Mikä olisi hyvä ja helppo äänitin / nauhoutin?

nnibg

Mikä olisi helppokäyttöinen ja hyvä äänitin keskusteluja varten? Siis sellainen pieni, jota voi pitää vaikka taskussa. Kun niin paljon puhutaan tästä, että keskustelut kannattaa äänittää, niin suositelkaa jotain hyvää laitetta. Kiitos.

4

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 51419

Puhelin?

• Digital audio

Creative.
      Colt sytkärin kokoinen ja hyvä ääni herkkä. Mikin kohta vain pitää asetella niin ettei se ota ääntä turhaan rapinasta ja liikkeestä. Toimii hyvin rintataskussa tai kännykotelossa vyötäröllä. Osa saattaa epäillä äänittämistä, jos sellainen itsevarmuus huokuu olemuksesta läpi. Saa nauhoittaa juridisesti ja jopa suotavaa kaiken tämän TYP eryyden keskellä.

• Hmmm?

Kännykkä.
      Osassa on mukana ihan perusasennuksessa äänitallennin, muihin saa haettua sieltä omasta softamarkkinapaikastaan:
      androidilla google play tai vaikka f-droid
      applella itunesin kautta
      wp:llä myös omansa, nimeä en tiedä/muista

• fgfhgfhgdjgd

Olen hyväksi havainnut pokkarin kokoisen kamera-mp3-soittimen MEGXON M550. Äänenlaatu on hämmästyttävän hyvä. Wav-muotoiset tiedostot helppo siirtää tietokoneelle USB-johdon avulla.

Kännykkä olisi hyvä, mutta ainakin minun vanhempi kännykkä ei äänitä kuin minuutin kerrallaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      81
      1416
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      112
      1335
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      18
      1110
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      21
      1016
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      114
      878
    6. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      868
    7. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      18
      806
    8. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      65
      777
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      40
      667
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      72
      652
    Aihe