Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

jumankauta et mä vihaan niit mitkä ei välitä raskaasta kalustosta.

autoilija14

Siis oikeesti vituttaako teitä rahtarit ku jotkuu nussii edessä 20km/h vaikka 80km\h mua ainakii ku aina ku mä oon iskän mukana puunajos.ni niitä riittää joka lähtöö Noit pelleilijöitä .oon14 ja tykkään rekoista iha pirusti .kertokaa te mielipiteenne.HETI!!!

12

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huonorahtari

      Koitetaan kestää,siellä saattaa olla sellanen joka ei ymmärrä että maailmassa on
      muitakin ihmisiä tiellä.Voi olla myös sairas ja meistä kuka tahansa voi sairastua
      ja olla samassa tilanteessa.Liikenne kuitenkin kulkee mielestäni 99 % ihan hyvin.
      Jos 35 vuotta meiaat olla ajohommissa niin opit ajattelemaan maltillisemmin.
      Helpompi elää kun ei tarvitsis vihata ketään.Viha kasvattaa katkeruutta ja rasittaa
      Sinua!

    • Kenen vika olikaan?

      Isäsi taitaa rekkapenoille tyypillisesti rikkoa lakia ja ajaa 80-alueella rajoitinta vasten 89km/h ja henkilöauto ajaa mielestään sallittua kahdeksaakymppiä mittarin mukaan mutta todellinen nopeus sillä onkin vain 70km/h. 89km/h - 70km/h = 19km/h eli se mainitsemasi n.20km/h:n ero syntyy siitä. Henkilautokuski ajaa mielestään rajoituisten mukaan mutta isäsi rikkoo lakia ajamalla ylinopeutta. Eli kuka tekee väärin? Kuka rikkoo lakia?

    • Huonorahtari

      Totta kirjoitat "kenen vika olikaan" nimimerkillä.Itse pidän välimatkan riittävänä
      ja ajan rajoitusten mukaan enkä heti hermostu vaikka joku ei ajakkaan kuten minä
      haluan.Minulla ei ole aloittajan kaltaisia paineita ja jaksan pitkänkin paivän (n.8
      ajo,muuta työtä 4-5 tuntia ihan hyvin.Turha sressata itseään pilalle,aikaa ei voita
      yhtään vaikka ajaa toisen perässä.

    • Turvallista matkaa

      14 vuotias ja jo liikenneraivo,voi hyvänen aika mieti nyt vakavasti mitä aiot alkaa isona tekeen.

      • autoilija14

        Enkä nyt iha kirjaimelliseestiraivoo ..YÄSSÄ ESIMERKKI OLI IKÄN POMON MUKANA PUUNAJOSSA VIIME AJETTI KETJUILLA POIS METÄS KU OLI IHA PEILIJÄÄ SIT MENTII LINJA AUTO PYSÄKILLE OTTA NE POIS NI POMO OTTAA NIITÄ POIS JA MÄ HAEN LOKARII NI AUDI VETÄÄ 100KM\H SRN SELÄN TAKAA VAIKKA KOKOTIE OLI AUKI SELÄSTÄ JA AUTOSTA JÄI VÄLIÄ N .20CM SÄIKÄYTTI ENTÄ JOS OIS OIKASSU JALAN ..KERTOKAA MIELIPITEET.


      • autoilija14
        autoilija14 kirjoitti:

        Enkä nyt iha kirjaimelliseestiraivoo ..YÄSSÄ ESIMERKKI OLI IKÄN POMON MUKANA PUUNAJOSSA VIIME AJETTI KETJUILLA POIS METÄS KU OLI IHA PEILIJÄÄ SIT MENTII LINJA AUTO PYSÄKILLE OTTA NE POIS NI POMO OTTAA NIITÄ POIS JA MÄ HAEN LOKARII NI AUDI VETÄÄ 100KM\H SRN SELÄN TAKAA VAIKKA KOKOTIE OLI AUKI SELÄSTÄ JA AUTOSTA JÄI VÄLIÄ N .20CM SÄIKÄYTTI ENTÄ JOS OIS OIKASSU JALAN ..KERTOKAA MIELIPITEET.

        Ja hei mä en mikää keltanokka oon varmaa oluu koko ikäni autojen pariss siis kuormaautojen puunajos jotai 4-5 vuotta.kommatkaAa


      • Mieti vielä ja opiskele
        autoilija14 kirjoitti:

        Enkä nyt iha kirjaimelliseestiraivoo ..YÄSSÄ ESIMERKKI OLI IKÄN POMON MUKANA PUUNAJOSSA VIIME AJETTI KETJUILLA POIS METÄS KU OLI IHA PEILIJÄÄ SIT MENTII LINJA AUTO PYSÄKILLE OTTA NE POIS NI POMO OTTAA NIITÄ POIS JA MÄ HAEN LOKARII NI AUDI VETÄÄ 100KM\H SRN SELÄN TAKAA VAIKKA KOKOTIE OLI AUKI SELÄSTÄ JA AUTOSTA JÄI VÄLIÄ N .20CM SÄIKÄYTTI ENTÄ JOS OIS OIKASSU JALAN ..KERTOKAA MIELIPITEET.

        Käypä koulusi ensin loppuun että opit kirjoittamaan selvästi ja paremmin ymmärrettävästi. Vasta sitten mietit tulevaa ammattiasi. Kokemuksesta vaan voin kdrtoa että autohommiin ei kannata tulla vaikka ne rekat kuinka nuorena kiinnostaa. Homma on aivan perseestä ja pilaat vain terveytesi. Peltikopissa asuminen on lopulta kuitenkin koiran elämää vaikka senyt mielestäsi hienolta kuullostaakin. Tietokoneissa on tulevaisuus. Suuntaudu sille alalle.


      • autoilija14
        Mieti vielä ja opiskele kirjoitti:

        Käypä koulusi ensin loppuun että opit kirjoittamaan selvästi ja paremmin ymmärrettävästi. Vasta sitten mietit tulevaa ammattiasi. Kokemuksesta vaan voin kdrtoa että autohommiin ei kannata tulla vaikka ne rekat kuinka nuorena kiinnostaa. Homma on aivan perseestä ja pilaat vain terveytesi. Peltikopissa asuminen on lopulta kuitenkin koiran elämää vaikka senyt mielestäsi hienolta kuullostaakin. Tietokoneissa on tulevaisuus. Suuntaudu sille alalle.

        Ei pahemmi tietokoneet kiinnosta .ja jos en autohommii pääse joko metsä-koneen kuljettaja tai rekkahallille pesu /korjaus hommii .iskäkii on sanonu että ei kannata tehä tätä homma Se ite on ajanu rekkaa 24vuotta


      • Fiksumpi valinta
        autoilija14 kirjoitti:

        Ei pahemmi tietokoneet kiinnosta .ja jos en autohommii pääse joko metsä-koneen kuljettaja tai rekkahallille pesu /korjaus hommii .iskäkii on sanonu että ei kannata tehä tätä homma Se ite on ajanu rekkaa 24vuotta

        Korjaamohommiin kannattaa mieluummin mennä. Siellä on säännöllinen työaika, kuivaa ja lämmintä, pääsee yöksi kotiin muijan viereen nukkumaan. Mielvuummin sinne kuin koiraksi tien päälle.


      • Fiksumpi valinta
        autoilija14 kirjoitti:

        Ei pahemmi tietokoneet kiinnosta .ja jos en autohommii pääse joko metsä-koneen kuljettaja tai rekkahallille pesu /korjaus hommii .iskäkii on sanonu että ei kannata tehä tätä homma Se ite on ajanu rekkaa 24vuotta

        Korjaamohommiin kannattaa mieluummin mennä. Siellä on säännöllinen työaika, kuivaa ja lämmintä, pääsee yöksi kotiin muijan viereen nukkumaan. Mielvuummin sinne kuin koiraksi tien päälle.


    • Oma valinta kuitenki

      Mustakin piti tulla rekkamies,mutta isä ja vaari molemmat autoilijoita sai mut uskomaan että ei kannata samaan oravanpyörään hypätä missä he ovat. Ajotaitoni sain hankkia vekslaamalla pikkupoikana tukkiautolla tai puoliperällä pihassa/pikkuteillä ja myöhemmällä iällä ne isot autot ei sitten enään kiinnostanutkaan,vaan toimin yrittäjänä myös nykyään,mutta en rahtipuolella,vaan raskaankaluston rengasalalla,jossa on myös omat haitat ja hyödyt.Olisihan se ollut kai tänäpäivänä saavutus jos olisin aloittanut myös autoiluhommat kolmannessa sukupolvessa jotka vaari aloitti sodan jälkeen joskus 1950 luvulla.

      • autoilija14

        Mutta eikö kannattaisi tehdä sitä mitä ite haluaa ..mutta olet oikessa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2257
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe