SUOMEN PARAS ASIANAJAJA

PARAS ASIANAJAJA

1. kari uoti
2.petter kavonius
3.atte niemi

15

4302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kgkggcv

      Ja mikäköhän mahtaisi olla mittari jolla mitataan paras asianajaja? Miksi edes valitsit nämä kolme? Miksi Suomen paras asianaja ei voisi olla joku täysin tuntematon?

    • suomen1

      älä ny poliisi viitti kirjotella heti tommosia..kyttä perkele .. ! NE SAA KATO KAIKKI SYYTTÖMÄT VAPAAKSI JA OIKEUDENMUKAISTA SUOMEA AIKAISEKSI ! NE ON PIENEN JA SUUREN IHMISEN ASIALLA ...HIENOO ETTÄ TÄLLÄISIÄ IHMISIÄ ON ! ja sehän suo vituttaa !

    • Tuomittu14krt

      Atte on ihan eilinen, Petteri Keinänen hommaa ihmisiä irti ja perehtyy koko caseen!

      • Anonyymi

        Johan vitsin repäisit 🤣 Petterihän on tunnettu poliisien kaveri.


    • Anonyymi

      Paras aasinajaja on ehdottomasti Jesse, sai maailman oikeudenmukaiseksi ja poistettua kaanainmaalta rikollisuuden. Tosin Kolkatalle tuli pari pikkurosvoa myös risteille seuraksi.

    • Anonyymi

      Ei kukaan kolmesta aloituksessa olevasta nimestä. He eivät edes ole asianajaja.

    • Anonyymi

      Kyllä Teräsmies voittaisi noi kaikki.

    • Anonyymi

      Huonoin asianajaja ainakin löytyy Joensuusta. Hän on Ismo Nurmela. Hän on huijari ja petosmies. Hän veloittaa mm. pihalla seisomisesta 550euroa/tunti! Häntä ei palkattu pihalla seisomaan vaan hän alkoi pihalla seistä ja veloittaa.

      VAROKAA ISMO NURMELAA!

    • Anonyymi

      Petteri Keinänen on Suomen kenties huonoin asianajaja,.. Hävisi jutun vaikka ilman varmaa tietoa kenties epäilen, että hän yritti vaikuttaa asianomistajan kertomukseen todellisista tapahtumista.. mutta kun luultavasti hän ei saanut opetettua asiakastaan luomaan kertomusta käräjäoikeudelle riittävän uskottavaksi, käräjäoikeus hylkäsi moisen perusteettoman syytteen.. Asianajotoimiston ammattitaidottomuutta osoittaa lähteä ajamaan juttua, jossa asianomistaja selvästi, kenties kehoitettuna yritti "muuntaa totuutta" mut ei onnistunut. Tämän Petteri tiesi joten laittoi toimiston "henkilön" juttuun jonka tiesi selvästi hävittävän (terveisiä Sofia) ettei oma ego tahriinnu.. onneksi oikeus on voittanut taas..

    • Anonyymi

      Kannattajien listaa ei kannata julkistaa pitkän esityksen vuoksikaan.

      • Anonyymi

        Jos voittaa vääryydellä tai voimalla, ei ole voittaja.. vain typerät hölmöt kannattaa vääryydellä voittajaa.. häviäjät häviää ja Petteri Keinäsen toimisto hävisi juttunsa koska yritti voittaa vääryydellä..totuus voittaa ja oikeus on voittanut taas..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos voittaa vääryydellä tai voimalla, ei ole voittaja.. vain typerät hölmöt kannattaa vääryydellä voittajaa.. häviäjät häviää ja Petteri Keinäsen toimisto hävisi juttunsa koska yritti voittaa vääryydellä..totuus voittaa ja oikeus on voittanut taas..

        Mä haluaisin periaatteessa kanssa tietää ketkä ovat täällä joidenkin mielestä parhaat juristit.Henkilökohtaisesti en lähde ketään nimeämään jos sattuvat näitä lukemaan(tuskin).
        2kpl minulla on ollut jotka ovat voittaneet ison talouspuolen jutun,haettu ehdotonta ja rahallista korvausta. yksi voittanut väkivalta keissin,no vastapuolella oli teräase mutta minä löin ensin,silti syyte oli törkeä pahoipitely..ei tuomiota. nykyään jo 15v ilman parkkisakkoa edes


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluaisin periaatteessa kanssa tietää ketkä ovat täällä joidenkin mielestä parhaat juristit.Henkilökohtaisesti en lähde ketään nimeämään jos sattuvat näitä lukemaan(tuskin).
        2kpl minulla on ollut jotka ovat voittaneet ison talouspuolen jutun,haettu ehdotonta ja rahallista korvausta. yksi voittanut väkivalta keissin,no vastapuolella oli teräase mutta minä löin ensin,silti syyte oli törkeä pahoipitely..ei tuomiota. nykyään jo 15v ilman parkkisakkoa edes

        Höpöhöpöjuttuja


    • Anonyymi

      Asianajajan "hyvyys" riippuu siitä voitatko vai hävitkö.. Hyvä asianajaja hoitaa asiat ammattitaitosesti ja oikein mutta kaikki asianajajat eivät ole ammattitaitoisia (Petteri Keinänen lienee saavuttanut riittävät tiedot saadakseen varatuomarin arvon) .. mut asianajaja voittaa aina (taloudellisesti)..

    • Anonyymi

      Siis en halua sanoa etteikö Petteri Keinänen olisi joihinkin vähäpätöisiin perusjuttuihin joissa asiakkaalle on aivan sama voittaako vai ei, käypä asianajaja, mutta todellista lainopillista ammattitaitoa vaativien hankalien juttujen hoitamiseen en voi häntä suositella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      424
      4655
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1660
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1401
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1309
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      17
      1204
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1141
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1055
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      950
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      829
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      827
    Aihe