Moi.
Olen 15-vuotias tyttö ja ysiluokalla.
Minulla on noin 5 hengen kaveriporukka jonka kanssa olen koulussa välkillä. He ovat toosi tärkeitä minulle.
Mutta he puhuvat joka välitunti ainoastaan jääkiekosta, granlundista yms. Tuntuu että olen menettänyt heidät. :( He puhuvat siitä innoissaan keskenään ja minä vaan katson heitä. Joskus he huomaavat myös minut, mutta sanovat että "puhuisit nyt meidön kanssa" mutta en ole niin kiinnostunut jääkiekosta kuin he. Siksi en jaksaisi puhua siitä.
Millä saan ne vanhat kaverini takaisin jotka puhuivat myös minun kanssani eikä vaan keskenään lätkästä.
Kaikki kaverini ovat siis tyttöjä.
Jääkiekko on vienyt kaverini
Lätkä varastaa kaverit!
1
<50
Vastaukset
- jsjsjdvavscabsj
Oo onnelinen että ees lätkästä... Meillä ksikki luokan pojat selittää intensiivisesti suu vaahdossa peleistä tyyliin että "mä nousin eilen silver vitoseen ku sain jasua pentakillin, vaik adc oli iha pihal ja anto first bloodin vastustajille mut supportti oli ihan op, vaik vastustajat fiidas iha vitusti jne..."
mee nyt tohon sit sanomaan yhtään mitään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697