dalli lähti!

kenkää tuli

Sai kenkää moderoijan paikalta. Vielä yksi jäljellä ja vanhat hyvät ajat palaavat.

16

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lähti kylläkin ihan omasta pyynnöstään.

      • 788788878

        Miksi, onko se liian hieno tänne vai?


      • seuraan keskusteluja

        Voi, voi. Älä nyt vaan Sinäkin lähde! Luotsi on ihan tarpeellinen tällaisella palstalla.


      • gggggggggggggggg
        seuraan keskusteluja kirjoitti:

        Voi, voi. Älä nyt vaan Sinäkin lähde! Luotsi on ihan tarpeellinen tällaisella palstalla.

        mitä keskusteluja? eihän tänne kirjoita kukaan.


      • Bye, apple H..mo

        Kyllä sinunkin terrori aika on lähellä loppua, joten kuittaa hommeli itse, että ei tarvi "poistaa" sinua sivua sotkemasta !


      • Bye, apple H..mo kirjoitti:

        Kyllä sinunkin terrori aika on lähellä loppua, joten kuittaa hommeli itse, että ei tarvi "poistaa" sinua sivua sotkemasta !

        On, on. Jaxuhalit vaan sullekin.

        Kikkelis kokkelis,

        XXX


    • Kysyjille vastataan.

      Tämä palsta on kuin lammikko,
      johon
      koko ajan
      valuu

      kusta,
      siemennestettä,
      paskaa,
      oksennusta,
      peräsuolenpätkiä,
      vitunhikeä..

      Luotsin tehtävä
      on haroa
      sieltä seasta
      näkyville
      asialliset viestit.

      Kaiken huipuksi
      tämä kirjoitteleva nuoriso,
      tulevaisuutemme toivo,
      kehtaa väittää
      käyttäytymistään
      huumoriksi!

      Minulta loppui
      Mäntysuopa.

      Toivottavasti seuraajallani
      on suurempi astia sitä
      käsipesualtaansa vieressä.

    • Windows 8

      No laittakaa ip-bannit niille muutamalle massapostittajalle. Näettehän te itsekkin että samasta paikkaa ne tulee kaikki.

      Sitten loppuu se valuminen.

      • 5ja16

        Tota. Ku. Se ipeen vaihtaminen on nin helppoo. Ettei niiden perässä kukaa pysy. Mutta sitäkään ei tietenkää kää perus Win-juntti o vieälä oppinu.


      • Ei ole luotsien valikoimassa sellaiset välineet.


      • 5ja16 kirjoitti:

        Tota. Ku. Se ipeen vaihtaminen on nin helppoo. Ettei niiden perässä kukaa pysy. Mutta sitäkään ei tietenkää kää perus Win-juntti o vieälä oppinu.

        Ei ole mikään ongelma jos käytössä olisi toimivat työkalut. Mutta kun ei niin ei. Pitäisi ylläpidolle ilmoittaa jokainen, ja he tuntuvat bannaavan aina vain yhden IP:n kerrallaan ilman mitään sen suurempaa ajatusta, joten aika turhaa touhua.


      • herätys hei jo nytte

        jopa linkku-urpokii jo ossaa ip-osotteen tarvittaes vaihtaa siinää nii tosi halvasa sekunda-käyttis linkkuran-reuhkassa meistä vähä älykkäämmistä viestittäjistä nytte sitte puhumatikaa vai kui linkku-urpot ?


      • Windows 8
        5ja16 kirjoitti:

        Tota. Ku. Se ipeen vaihtaminen on nin helppoo. Ettei niiden perässä kukaa pysy. Mutta sitäkään ei tietenkää kää perus Win-juntti o vieälä oppinu.

        "Tota. Ku. Se ipeen vaihtaminen on nin helppoo. Ettei niiden perässä kukaa pysy. Mutta sitäkään ei tietenkää kää perus Win-juntti o vieälä oppinu. "

        Totaaa, ku. Ei Netin yksinkertaiset trolli-parat ymmärrä moisista asioista mitään :)


    • sim sa la pim

      Kohta katoaa apple poikakin bitti taivaaseen ja sivusta tulee asiallinen kisailusivu jälleen !

      • linkkura-sivuist

        ei kuitenkaa taita millää nii tosi halvallaa linkkura-kikalla saaha jurikaa mitenkää asiallisii vai mitä arvelevatten tästä nii tosi halvasta linkkura-jutusta linkku-urpot ?

        sitä pelkkää iha loputoin linkkura-propagandaa ja linkkura-valhetta vastakii varmaa vaa näill sivuill nii tosi halvallaa tarjolla vai kui linkku-urpot ?


    • luotsille hommia

      Eipä oo sullakaan paljoa asiaa, miutta pommita vaan tätä paskapalstaa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      40
      428
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe