lapsen isä ei osta mitään

ihme peliä

lapsen isä ei osta mitään tulevalle lapselle, muistuttelee kyllä jotain mitä vielä tarvitaan

3

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • infinity20

      Minun lapseni isä ei ole koskaan ostanut lapselle mitään, aina lupailee ja nyökyttelee mutta sittenkun jotai tarvitaan koskaa EI ole mitään maksanut.
      Itse olen maksanut vaatteet ja sängyt,rattaat, lelut jne mutta hän ei voi edes yhtä paitaa ostaa lapselleensa. Ihme soopaa.

      • raha tulee ja menee

        Monet miehet ajattelee vähän eri tavalla kuin naiset. Tässäkin asiassa sen taas huomaa. Meillä mies ei ole edes ajatellut, että vauvalle tarvitaan jotain, mutta kun samaa taloutta eletään, niin olen ajatellut, että kyllä ne isännänkin rahat tulee käytettyä. Jos hän ostaa ruokaa yms, niin menot kyllä tasaantuu ajan kanssa. Isompana lapset myös osaa pyytää itse, ja meidän isukki ei ainakaan näköjään osaa sanoa isolle prinsessallemme ei. Vaan ostaa sille huvipuiston kausikorttia ja muuta sellaista, mitä minä en ikinä ostaisi (kamala äiti siis). Joten kyllä ne isännänkin rahat tulee meillä käytettyä :). Nou hätää sen asian suhteen.


    • Leluja, leluja!

      Meillä on taas ongelma, että lapsen isä ostaa jatkuvasti lapselle leluja. Olemme usein puhuneet aiheesta, että ei ostettaisi niin paljoa, mutta ei mene kuin vuorokausi niin taas mies tulee kaupasta jonkun lelun kanssa. Leluvuori kasvaa ja lapsi on oppinut vaatimaan kaupassa aina lelua. Ja minä olen se pahis, joka kieltää ja isi ostaa. Meillä menee isot summat rahaa leluihin kuukaudessa, eikä meillä todellakaan olisi varaa. Ahdistaa mennä lapsen kanssa kauppaan, kun tietää että pitää riidellä taas, että ostetaanko lelu vai ei. Mies jopa ostaa lelun vaikka lapsi ei ole mukana. Ennen lapsen syntymää oltiin ihan samoilla linjoilla, että lapsi ei tule saamaan kaikkea mitä haluaa ja ei osteta paljon leluja.
      Lapsen vaatehankinnat on melkeinpä minun kontollani.

      Ollaan sovittu mm. että ostettais vaan kerran viikossa lelu. Tai käytettäis tietty summa rahaa kuussa leluihin. Mutta ei auta. Itsekin kyllä joskus hellyn ja lipsun, mutta en nyt niin helposti.

      En jaksaisi riidellä jatkuvasti rahasta ja en pidä siitä, että isi on se joka ostaa kaikkea kivaa. Äiti ostaa vaan ruokaa tai vaatteita. Ja sekin stressaa, kun ei tiedä mihin ne kaikki lelut tunkisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      102
      7315
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      36
      2792
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2366
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      107
      2076
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      16
      1775
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1545
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1407
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1381
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1343
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1324
    Aihe