Täytyy myöntää, että Call Of Duty:t ovat aika kovan luokan FPS / sota / räiskintäpelejä! Itse tykkäsin kovasti 2. maailmansodan aikaisista taisteluista eli niistä vanhemmista CoD peleistä. Hyllystä löytyy nyt COD 2-3 sitä genreä.
Sitten hommasin 4:n (Call Of Duty 4: Modern Warfare) ja se oli menoa! HUH mitä actionia näissä modernia sodankäyntiä kuvaavissa peleissä onkaan! Pelasin tuon Modern Warfare -trilogian juuri läpi ja oli kyllä aika rankka juoni ja taistelut. Price on kyllä kova hahmo peleissä!
Ei siinä mitään, sitten innostuin live-pelaamisesta ja sepä vasta hauskaa onkin! Call Of Duty 4:n livessä jo olen 34 tasolla. MW2:ssa olen tasolla 15. MW3:sen liveä en ole vielä aloittanut.
Olisi tuossa hyllyssä pelaamattomana vielä Call Of Duty: Black Ops. Pitää se vielä pelailla tässä. Sit pitää hommata Black Ops II ja varmaankin vielä se Call Of Duty: Ghosts.
Tulevaisuudessa on kuullemma tulossa mahdollisesti Modern Warfare 4. Odotellaan ja kattellaan!
Mitä mieltä muut olette näistä peleistä.
ps. Mä olen kohta 37v mies. :D
Call Of Duty -pelit
PeluriM1977
0
207
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713