Aina kun täällä syrjitään koiria, keskustelijat ajattelevat kyseessä olevan Dog Hater. Ei kaikki koiria kritisoivat viestit ole aina samalta tyypilyä. Suomen kansan tuntien joka neljäs ihminen taitaa olla joiltakin osin koiravihaaja. Kun katsoo vaikkapa Ilta-Sanomien kommenttilistaa joidenkin koirien raatelujuttujen jälkeen, niin suurin osa kommentoijista syyttää saman tien koiria, ja tuskin ne kaikki kommentit ovat sielläkään Dog Haterilta.
Dog Haterin puolesta.
11
74
Vastaukset
- Niin siellä
kuin täälläkään ei ole rajattu kommenttien määrää yhdessä viestiketjussa. Näin ollen kuka tahansa voi laittaa samaan viestiketjuun useamman viestin. Minä itsekin teen usein niin, mikäli näen että joku näkemys on selvästi virheellinen. Ensin ehkä kommentoidaan aloitusta. Ja sen jälkeen siirrytään alemmas viestiketjua, jossa tulee niin poikkeava viesti vastaan että sitä on pakko jotenkin kommentoida. Joskus samaa mieltä ollen, toisinaan taas erimielisenä.
Näin on käynyt tämän DH:nkin kanssa. Laittanut vihamielisen viestin joka on sitten saanut kaikki hoopot vastaamaan samalla tyylillä, koska ovat kuvitelleet että se on heistä rakentavaa keskustelua ja sallittua tällä palstalla. Vaikka hyvistä tavoista ja toisten kunnioittamisesta on selvät ohjeet sivuston säännöissä.
Mutta hyvä että tämä palsta on nyt saatu vähän rauhoittumaan.- Ei aina sama
Kyllä siellä IS:ssä on rajattu kommenttien määrää, eikä kaikkia kommentteja edes julkaista, vaan IS itse päättää mitkä niistä.
- 17+2
Ei aina sama kirjoitti:
Kyllä siellä IS:ssä on rajattu kommenttien määrää, eikä kaikkia kommentteja edes julkaista, vaan IS itse päättää mitkä niistä.
"eikä kaikkia kommentteja edes julkaista, vaan IS itse päättää mitkä niistä. "
Periaate valvonnasta ja ennakkosensorista siellä tosiaan on käytännössä hiukan paremmin toimivampi kuin täällä suoli24:llä, mutta kyllä sielläkin voit vastata moneen viestiin. Kunhan sen tekee asiallisesti. Tämä asiallisuuden periaate on unohtunut tältä dh:lta ja sielunveljiltään tällä palstalla täysin. Ja koska tällä palstalla sensori ei oikein tahdo toimia, niin ylilyöntejä tuli aivan liikaa.
Ja sama 500 taitaa olla maksimivastausten määrä niin IS:llä kuin s24:ssä.
Oletko muuten huomannut että IS:llä ei voi keskustella uutisesta, mikäli se käsittelee maahanmuuttajan tekemää rikosta tai homoutta? Estetään jättämällä kommenttiosio pois uutisesta. Mutta sen sijaan millainen tahansa törky sallitaan käytännössä ilman mitään ennakkotarkastusta jos kyseessä on persujen tai kristillisten puheenjohtajan möläytykset, liikenneonnettomuudet, trattijuopot, kotoisten kriminaalien tekemät murhat ja tapot tai koiranpaskat.
Jos keskustelua halutaan ylläpitää yhteiskunnallisista epäkohdista, sanan tulisi olla vapaa MUTTA keskustelun asiallista ja jälkisensuurin tulee hoitaa ylilyönnit. Dh:n tapauksessa ensimmäinen kohta ei toteudu kuin harvoin eikä jälkisensuurikaan tahdo olla ehtiväisen tyypin ja hengenheimolaistensa tasalla. - dog hater
"Mutta hyvä että tämä palsta on nyt saatu vähän rauhoittumaan. "
Kyllä minä vielä mukana olen geimeissä, on muitakin menoja vaan välillä....:) - Koitahan vähän
dog hater kirjoitti:
"Mutta hyvä että tämä palsta on nyt saatu vähän rauhoittumaan. "
Kyllä minä vielä mukana olen geimeissä, on muitakin menoja vaan välillä....:)ryhdistäytyä sitten jos täällä haluat vielä jatkaa. Sinulla on pari asiallistakin puheenvuoroa ollut, joten tiedossa on, että sinä hallitset myös asiakirjoittamisen.
- Koirafani
Mutta miksi vihata koiria? Minua ärsyttää, raivostuttaa enemmän jotkut koiranomistajat.
Ei se koirien vika ole, jos ihmiset pitää niitä häiriköimässä kerrostaloissa tai pihoilla räksyttämässä tai sitä tai tätä tai kaikenlaista muutakin ikävää. - ei järkeä
Miksi nämä koirien vihaajat ylipäätään tulee koirat-palstalle?...
- cdcddc
Ehkä sen takia, että heidänkin aiheensa koskevat koiria.
- Viisaampaa
cdcddc kirjoitti:
Ehkä sen takia, että heidänkin aiheensa koskevat koiria.
kenties heille olisi pyrkiä keskusteluyhteyteen poliittisten päättäjien kanssa. Heidän ongelmansa ovat enemmän yhteiskunnallisia kuin yksittäistä koiranomistajaa koskevia.
- Sykoloki
Viisaampaa kirjoitti:
kenties heille olisi pyrkiä keskusteluyhteyteen poliittisten päättäjien kanssa. Heidän ongelmansa ovat enemmän yhteiskunnallisia kuin yksittäistä koiranomistajaa koskevia.
Psykologillekin vois tehä hyvää jubailla
- Amores perros
Sykoloki kirjoitti:
Psykologillekin vois tehä hyvää jubailla
Ei se aina ole sama, mahdotonta.
Yrittäkäämme keskustella asiallisesti kaikki. Okei?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää2234534Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4453288Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142188Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa141850Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51198- 741033
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691025Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat25994- 75928
- 54926