Onks teiän mielestä mitään sellasta aikaa joka olis hyvä venaa ennen kun alkaa seurustelemaan tytön kanssa? Tää tyttö on siis eronnu poikaystävästään viime viikon alkupuolel. Mä todellakin tykkään tästä tytöstä ja hakuaisin meiän nyt jo läheisestä suhteesta ihan seurustelua... Nii onks teiän mielestä sopivaa mennä -iskemään- sellasta tyttöä joka on juts eronnu?
Heeelp!
17
66
Vastaukset
- autoilija14
No ehk ei iha kannata siis mitää rajua et ALATKO.vaa iha sillei et joo hei sähä oot tänää nättinä tai sit Moi voitko auttaa läksyis jos on tekemättä ..näin ja jos oot Viel epävarma ni kysy vaa ooon tääl
- YoungMe
Niin no mä oon sellanen tyyppi et ei ees tulis mieleen mennä IKINÄ kysymään tytöltä ''Alaks?''
Oisko ulos pyytäminen mitään jossakin välissä? Käytäis vaik joku ilta stadissa syömässä ja kävelemässä ja ihmettelemässä iltaa?
Me ollaan tänään koko päivä viestitelty ja nii, et ollaan tosiaan jo semiläheisii. Oisko mitään et kun nähään täl viikolla nii halaisin (ton eron takia)? - autoilija14
YoungMe kirjoitti:
Niin no mä oon sellanen tyyppi et ei ees tulis mieleen mennä IKINÄ kysymään tytöltä ''Alaks?''
Oisko ulos pyytäminen mitään jossakin välissä? Käytäis vaik joku ilta stadissa syömässä ja kävelemässä ja ihmettelemässä iltaa?
Me ollaan tänään koko päivä viestitelty ja nii, et ollaan tosiaan jo semiläheisii. Oisko mitään et kun nähään täl viikolla nii halaisin (ton eron takia)?No totaa kannattaa niinku sit vaik taputtaa olkapäähä tai sillee .mut tota noi jos viesttittelette Viel ni kysy et lähditkö joku viikonloppu vaikk kaupunkiin tai näin ei sillei et lähetkö tänää kaupungille .kato ku Se kerkee Niinku sulatella sitä siinä välillä .kysy vaa Viel jotai jos askaruttaa
- autoilija14
autoilija14 kirjoitti:
No totaa kannattaa niinku sit vaik taputtaa olkapäähä tai sillee .mut tota noi jos viesttittelette Viel ni kysy et lähditkö joku viikonloppu vaikk kaupunkiin tai näin ei sillei et lähetkö tänää kaupungille .kato ku Se kerkee Niinku sulatella sitä siinä välillä .kysy vaa Viel jotai jos askaruttaa
En haluu olla mitekää liian utelias mut onk Se minkä ikänen
- YoungMe
autoilija14 kirjoitti:
En haluu olla mitekää liian utelias mut onk Se minkä ikänen
Me ollaan kumpikin 15-vuotiaita (:
- autoilija14
YoungMe kirjoitti:
Me ollaan kumpikin 15-vuotiaita (:
Nonii teillähä on iha hyvä alku vai mitä .näät sitä millo
autoilija14 kirjoitti:
Nonii teillähä on iha hyvä alku vai mitä .näät sitä millo
Noo torstaina me nähään harrastuksis. Mut en mä tiiä jos sit myöhemmin kysyisin ulos tai jotaki, ehkä ei ens viikonloppuna lähettäis mihinkään mut sit sitä seuraavana vois olla... Mut ennenkaikkee just silloin ku tälle tytölle sopii!
- YoungMe
partiolainen98 kirjoitti:
Noo torstaina me nähään harrastuksis. Mut en mä tiiä jos sit myöhemmin kysyisin ulos tai jotaki, ehkä ei ens viikonloppuna lähettäis mihinkään mut sit sitä seuraavana vois olla... Mut ennenkaikkee just silloin ku tälle tytölle sopii!
Ainii, toi oo nminä mut nyt vaan jaksoin kirjautua sisään, lol :D
- autoilija14
YoungMe kirjoitti:
Ainii, toi oo nminä mut nyt vaan jaksoin kirjautua sisään, lol :D
Niinpä Niinpä.halaa vaa sitä Se ehkä kannattaa. mulkii on Niit nais huolii
- YoungMe
No mitäs sulla on?
- autoilija14
No mulha on semmonen juttu kun meidän koulussa on iha todelli HELMI Se on iha hiton nätti .kuvis tunnillakii Se vaa on mun takana istuu ja aina ku mä katon sitä Se kattoo mua ja hymyilee .aina niil kuvis tunneilla .eli huomenna.mut en tiiä onko,Se kenenkää kaa yhes
- autoilija14
autoilija14 kirjoitti:
No mulha on semmonen juttu kun meidän koulussa on iha todelli HELMI Se on iha hiton nätti .kuvis tunnillakii Se vaa on mun takana istuu ja aina ku mä katon sitä Se kattoo mua ja hymyilee .aina niil kuvis tunneilla .eli huomenna.mut en tiiä onko,Se kenenkää kaa yhes
Ootteks te samois harrastuksis➕missä harrastuksissa käytte
- YoungMe
autoilija14 kirjoitti:
Ootteks te samois harrastuksis➕missä harrastuksissa käytte
joo no tavallaan ollaan. Käydään vähän kaikissa seurakunnan jutuissa yhessä.
- autolija14
YoungMe kirjoitti:
joo no tavallaan ollaan. Käydään vähän kaikissa seurakunnan jutuissa yhessä.
Ite käyn salil .typyt kattoo ku multa nousee 120kiloo penkistä .ne on iha liikaa.kannattaa kokeillla tätä juttuu
- autoilija14
autolija14 kirjoitti:
Ite käyn salil .typyt kattoo ku multa nousee 120kiloo penkistä .ne on iha liikaa.kannattaa kokeillla tätä juttuu
Siis tarjotin et ne on iha kiimassa ku puntttaan
- autoilija14
autoilija14 kirjoitti:
Siis tarjotin et ne on iha kiimassa ku puntttaan
Mites menee
- autoilija14
autoilija14 kirjoitti:
Mites menee
No oottekos jo sekstaillu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573