Olet mielessäni, vaikka luulin, että lähteminen auttaisi.
Luulen, että sinussa oli jotain ainutlaatuista. Olen ollut poissa jo pitkään... En tiedä mitä sinulle kuuluu, tai nähdäänkö enää koskaan. Oli vain pakko mennä, ymmäräthän? Ehkä sinullakin on nyt helpompaa.. Ehkä. Toivottavasti kuitenkin voit hyvin. Jos luoja suo, ehkä joskus kohdataan vielä.
En tiedä mitään susta,
mut tahdotko vielä palasen musta?
TA:lle
5
238
Vastaukset
- really happy? no
Minäkin olen pohtinut näitä samanlaisia asioita mielessäni jo muutaman vuoden jolloin kaikki alkoi....
Itken, tunnen sisällä tuskaa, en tiedä tykkääkö oma ihastukseni vai pitäisikö sanoa jopa rakkauden kohteeni tätä, en voi olla vain ihastunut tai sitten se on todella syvää semmoista, kuvittelen varmaan kaiken mielessäni että hän pitäisi minusta koska olen antanut hänelle niin sanotusti narun josta hän voi vetää jos haluaa, ja jos sinä tietty olet täällä, niin vaikka vaikuttaisin iloiselle oikeasti olen surun murtama sisältä, yritän vain esittää itselle ja muille että kaikki on hyvin. - puolikas ei riitä
Jos se palanen on sun sydämesi, mut tahdon sut kokonaan..
- niin...
Luulenpa, että jos vielä kohtaisimme ja tekisit aloitteen en pystyisi torjumaan sinua. En enää jaksaisi. Antaisin periksi.
- kukakenmissä
itse ei voi tehdä aloitetta?
- niin...
Tavallaan aikanaan teinkin, josta kuitenkin peräännyin kun sain tietää hänen olevan varattu ja koko tilanne painui jonnekkin sisimpiimme ilman että sitä koskaan käsiteltiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511417- 639810
- 1445559
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792583