Mielipiteitä nimestä Veikko ja mikä sopisi toiseksi nimeksi?
Veikko
12
1444
Vastaukset
- ;-)
Veikko on hyvä, toiseksi nimeksi tulee ensimmäisenä mieleen Johannes.
- 45+
Samaa mieltä. Kiva nimi ja Johannes täydentään sitä kauniisti, vaikka kuinka alapeukuttaisitte :)
- jenna.
Veikko Petteri
Veikko Tapio
Veikko Elmeri
Veikko Valtteri
Veikko Gulliver
Veikko Konstantin
Veikko Aslan
Veikko Oskari - Kevätvauva <3
Kiitos teille vastauksista :) ...Lisää mielipiteitä?
- 7+1
Veikko Viljami kuulostaisi kivalta, mutta riippuu paljon sukunimestä miten nimi sointuu.
- esim.
Veikko Santeri
- jokiseutu
Veikko Eelis
Veikko Iisakki
Veikko Kalevi
Veikko Akseli
Veikko Aapeli
Veikko Samuli - KuuKaakonYllä
Veikko on hauska ja reipas nimi, paljon parempi kuin nämä ainaiset Jimit & Mirot!
Veikko Henrik
Veikko Olavi
Veikko Tuomas
Veikko Mikael
Veikko Kasper(i) - dabadabadabaduuu
Veikko Toivo.
- veksiveksi
Veikko Verner
(Veikko Verneri)
Veikko Eemil
(Veikko Eemeli)
Veikko Oliver
Veikko Aleksi
Veikko Juhani
Veikko Samuli
Veikko Hannes
Veikko Valtteri
Veikko Matias
Veikko Petteri
Veikko Ilmari
Veikko Iivari
Veikko Aapeli
Veikko Armas
Veikko Nestor
(Veikko Nestori)
Siinä minun sukuni Veikot, nuorimmasta vanhimpaan. Myös oma nimeni ja poikani nimi. Ensimmäiset nimet siis poislukien. Veikko meidän suvussa aina toisena nimenä, paitsi tuolla vanhimmalla Veikko Nestorilla. Seuraavaksi nimen saivat hänen poikansa ja tytärtensä pojat. Sitten heidän poikansa ja lopulta myös minun sukupolveni ja minun sukupolveni jälkeläiset. Jotenkin toivon, että tämä perinne kestää vielä toiset sata vuotta, jolloin meitä Veikkoja olisi melkoinen määrä jo.
Sentimentaalinen idiootti? Joo olen. - mut aika vanha
Nimeni on Veikko ja tapani tulette tuntemaan... Siis Veikko Tapani
- hassuja nimiä
Ihan mukava nimi, mikäs siinä.
Veikko Veli Mainio
Veikko Mies Valio
Veikko Oiva
Veikko Armas
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005288328- 2342798
- 262641
Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo42378- 1782090
- 1211941
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61765Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 811275
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621218