Ketä ihailet?

Jäbäleissön 18

Kertokaa keitä ihmisiä ihailette elämässä. Se voi olla joku julkisuudesta tuttu tai sitten vaikka joku tuttavapiirin jäsen. Kertokaa vielä perusteluiksi, miksi ihailet tätä henkilöä. Voit kertoa useampiakin henkilöitä.

Itse ihailen Jaajo Linnonmaata. Ihailen hänen asennettaan elämään, ja sitä miten hän haluaa kokeilla kaikkea ja kokea kaiken. Lisäksi hän on hauska, osaa nauraa itselleen ja hänen huumorinsa uppoaa mulle.

Myös samaa ohjelmaa tekevä Juha Perälä.. kertoo avoimesti omasta velkakierteestään ja jotenkin se, että pikkukylän poika on noussut kansansuosikiksi on ihailtavaa. Loistavia puujalkoja.

Lisäksi molemmat herrat pitävät vedonlyönnistä (kuten minäkin) ja heiltä löytyy aiheeseen liittyvät saitit esim facebookissa.

27

1480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kimi Räikkönen

      On aidosti oma itsensä ja nauttii elämästä. Tekee mitä haluaa eikä välitä muiden mielipiteistä. Eikä myöskään tee mitään mitä ei halua tehdä jos ei ole pakko. Eikä koskaan luovuta. Myöntää omat virheensä sen sijaan, että mussuttaisi siitä, miten olosuhteet ovat juuri häntä vastaan. Ei myöskään mussuta asioista, joita ei voi muuttaa vaan keskittyy niihin, joita voi. (esim. renkaat ovat mitä ovat, joten kannattaa ennemmin keskittyä säätämään autoa tai omaa ajotapaa kuin valittaa renkaista).

      • vdkddldl

        Kurt Cobain. Loistava muusikko, soitti kitaraa koska rakasti sitä (vaikka tiesi itsekin ettei siinä huippu ole), hyvä sanoittaja, mahtava ääni, ajoi homojen oikeuksia, ei välittänyt muiden mielipiteistä, vastusti rasismia, "vandalism: beautiful as a rock in a cop's face (heh).
        Ja tosiaan jaksoi taistella mielenterveys- ja huumeongelmiaan vastaan.
        Ja täytynee ylläolevaan vielä mainita että olen näitä ketä uskoo että Cobain ei tappanut itseään, vaan Courtney Love murhasi/palkkasi jonkun murhaamaan hänet.


    • Jäbäleissön 18

      Hei itselläni myös Kimi listalla!

      Terveisin aloituspostaaja

      • Hieno mies, hieno mies. Eikä välitä tippaakaan siitä, mitä me täällä siitä sanotaan
        #KimiäkinKiinnostaa


    • Poi-kaa

      Kimi Räikkönen mullakin. :D

      Yksinkertasesti vaan niin kova äijä. On oma itsensä, ei esitä turhia. Tekee mitä haluaa, eikä välitä pskaakaan mitä muut ajattelee.

    • uskontofanaatikko

      Bob Marley todellakin. Räikkönenkin on hyvä. Sanoo suoraan mitä ajattelee ytimekkäästi

    • :):)

      up

    • tfhyugkuhlu

      up

    • Juice Leskinen
      Juice on hyvä laulaja ja nero. Keksi nerokkaita sanoituksia.

      Johny Depp
      Hyvä näyttelijä. Pidän kaikista tähän mennessä näkemistäni hahmoista, joita Johny on näytellyt.

      Tobin Bell
      Vihdoinkin keksin toisen miesnäyttelijän, joka on tarpeellinen. Tobin Bell on niin näkemisen arvoinen. Tulee aina hyvä fiilis. Tobin on niin helppo tunnistaa, koska hän on niin omituisen näköinen. Tulee aina Jigsaw mieleen.

      Shigeru Miyamoto
      The legend of Zelda ja Super Mario. Lisäksi oli mukana Metroid prime-trilogian luomisessa ja ne ovatkin ainoat Metroid-pelit, jotka eivät ole liian helppoja.

      Raumoogle
      Ne, jotka ovat nähneet rauskin videoita tajuavat, miksi fanitan häntä.


      Kyllä minä muitakin keksin. En jaksa miettiä enempää.

    • siilio, samaa mieltä :DDDDD
      Rauski rulettaa.

    • up

    • Hermann Göring
      Tunnettiin erityisesti hyvän ruuan, kalliiden viinien, ja kauniiden naisten ystävänä.

    • 12+14

      Martin Garrix, pyrin itsekin hyväksi musiikintuottajaksi jo nuorena, olen 16 vuotias tällä hetkellä.

      • pss fani

        Pss finer mäkihyppy palstalt.


    • Ja miksen mä tätä maininnut?

      Hayao Miyazaki
      Nero, hyvä keksimään tarinoita, herttainen vanha papparainen. Kts. Chibli studios.

    • meisterisi

      Ukkia ja faijaa. Molemmat hyväsydämisiä jakunnioitettavia ihmisiä.
      Myös Damon Albarn on aikakorkealla, tosin puhtaasti sen tähden että on kirjoittanut Gorillazille todella loistavia kauniin melankolisia kappaleita/lyriikoita

      • meisterisi

        Ja unohin J.R.R Tolkienin. Mies omaa(omasi) uskomattoman mielikuvituksen ja kirjoitti suosikkiteokseni ja loi siihen niin monta eri tasoa että en voi kuin ihailla.


    • Lapland,madness

      Ronnie James Dio. Hänellä oli rohkea asenne elämässä ja hän pysyi loppuun asti nöyränä. Hän myös aloitti Hear 'n Aid kiertueen, josta useimmat Dio-fanit varmaan jo tietävät. Dio oli yksi kaikkien aikojen parhaista laulajista. R.I.P Man on the Silver Mountain!

    • A.W Yrjänä. ♥ Ihailen häntä koska kukkakaalit ovat kukkia ♥

      Pokemoooon eiku häh sitä ei varmaa lasketa :'D

    • Kyllähän se Rainbow oli helvetin hyvä bändi. Ja niin on toi CMX myös.

    • oososols

      Aziz "zyzz" Shavershian on mun suurin esikuvani. Zyzz on kuollut :( se oli nuori kehonrakentaja joka meni pienestä, rumasta, laihasta ja epävarmasta teinistä, revityks ja seksikkääks ja itsevarmaks henkilöks. Zyzz on mun esikuva siksi, koska se opetti mulle että elämästä täytyy nauttia ja että sä pystyt mihin vaan, jos sä vaan tarpeeks sitä haluut ja teet töitä sen eteen kuin ruttoa. Mäkin bodsilen, joten todella suuri inspiraation ja mltivaation lähde. Zyzz sano myös että älä koskaan välitä muitten mielipiteistä, koska muuten et pääse elämässä minnekkään. Zyzz menesty vaikka millä tavalla. Oma vaatemerkki, protskumerkki ja sai naisia, ja lopetti yhteydenpidon niille henkilöille jotka jollakin tavalla vihjas sille että se ei tuu onnistumaan.youtubessa löytyy vaikka kuinka monta videota kyseisestä henkilöstä.

    • Rugaru

      Selänne. Suomalainen joka anto kaikkensa jääkiekolle. Koki kaikkee, näki kaikkee ja saavutti kaikkee. Ei ikinä päässy voittamaa suuresti suomen joukkuees, mut lopulta saavutti sen mistä oli aina haaveillu. Ja senki jälkee jatko uraansa. Siinä tyyppi jota pakko ihailla ja ehkä tunnetuin suomalainen

    • Jörn Donneria.

    • dasadsdas

      eminem.

      • HeKeKeKe

        Monia samoja mitä muilla, mutta silti...

        Shigeru Myamoto
        Nintendon keulahahmo. Myamoton pelit ovat parhaita.

        Teemu Selänne.
        Teemu on osa suomalaista jääkiekkokulttuuria. Suomalaisten kansanylpeys. Oikea Leijonakuningas, isolla L:ä.

        Benecthit Cumberbath, äh, se etunimi on niin hankala. Todella hyvä näyttelijä. Yksi lemppareista.

        Martin Freeman
        Toinen loistava näyttelijä. Bilbon rooli Hobitissa erinomainen, kuten myös uudessa sherlockissa Watsonina.

        Ja sitten kaikkien aikojen suosikki, John Ronald Reuel Tolkien. Hieno elämä, ja uskomaton mielikuvitus näkyy vielä tänäkin päivänä. Taru Sormusten Herra on kaikkien aikojen parhain kirja, ja se vaikuttaa vahvasti mun elämään. Tolkienia ei voi ylistää tarpeeksi.


    • lehmähullu99

      moi olen hullu but i love justin bieber cuzz he is so handsome much love bye bye

    • Anonyymi

      CHARLES BRONSON 1921-2003
      ALAIN DELON
      SEAN CONNERY

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      173
      7185
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4202
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2105
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2029
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1869
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1649
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1588
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe