pommita vaan tätä paskapalstaa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe