Elikkä olen autokoulussa yhden pojan kanssa ja pyysin häntä kaveriksi. Meillä on muutama yhteinen kaveri (melkein 20..) niin ajattelin ettei siitä harmia ainakaan ole.
Olen siis kiinnostunut tästä pojasta ja luulin ainakin aluksi että hän olisi myös.. Olisiko ollut kolmas tai neljäs teoriatunti kun olimme samassa ryhmässä tekemässä ryhmätyötä.. Mielestäni aistin silloin jotain välillämme, meillä oli katsekontaktiakin useaan otteeseen seuraavilla tunneilla.. En tiedä odotinko liian kauan kaveripyynnön kanssa vai olinko väärässä alusta asti, kaveripyyntöä hän ei hyväksynyt (muttei ole vielä hylännytkään..) En tiedä mitä tehdä, pitäisikö vaan luovuttaa? Jos jollain ajatuksia asiasta ois kiva kuulla?
Näen tätä tyyppiä reilun viikon päästä.
Apuja, kiitos?
5
53
Vastaukset
- 17vuotiasneitokainen
Vähän lisätietoa..
Olen Etelä-Suomesta ja pian 18 vuotias.
Ja yhteiset ystävät eivät ole mitään lähimpiä ystäviäni vaan vanhoja luokkalaisia..
Ja jos jollakulla vaikka omakohtaista kokemusta tälläisestä tilanteesta, kommenttia kiitos?- whatwondersgroupjobs
Mitä ihme ryhmätöitä teillä oli autokoulussa? :o
- 17vuotiasneitokainen
whatwondersgroupjobs kirjoitti:
Mitä ihme ryhmätöitä teillä oli autokoulussa? :o
Semmonen keksi 10 ajokuntoon vaikuttavaa asiaa
- kkkkko
Siis eihän sun tarvitse luovuttaa kun et ole mitään edes aloittanut. :D
Älä nyt stressaa tyttö hyvä, yksi kaveripyyntö ja olet jo luovuttamassa.
Ihan rauhassa, jatkat poikaan tutustumista ja jos ei hyväksy sitä kaveripyyntöäsi niin sitten ei voi mitään.- 17vuotiasneitokainen
No nii joo :D
Mut mietin vaan siis että oonko kuvitellu koko jutun xd
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511417- 639810
- 1445559
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792583