Karonilla on temppelin vieressä ja koulun takana Thai-Suomi kahvila-baari! Nimi on Bluemountain Fresh Coffee Bar.
Karonilla Thai-Suomi kahvila-baari
8
491
Vastaukset
- entä sitten
Saako Juhla Mokkaa ?
- ei ymmärrä..
siis meneekö joku tosiaan istuun johonki suomibaareihin kun lähtee thaikkuihin? eikö se ole sama sillon pysyä suomesa....ite ainakin kierrän kaukaa suomi baarit...
- kahvin ystävät
Kiitos vinkistä. Täytyy käydä kupponen kallistamassa.
- joo2
Muutaman kerran pistaytyneena en ole suomalaisia nahnyt. Vain omistajan. Muunmaalaisia tosin kylla on.
- Paikallinen
Katalta löytyy Suomibaari nimeltä Suomibaari. Löytyy Juhlamokkaa ja Presidenttiä. Muista juomista puhumattakaan.. Avattu vasta viime joulukuussa.. On ruokaa Suomalaista ja Thaimaalaista. On karaokea, kalareissuja, Suomikanavat ja yllätys kyllä Suomalaisia asiakkaita. Aukeaa lokakuun loppuun mennessä kun Suomalaisia alkaa vihdoin tänne sankoin joukoin tulla.
- mennään käymään
MISSÄ ja MINKÄ NIMINEN ?
- tullaan tullaan
Hyv' homma
- Dunkoytr
Ei sexiä tälle osastolle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161