Eli lopetin pillerit 21.1, jonka jälkeen tuli normaalisti tyhjennysvuoto. Viime kuussa tapahtui sitten miehen kanssa "vahinko", joka ei niin vakavaa ole, sillä lapsi on toivottu, mutta muutamista syistä alkunsa saavaksi vasta muutamien kuukausien päästä, pillerit vain lopetin ajoissa, jotta kierto ehtisi tasaantua kunnolla. Tästä vahingosta noin 3-5 pvän päästä tulikin ovulaatiot josta noin viikon päästä tulivat rinnoista vain nännit erittäin kosketusaroiksi, suihkussa käyminenkin oli tuskaa, nyt jo vähän helpottanut. Normaalisti ennen kuukautisia ovat rinnat olleet kauttaaltaan kipeät, mutta eivät koskaan tällaiset. Nyt ei muuta kipeyttä ole ollut lainkaan. Aina ennen kuukautisten alkua on myöskin pillereillä sekä ilman ollut muutamana päivänä alavatsa jatkuvasti kipeä, nyt tuo sama tunne käy vain aamuyöllä tai aamulla ja kestää enintään minuutin verran, näin on tapahtunut jo useana päivänä.
Huomenna on jo 14. päivä oviksesta eikä tietoakaan tuntemuksissa että voisi olla menkat alkamassa. Onko tämä normaalia pillereiden lopetuksen jälkeistä aikaa vai joko pitäisi suunnata apteekkiin ostoksille..
Normaalia pillereiden lopetuksen jälkeen??
15
156
Vastaukset
- 1/2v ilm. pillereitä
Voi tuo johtua pilleitten lopetuksestakin. Oli mullakin kaikenlaisia outoja tuntemuksia 10 vuoden pillereitten käytön ja lopetuksen jälkeen ennekuin kierto vakiintui (muistaakseni kolmessa kuukaudessa). Oli myös juurikin tota kuvaamaasi rintojen arkuutta, mutta mistäs sitä koskaan tietää jos vaikka olisit tullut heti tuosta vahingosta raskaaksi Elikäs sinun sijassasi kuitenkin suuntaisin kyllä sinne apteekkiin:)
Muista myös sitte kertoa, miten käy. - Ap.
Ajattelin nyt tuonne viikonloppuun odotella ja sitten painella sinne apteekkiin jollei mitään tapahdu.. :) Itse käytin pillereitä vain n. 1,5 vuotta, mutta lieneekö sillä käytön pituudella väliä..
- 12/32
Millään muulla numeraalilla ei ole väliä kuin 12/32:lla.
- Ap.
Mieli tekee kepposia? Eilen illalla alavatsaa jomotti ja sattui aivan kuin menkkojen alkaessa ja olin varma että ne yön tai aamun aikana tulisivatkin.. Aamuyöstä heräsinkin siihen, että mahaan sattui ja jotain lorahti housuun.. En olisi jaksanut millään nousta ylös ja käännyin vain sängyssä ja taas tuntui että tuli lisää, joten pakkohan sitä oli kömpiä sängystä ja mennä vessaan ärsyyntyynenä siitä, että jos oli pakko alkaa niin olisi nyt ollut edes vasta aamulla :D Varauduin vaihtamaan puhtaat alushousut ja kiirehdin vessaan jottei kohta punainen vana valuisi reittä pitkin, siltä se tuntui että kohta niin tapahtuu.. Vessassa hölmistys valtasi mielen kun housuissa ei ollutkaan tahran tahraa eikä paperiinkaan tullut mitään.. Kummallisia asioita sitä ihmismieli saakin aikaan..
- Pidän peukkuja
Ap. kirjoitti:
Mieli tekee kepposia? Eilen illalla alavatsaa jomotti ja sattui aivan kuin menkkojen alkaessa ja olin varma että ne yön tai aamun aikana tulisivatkin.. Aamuyöstä heräsinkin siihen, että mahaan sattui ja jotain lorahti housuun.. En olisi jaksanut millään nousta ylös ja käännyin vain sängyssä ja taas tuntui että tuli lisää, joten pakkohan sitä oli kömpiä sängystä ja mennä vessaan ärsyyntyynenä siitä, että jos oli pakko alkaa niin olisi nyt ollut edes vasta aamulla :D Varauduin vaihtamaan puhtaat alushousut ja kiirehdin vessaan jottei kohta punainen vana valuisi reittä pitkin, siltä se tuntui että kohta niin tapahtuu.. Vessassa hölmistys valtasi mielen kun housuissa ei ollutkaan tahran tahraa eikä paperiinkaan tullut mitään.. Kummallisia asioita sitä ihmismieli saakin aikaan..
Toivotaan, ettei vahinko ole päässyt tapahtumaan. Muista jatkossa harrastaa seksiä vain itsesi kanssa.
- sulla tyhmä kommentt
Pidän peukkuja kirjoitti:
Toivotaan, ettei vahinko ole päässyt tapahtumaan. Muista jatkossa harrastaa seksiä vain itsesi kanssa.
Täh?
Mutta noudata omaa neuvoasi. - ei ole väliä
Sillä kauanko pillereitä on syönyt ei ole mitään merkitystä siihen kuinka nopeasti niiden lopettamisen jälkeen voi tulla raskaaksi. On kyllä olemassa joitakin ehkäisyvalmisteita (esim, ihon alle laitettava kapseli) jonka ehkäisy teho säilyy vielä jonkin aikaa poisottamisen jälkeen. Sitäkään ei tule pitää luotettavana ehkäisykeinona, mutta lastahaaveilevan on hyvä tämä muistaa.
Tiedän tapauksia joissa on syöty pillereitä 10 vuotta ja raskaaksi tultiin ekassa normaalissa kierrossa (itseni) ja sitten tiedän tapauksen jossa pillereita oltiin syöty vain vuoden verran ja raskaaksi tultiin sitten vasta reilu puolenvuoden yrittämisen jälkeen. - Niin totta!!!
12/32 kirjoitti:
Millään muulla numeraalilla ei ole väliä kuin 12/32:lla.
Totta!! jos kierto kestää 32pv niin on hyvä aloittaa säännöllinen (jokatoinen päivä) seksin harrastaminen viimeistään 12kiertopäivän kohdalla, jotta raskaudenmahdollisuus on korkeimmillaan :D
- Hajhhaaaaaaahaaaaa
Niin totta!!! kirjoitti:
Totta!! jos kierto kestää 32pv niin on hyvä aloittaa säännöllinen (jokatoinen päivä) seksin harrastaminen viimeistään 12kiertopäivän kohdalla, jotta raskaudenmahdollisuus on korkeimmillaan :D
Seksin "harrastaminen" -todellakin. Itsensä kiduttamistahan se teidän tunneköyhä nylkytys on :(
- hahahaaa
Hajhhaaaaaaahaaaaa kirjoitti:
Seksin "harrastaminen" -todellakin. Itsensä kiduttamistahan se teidän tunneköyhä nylkytys on :(
Etkö sä parempaan pystyny?
- Häähahhahhaaaaa
hahahaaa kirjoitti:
Etkö sä parempaan pystyny?
Hähgähhahhahaaa! Kusipillu! Treenausta ennemmin itsesi ihmiseksi ennen kuin pentuja alat suoltaa sinua häpeämään..
- jaha 12/32
Häähahhahhaaaaa kirjoitti:
Hähgähhahhahaaa! Kusipillu! Treenausta ennemmin itsesi ihmiseksi ennen kuin pentuja alat suoltaa sinua häpeämään..
Oot taas juopotellut.
- 12/32
jaha 12/32 kirjoitti:
Oot taas juopotellut.
Olen töissä ja selvinpäin, kuten aina :)
- hahahaaa
Häähahhahhaaaaa kirjoitti:
Nähtävästi et siis pystynyt parempaan..
- Ap.
Voikohan pillereiden lopetuksen jälkeen tulla tuo kaikki muu normaali kierto sekä vielä alavatsakivut kuin olisi kuukautiset alkamassa mutta ne jäisivätkin vain kierrosta pois? Onko tietoa tai kokemusta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391