Piti oikein kädestä pitäen kiittää Sammon Lauria, kun hänen neuvoa noudattaen ostin oman ajoissa.
Lauri tuli vastaan rappukäytävässä
4
98
Vastaukset
- Ok-Loordi
Loordi osti myös omansa ajoissa, miten kassulla, Pera tulee Reiskan sisään ajoissa, Auts..
Kassuelvikset eivät ole mitään tuhatkaunoja, sen sijaan aunusta annetaan kyllä sumeilematta, vaikka kasarmin rapussa, ördätään grillillä aaltopellinpalasen päällä ja jodlataaan, junaa pistetään pystyyn ja nussimaringissä pelataan korttia.
Onko muita varakkaita Ok-Omistajia paikalla, Loordi sai eilen semmoista suonikasta, että makustelee tässä työn ohessa vieläkin, tässä johtavassa lääkärin työssä saa suunnitella työnsä itse. Miten kassulla, olutpulloa suoleen ja piikkiä suoneen ja ördäys jatkuu. Auts. - lisää-viinaa
Krapulavaiheessa yleensä yritetään selitellä muille ja itselle, että mukava ilta oli, vaikka siitä ei mitään muistaisikaan. Monen nuori-aikuinen-aika on mennyt tyossa sumussa; velanlyhennys-töitä-perhettä(mahdollisesti talonrakentaminen)-töitä-arkea. Mitä jäljelle jää: tyhjä linna! Itse lukeudun tässä mielessä absolutiksi, eikä ollenkaan tylsä vaihtoehto ole ollut.
- Ontuvia vertauksia!
Lähdetään nyt ensinnäkin siitä liikkeelle, että viinan juonti siihen pisteeseen, että muisti menee, ei ole terveellistä. Sen sijaan alkoholin nauttiminen kohtuudella on yleensä mukavaa ja harmitonta puuhaa.
Mutta ymmärrän kyllä sinua "absolutisti", sillä olin itse samalla tavalla ajatteleva ennen kuin rohkaistuin ja otin KOHTUUDELLA lainaa & ostin ensiasunnon. Tästä on jo tosin aikaa yli 13 vuotta, mutta kuitenkin. Nyt on jo kolmas omistusasunto menossa ja nettovarallisuus kasvanut n. 300 000 euroon.
Sitten joskus kun toivottavasti rohkaistut ja ostat ensiasuntosi, tulet kauhun tunteen sijaan kokemaan uskomattoman euforisen fiiliksen hoksatessasi, että teit todellakin oikean ratkaisun. Tämä toki edellyttää, ettei osta mitä tahansa asunto, vaan muista ostaa kämppä hyvällä sijainnilla ja hyvästä yhtiöstä.
Aijai, vieläkin tosiaan muistan sen tunteen, kun astuin "velkavankeuteen". Se oli oikeasti vapauttavaa. Saman fiiliksen koin myös silloin, kun aikoinani erosin kirkosta ja lopetin kirkollisveron maksamisen.
- Ok-Loordi
Loordilla ei ole krapulaa, kaksi olutta ja pieni XO-lasillinen eilen, suonikasta sai kyllin, se aiheuttaa mielihyvää.
Kassulla ördäävillä Reiskalla ja Keijolla on ikuinen kaanoni päällä ja jos kasarmipetterit eivät saa suonikasta, niin ördätään aunustappi syvällä suolessa, Auts.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1212243Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n562176Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501865EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt71407Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan771395- 941377
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191161Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311150Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men621123- 68989