Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

mietiskelen parisuhteettomuuttani

pohtijamiekkonen

Tuli tätä palstaa lukiessa mieleen, että mikä olisi paras tapa liikuntarajoitteisen löytää nainen, kun ei meinaa netistä löytyä? Huonot puoleni ovat liikuntavamma ja työttömyys, mutta uskoisin, että mulla voisi olla jotain annettavaa parisuhteessa, kunhan löytyisi sellainen nainen, joka ei vaadi liikoja. Yritän toki päästä takaisin töihin ja teen vapaaehtoistyötä. Mut jotenkin netissä ainakin hukun massaan, enkä saa ilmoituksiini vastauksia.

22

460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • unsexual invalide74

      Hei ja aurinkoisen sään tervehdys sinullekin. Täällä liikuntavammainen, keski - ikäinen ( joka on näemmä suhteellinen käsite... ) työkyvyttömyyseläkkeellä oleva nainen joka pohtii samankaltaisia asioita.

      Tahtoisin elämänkumppanin joskus mutta tuntuu että jään aina yksin. Seksiin en pysty eikä se kiinnosta mutta monille se tuntuu olevan tärkeää.

      Kuntoutusjaksoilla hokevat että elämänkumppanin löytäminen ja laajat ystäväverkostot olis tärkeitä. Samoin yhteydenpito. On ollut yhteydenpitoa, lähinnä yksipuolisesti.

      Mut et oo yksin, ehkä me vielä löydetään joku!

    • sellainen n.

      Mikä on sellainen nainen, joka ei vaadi liikoja? Mitä vapaaehtoistyötä teet?

      • pohtijamiekkonen

        "Mikä on sellainen nainen, joka ei vaadi liikoja?"

        Niin, no en oikein tiedä. Mutta eipä ainakaan netissä ole vastauksia tullut.

        "Mitä vapaaehtoistyötä teet?"

        Autan ATK:ssa tuttavia ja neuvon eräällä kansainvälisellä foorumilla omaan opiskelualaan liittyvissä ongelmissa. Joskus, tosin aika harvoin, korjailen myös Wikipediasta virheellisiä tietoja.


      • sellainen n.
        pohtijamiekkonen kirjoitti:

        "Mikä on sellainen nainen, joka ei vaadi liikoja?"

        Niin, no en oikein tiedä. Mutta eipä ainakaan netissä ole vastauksia tullut.

        "Mitä vapaaehtoistyötä teet?"

        Autan ATK:ssa tuttavia ja neuvon eräällä kansainvälisellä foorumilla omaan opiskelualaan liittyvissä ongelmissa. Joskus, tosin aika harvoin, korjailen myös Wikipediasta virheellisiä tietoja.

        Kuinka nuori olet? ja mistä päin?


      • pohtijamiekkonen
        sellainen n. kirjoitti:

        Kuinka nuori olet? ja mistä päin?

        En nyt halua paljastaa, kun tänne jää viestit loppuelämäksi ja sitten myöhemmin voisi harmittaa, että tulipa nuorempana mokattua.


      • unsexual invalide74
        pohtijamiekkonen kirjoitti:

        En nyt halua paljastaa, kun tänne jää viestit loppuelämäksi ja sitten myöhemmin voisi harmittaa, että tulipa nuorempana mokattua.

        Nainen, joka ei vaadi liikoja?! Hmm... jotenkin tuntuu että olen ehkä sellainen kun seksuaalittomuuteni, siihen kykenemättömyyteni tuntuu karkottavan kaiken. Millä tavoin itse suhtaudut sellaiseen naiseen, pohtijamiekkonen?


      • pohtijamiekkonen
        unsexual invalide74 kirjoitti:

        Nainen, joka ei vaadi liikoja?! Hmm... jotenkin tuntuu että olen ehkä sellainen kun seksuaalittomuuteni, siihen kykenemättömyyteni tuntuu karkottavan kaiken. Millä tavoin itse suhtaudut sellaiseen naiseen, pohtijamiekkonen?

        No itse en haluaisi elää koko aikaa selibaatissa suhteessa ollessani, joten ainakaan meistä ei tule paria. Mutta kukin tyylillään, eli en tuomitse elämäntapaasi mitenkään.


      • unsexual invalide74
        pohtijamiekkonen kirjoitti:

        No itse en haluaisi elää koko aikaa selibaatissa suhteessa ollessani, joten ainakaan meistä ei tule paria. Mutta kukin tyylillään, eli en tuomitse elämäntapaasi mitenkään.

        Hei ja kiitos rehellisestä vastauksestasi! ;-)

        Emme tuomitse toistemme ajatusmaailmaa seksuaalisuuden / - ttomuuden suhteen.

        Toivon Sinulle, pohtijamiekkonen, kaikkea hyvää elämääsi, kyllä sen oikean löydämme - joskin tuntuu että itteni kohdalla se on täys mahdottomuus.

        Hyvää kevättä t. Unsexual invalide74


    • nainen82_

      En tiedä mitä naiset yleisesti haluavat ja kuinka vaikea liikuntavammaisena on seuraa löytää toisesta sukupuolesta mutta itse ajattelen että pyörätuolin tai muunkaan vamman ei pitäisi olla este parisuhteelle. Netissä kaikki tuntuvat hakevan täydellistä kumppania ja jokaista ihmisen ominaisuutta syynätään tarkkaan. Normaalisti ihmiseen tutustuessa ei kai pyörätuolilla pitäisi olla väliä. Uskon että sisäiset ominaisuudet ja luonne ratkaisevat enemmän. :) Ainakin itselläni näin on.

    • ceepeen

      Aika monet liikuntavammaiset etsii ei-vammaista kumppania. Helpommin voisi synkata toisen liikuntavammaisen kanssa.

      • yssinelelen

        Enpäs allekirjoita tuota.Olen 58v liikuntavammanen nainen ,eipä noit kohtalotovereitakaan ole juur tyrkyllä.
        Kiva ois löytää höpöttelkaveri,,jonka kanssa vois tehdä kaikkea kivaa..
        Elämä onnnn..jospa viel joskus


      • kiskis3

        Itse olen llkuntarajoitteinen nainen ja olen sitä mieltä että
        kumppanillakin olisi parempi olla.En nimittäin löydä kump-
        panians.terveistä.löytysköhän täältä?


      • jokuvaan9
        kiskis3 kirjoitti:

        Itse olen llkuntarajoitteinen nainen ja olen sitä mieltä että
        kumppanillakin olisi parempi olla.En nimittäin löydä kump-
        panians.terveistä.löytysköhän täältä?

        Ei tämä ole deittipalsta.


      • 46745

        Älä niuhota! Eikö tärkeintä ole että ihmiset jotenkin kohtaavat! Ei tuolla treffeissä kukaan vastaa..


    • Hope so

      Melkoisen turhaa lähtee liikuntarajoitteisen ns. terveistä hakemaan koska niillä on täysin kohtuuttomat vaatimukset toisia kohtaan että niitä on mahdotonta täyttää oli sitten vammainen tai terve. Itse olen ollut 10v. pyörätuolin käyttäjä ja vakituista suhdetta ei ole löytynyt siitäkään huolimatta että vaatimukseni ovat olleet sellaisia joihin myös itse pystyn vastaamaan. Pyörätuolin käyttäjää vastakkaisesta sukupuolestakaan ei kumppania ole ilmaantunut. Mutta ehkä aika näyttää.

    • pyörätuolinainen

      Olen miettinyt deittisivustolle rekisteröitymistä, mutta mitä mieltä olette, onko hyvä vai huono asia jos deitti-ilmoitukseen laittaa liikuntavammasta jotenkin sivumennen mainiten? Tuntuuko se tarpeettomalta "erilaisuuden mainostamiselta" vai olisko hyvä rehellisyyden osoitus. Vai olisko parempi eka tutustua ihmisenä ja sitte vasta kuulla toisen ihmisen erityispiirteistä? Kun musta se kertomatta jättäminen heti alussa tuntuu huijaamiselta...

      • jokumielipide

        Joskus aikanaan kun olin deittisivuilla, niin siellä oli ilmoituksia joissa vamma oli mainittu ja joitakin tuttuja vammaisia, joilla ei ollut mainintaa vammasta. Eli ei ole yhtä oikeaa vastausta. Luulisin, että vamman mainitseminen karsii aika monta miestä pois mutta tuskin saisit heihin suhdetta muutenkaan jos mainitset vamman. Toisaalta haluatko paljastaa koko maailmalle, että tuollaisen tekstin ja mahdollisesti kuvan takana oleva nainen on vammainen?


    • Vesku.

      Itse olen sitä mieltä,että parempi se olisi jotenkin mainita siinä ilmoituksessa. Ehkä ei olisi niin iso "järkytys" kun jossain vaiheessa asia tulee kuitenkin ilmi.

    • Kannattaa olla rehellinen sanoa heti alkuun.

    • VammaJanne

      Olen rintakehästä alaspäin halvaantunut n.30v mies ja nykyisen avovaimoni tapasin vammautumiseni jälkeen. Olen kyllä muutenkin saanut positiivistä huomiota ns. terveiltä naisilta. Olen todennut, että ihan livenä saa parhaan vaikutuksen tehtyä. Netissä todellakin hukkuu massaan ja siellä kaikki hakee jotain "yksisarvista", kuten joku aiemmin mainitsikin.

    • kipeägimma

      Miksi kukaan ei ilmoittaudu "Naimisiin alttarilla" -ohjelmaan. Pari löytyy varmasti. Enkä tarkoita mitenkään pahalla. Pois se minusta!

    • esa__aalto

      Hei

      Olemme luomassa palvelua nimeltä Treffaa, jotta projektimme etenee meidän tulee todistaa rahoittajille että tälläiselle palvelulle on tarvetta.

      Treffaa uskoo, että kaikilla pitäisi olla yhtäläiset mahdollisuudet löytää rakkautta ja pitkäkestoisia ystävyyssuhteita. Tämä voi joskus olla haastavaa vammaisille.

      Treffaa on erittäin helppo ja kätevä tapa luoda uusia tuttavuuksia, ystävyyssuhteita tai löytää elämänkumppani.

      Mikäli kiinnostuit lähetä meille yksityisviesti facebookissa tai kommentoi alle.

      Kuulisimme mielellämme mitä mieltä olette tälläisestä palvelusta, ja olisiko sille tarvetta Suomessa.

      https://www.facebook.com/Treffaa-1640018102927031/?fref=ts

      Kiitos

      Esa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1829
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1565
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1518
    8. 59
      1384
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe