Miten saada anoppi ostamaan sitä mitä tarvitaan lahjaksi?
Sekä jouluksi että nyt synttäriksi pyydettiin tietyn koon bodeja, kun hän etukäteen kysyi, että mitä vaatetta tarvittaisiin. Ei mitään muuta speksiä kuin koko ja body.
No, jouluksi tuli vaatetta mikä sopii ehkä parin vuoden kuluttua ja nyt synttäriksi kallis valkoinen juhlamekko. Millä me ei tietenkään tehdä yhtään mitään. Tytsy ei pidä mekkoja eikä varsinkaan valkoista juhlamekkoa. Missä ihmeessä se pitäisi, kunsynttärit on alkuvuodesta?
Ja ollaan edelleen ilman niitä bodeja, joita nyt sitten metsästän kirpparilta. Joo, kyllähänsieltä löytyy ja on meillä rahaa kirpparilta ostaa, mutta olishan se ollut kiva kerrankin uutta vaatetta tytsylle laittaa päälle. Miksi kysyä, kun kerran ei ainakaan sitä osta? Body ei ole kovin hankala ostettava, ei ollut mitään merkkitoivetta eikä edes väritoivetta, kaikki olisi käynyt.
Sen mekon kun myyn huutiksessa niin ehkä neljäsosan saan ostohinnasta takaisin, jos sitäkään. Ei sillä rahalla saa kuin yhden uuden bodyn!
Tällä lailla mennään sitten eteenpäin kaikki vuodet. Köyhä ihminen ostaa kalliilla sitä, mitä ei tarvita. Parempi olisi kun ei ostaisi sitten mitään vaan käyttäisi ne rahat omiin velkoihinsa.
Miten saada anoppi ostamaan vauvalle sitä mitä tarvitaan?
1
164
Vastaukset
- älä pyydä vaatteita
Onko tässä nyt syynä lähinnä se että teillä itsellänne ei ole kunnolla varaa ostaa vaatteita lapsellenne? Pisti vain silmään tuo kun kerroit että on varaa ostaa kirpparilta mutta olisi kiva saada joskus jotain uuttakin.
Vaattieta lahjaksi ostettaessa on aina riski että ei osata ostaa sitä mitä toinen haluaa. Toisaalta, ihmettlen kyllä jos olette koon kertonut niin ei siltikään tullut edes oikeata kokoa niin miksi tämä anoppi edes vaivautu kysymään mitään jos ei kuitenkaan aijo toivetta kunnioittaa.
Itse sanon aina kaikille jotka vaatekokoja kyselee, että älkää ostako vaatteita. ON niin vaikea ostaa sellaista joka miellyttää. Jos joku haluaa jotain ostaa, niin tuokoot leluja tai sitten antaa rahana että voin itse ostaa sellaisia vaatteita kun tykkään. En myöskään itse osta esim. kummilapsille vaattieta vaan jos vaatteita pyydetään niin annan rahan jotta äiti tai isä saa sitten ostaa itse, parempi näin kun se että sitten ne juurikin myyvät vaatteet eteenpäin tai sitten ne jää käyttämättä.
Sinun anopillasi ei kuitenkaan ole minkäänlaista syytä ostaa teidän lapselle yhtään mitään, ei vaatteita eikä leluja. Hän ostaa jos haluaa! Ole tyytyväinen siihen että jotain saat, ja sopiihan ne vaatteet sitten parin vuoden päästä vaikkakin ikävä niitä on säilyttää.
Monilla kyllä tuntuu olevan tuo mekkofetissi tyttövauvoja kohtaan ja melkkeiin kärrättiin jos jonkinlaista mekkoa syntymä ja ristiäislahjaksi, olin niistä kyllä aidosti kiitollinen vaikka kaikki ei käyttöön tullutkaan ja sen jälkeen olenkin ottanut sen kannan että pyydän ettei vaatteita tuotaisi.
Jos ymmärsin oikein ja teillä on rahaongelmia, niin liity facebookissa kirpparipalstoille. Siellä myydään paljon lastenvaatteita, joten valinnanvaraa löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831469Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671255Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2261235Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2031233Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121059Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134946Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 80826
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808