Klamydia ja tartunta

huolestunut5

Epäilen vahvasti että minulla on klamydia, oireet ovat samanlaisia kun sain tietää että minulla on klamydia. En ole ollut yhdynnässä kuin kerran sen jälkeen kun sain tartunnan, akti ei mennyt loppuun asti. Tarvitseeko tartunnan saamiseen spermaa, vai voiko tartunta tulla ilman? Klamydia hoidettiin pois silloin, joten ei voi ennää olla sama.

1

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se sama tai uusi

      Sukupuolitaudit tarttuvat limakalvokontaktissa. Limakalvoja on mm. sukuelimissä ja suussa. Spermalla sen kanssa ei ole mitään tekemistä.

      Milloin sinulla on ollut tämä klamydia? Miten todettiin, että se on poistunut elimistöstäsi? (Aina yksi lääkekuuri ei riitä) Hoidettiinko partnerisi samaan aikaan vai oliko sinulla edes sama partneri?

      Epäilen että sinulla on klamydia. Toinen vaihtoehto on virtsatietulehdus. Mutta sinä tiedätkin jo, missä asian voi testata ja mistä saa lääkkeet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2793
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2370
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2150
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1934
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1786
    6. 141
      1762
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1501
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe