Kertokaa jotka olette vasta olleet Turkissa, millaisia ilmoja siellä on ollut? kuumaa,kylmää,vettä vai tuulta??? Olen itse menossa 2.10 ja haluaa kiperästi tietää mitä pakata laukkuun? Kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille=)
Ilmat?
5
810
Vastaukset
- tintti
tulin 21.9 alanyata ja ilmat olivat viellä ihan hyvät.aamulla oli jo 24 varjossa ja päivällä n.36
illat n.25, merivesi oli n,27-28, eli et tarvitse mitään pitkähihaista,vie terveisiä Baris laivan henkilökunnalle ihania poikia,ikävä on takas. - Katjuska
Kyllä tarkenee, tultiin tänään Marmariksesta ja koko viikko oli 30,öisinkin reilusti yli 20.
Me ei pitkähihaisia tarttettu olleskaan!
Hauskaa matkaa sulle!- Minääh
oli ilmat! Pakkasin ihan turhaan pitkähihasia paitoja. Ilmat oli todella mahtavat! Minne hotelliin olet menossa? Oli todella kuuma, varjossa reilu 30!
- lomailija
Minääh kirjoitti:
oli ilmat! Pakkasin ihan turhaan pitkähihasia paitoja. Ilmat oli todella mahtavat! Minne hotelliin olet menossa? Oli todella kuuma, varjossa reilu 30!
Ollaan menossa Park Alanyaan...
- meitsi
n.3vko sit marmarikses ja silloin siel oli about 35 lämpöä. ystävämme asuu siellä ja lähetti sähköpostii et nyt on viilentynyt, mut kuiteski 20..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481281- 1581097
- 61977
- 8762
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli180761Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27756Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51741- 11739
- 346718
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78675