oletko ladannut musiikkia netistä?
soiko taustalla?
29
1957
Vastaukset
- Kai de Puu
Minulla ei ole enää vuosikymmeniin soinut taustalla juuri minkäänlainen musiikki.
Radion kuuntelu on jäänyt melko vähäiseksi kun paikallisohjelmat kiinnostaisivat, mutta ne keskeytetään jollain hirvittävällä metelillä, jota "iskelmäksi" sanotaan.
Entivanhaan tuli kanavilta miellyttävävää musiikkia, mutta sillä ei pilkottu jotain keskusteluohjelmaa kuten nykyään.
Klasiinen ja muu konserttimusiikki on mieluisaa, mutta sitten ajatukset ovat siinä soitettavassa musiikissa, joka taas häiritsee tekemistä, johon haluaa keskittyä.
Hyvää musiikkia kuuntelen mielelläni ja se voi olla konserttimusiikkia, kansanmusiikkia tai jopa kevyttä tanssittavaa latinalaisamerikkalaisesta wieniiläis-valssiin.
Taustalla soiva tunnelmallinen musiikki sopii oikein mainiosti illan hämyyn "kynttiläillallisilla...."- Sumppi-Ruusa 45-v.
...ajankohtaisohjelmia, uutisia yms. netistä ?
Minä kuuntelen esim. Ylen ohjelmia täältä
http://www.yle.fi/index.php?navi=kuuntele#navi
Paikallisradioiden valikoima ei mikään päätähuimaava ole, mutta näitä ei ainakaan musiikki keskeytä : ). - Hajupoika
Sumppi-Ruusa 45-v. kirjoitti:
...ajankohtaisohjelmia, uutisia yms. netistä ?
Minä kuuntelen esim. Ylen ohjelmia täältä
http://www.yle.fi/index.php?navi=kuuntele#navi
Paikallisradioiden valikoima ei mikään päätähuimaava ole, mutta näitä ei ainakaan musiikki keskeytä : ).Yritän kuunnella, en olla kuuntelevinani.
Se on vähän sama kuin luen enkä ole lukevinani.
Eräs sivupersoonani on "tutkiskelija" ja näillä palstoillakin huomaa totuuden ja kerrotun välisen ristiriidan.
Seinäjoen Tangomarkkinat loiskiehuu ja siellä sai toimitusjohtaja Reijo Pitkäkoski kenkää minusta hieman rumalla tavalla.
Se on kuin yritysmaailmassakin havaittiin, että jotkut haluavat optimoida optionsa ja kävi kuin aikanaan "Hullulle miehelle Huittisissa; syö enemmän kuin tienaa."
Eivät ymmärtäneet taustajoukot, että hyvää
lehmää ei kannata tappaa vaan lypsää.
Tämä oli pitkällinen, mutta näin usein on, että
Sillanpään levyjä mummot kertovat osatavansa ja kuuntelevansa, mutta virallinen levylista ei tunne lainkaan sellaista artisitia kuin JS.
Vuosiin ei kuulemma ole levyttänyt - tarkistakaa tietoni (keväällinen tieto).
Olenkohan aivan onneton kun en kykene keskittymään moneen asiaan yhtaikaa - chatissakin keskustelen mieluiten vain yhden kanssa.
Kuuntelen musiikkia, katselen tv-ohjelmia ym. mutta kun keskustelen kanssasi niin suljen tv:n. radion....
- porkka
Kyllä soi! Oon imuroinu netistä ja biisit vaihtuu fiilisten mukaan!
- Mies 50+
Biisiä on jemiksessä,mut nytkin on musiikkina puuhellan rätinä,se luo hienon tunnelman.
- koivuhalko
oikein puuhella,mullakin sattuu oleen sellainen..ja ihan vielä toimivakin
- Mies 50+
koivuhalko kirjoitti:
oikein puuhella,mullakin sattuu oleen sellainen..ja ihan vielä toimivakin
On sen verran kova sana, eikö??
- puuhalko
Mies 50+ kirjoitti:
On sen verran kova sana, eikö??
hellapoliiseja on myös jo odottamassa,mahtaako hormit olla kunnossa?
- Mies 50+
puuhalko kirjoitti:
hellapoliiseja on myös jo odottamassa,mahtaako hormit olla kunnossa?
Täällä onkin aika hiljaista,pitäisköhän jo nyt kaikenvaralta laittaa paprut vetämään???
- kirjosieppo
Mies 50+ kirjoitti:
Täällä onkin aika hiljaista,pitäisköhän jo nyt kaikenvaralta laittaa paprut vetämään???
viestejä ilmaantunut päivän aikan vaikka kuinka paljon, ehdinköhän kaikkia ees lukea !:)
- koivuhalko
onks hellassa tuli jo? Taitaa olla niin lämmintä että tokko tarvinnee puita pesään lisätä...
- kyllä soi
netistä imutettu Jeff Lynnen Armchair Theatre.
Jos tää tangokansa tietää mikä se ees on - kenelläkään?
???
- Angiina
Olen kerran kuunnellut yhden biisin (Tuulensuojaan tai jotain sinne päin) Zen Cafelta. Taustamusiikista en pidä. Ymmärsinkö kysymyksesi oikein?
- riippumatto
Angiina kirjoitti:
Olen kerran kuunnellut yhden biisin (Tuulensuojaan tai jotain sinne päin) Zen Cafelta. Taustamusiikista en pidä. Ymmärsinkö kysymyksesi oikein?
En pidä minäkään taustamusasta. Postiluukusta on silti mukava kurkkia. Jos ei muuta voi.
- Angiina
riippumatto kirjoitti:
En pidä minäkään taustamusasta. Postiluukusta on silti mukava kurkkia. Jos ei muuta voi.
Parahin "riippumatto", joskus ei ole muuta tietä eteenpäin kuin aika. On vain suostuttava olemaan. Silloin kun on eksyksissä, on jäätävä odottamaan päivää, jolloin tietää mitä pitää tehdä. Ymmärrän sinua, mutta minulla ei ole keinoa auttaa.
Usko minua, elämän kruunu ei ole onnellisuudessa, vaan mahdollisuudessa olla tosi. (Martin Buber) - Puutteessa kans -ei köyhä
Angiina kirjoitti:
Parahin "riippumatto", joskus ei ole muuta tietä eteenpäin kuin aika. On vain suostuttava olemaan. Silloin kun on eksyksissä, on jäätävä odottamaan päivää, jolloin tietää mitä pitää tehdä. Ymmärrän sinua, mutta minulla ei ole keinoa auttaa.
Usko minua, elämän kruunu ei ole onnellisuudessa, vaan mahdollisuudessa olla tosi. (Martin Buber)Apu ei tässä enää autakaan joten en sitä kaipaa. Mutta pakkasakka sais tulla.
- Angiina
Puutteessa kans -ei köyhä kirjoitti:
Apu ei tässä enää autakaan joten en sitä kaipaa. Mutta pakkasakka sais tulla.
Haluaisitko sinä jäädyttää sydämesi? Eikö se tee kipeää? Ehkä en ymmärtänyt oikein.
- köyhäin ystävä
Angiina kirjoitti:
Haluaisitko sinä jäädyttää sydämesi? Eikö se tee kipeää? Ehkä en ymmärtänyt oikein.
vain hetki,ja jääkuningatar voidaan nauttia pitkäjalkaisesta kristallilasista.
- Angiina
köyhäin ystävä kirjoitti:
vain hetki,ja jääkuningatar voidaan nauttia pitkäjalkaisesta kristallilasista.
Kevät tulee, vakkei siihen syksyn pimeinä iltoina jaksaisikaan uskoa. Auringon vastustamaton lämpö sulattaa paksuimmankin jään. Se on luonnonlaki.
- Mies 50+
riippumatto kirjoitti:
Varo vaan,ettei naapuri hertsaa niinkuin täällä kävi eräille kaveruksille toinen oli vähän hutikassa ja pisti kamun postiluukusta siirappipurkin valumaan
- kiltti
Mies 50+ kirjoitti:
Varo vaan,ettei naapuri hertsaa niinkuin täällä kävi eräille kaveruksille toinen oli vähän hutikassa ja pisti kamun postiluukusta siirappipurkin valumaan
SINULLE, JOKA KÄVIT LAITTAMASSA PUOLIKKAAN NAKIN POSTILUUKUSTANI SISÄÄN!!
Luulitko että se on hauska juttu?
Koirani vahtii, ja se haukkui siksi että pudotit nakin
Minulla on tietokoneohjelma joka nauhoittaa koirani äänet silloin kun olen itse poissa, joten tiedän mihin aikaan koirani on pitänyt ääntä ja kuinka kauan.Tiedän sen ihan minuutilleen.
Joten tiedän, että koirani ei pitänyt suurta elämää ennen nakin pudottamistasi.
LOPETA KIUSANTEKO SAMANTIEN!
Pudottaa nyt koiralle nakinpala ulko-oven ja sisäoven väliin! Se todellakin on kiusantekoa kaikin puolin. Samalla aiheutit häiriötä muillekin naapureille - kemiaa
Angiina kirjoitti:
Kevät tulee, vakkei siihen syksyn pimeinä iltoina jaksaisikaan uskoa. Auringon vastustamaton lämpö sulattaa paksuimmankin jään. Se on luonnonlaki.
Jos osaat sytyttää tulen, et tarvitse kalenteria.
Sulaa voi takan loimussa, ajatus liekeissä. Antaa vaan palaa.
Onko huomenna muuten marraskuu vai hullut päivät??
Kuinkahan siitäkin jaksais kiinnostua? - enenkaikkea mies
kemiaa kirjoitti:
Jos osaat sytyttää tulen, et tarvitse kalenteria.
Sulaa voi takan loimussa, ajatus liekeissä. Antaa vaan palaa.
Onko huomenna muuten marraskuu vai hullut päivät??
Kuinkahan siitäkin jaksais kiinnostua?keskityttääkö nyt vai annanko jotain vielä rauhoittavampaa?
- Angiina
enenkaikkea mies kirjoitti:
keskityttääkö nyt vai annanko jotain vielä rauhoittavampaa?
Nyt taas vanhan sydämen kestävyyttä kokeillaan. Ensin huomaan Ellun käyttäneen eilisessä viestissään peräti kolmea vierasperäistä ilmaisua! Ja heti perään minulle kirjoittaa nimimerkki "enenkaikkea mies".
Onko maailma tyystin seonnut? Sen vaan sanon, että jos Rainer olisi paikalla, niin kyllä asiat järjestyisivät. Tai ainakin Rainer tietäisi, mitä pitää sanoa. No, jos ei nyt heti tietäisi, niin ainakin olisi paikalla. - Trendipelle
Angiina kirjoitti:
Nyt taas vanhan sydämen kestävyyttä kokeillaan. Ensin huomaan Ellun käyttäneen eilisessä viestissään peräti kolmea vierasperäistä ilmaisua! Ja heti perään minulle kirjoittaa nimimerkki "enenkaikkea mies".
Onko maailma tyystin seonnut? Sen vaan sanon, että jos Rainer olisi paikalla, niin kyllä asiat järjestyisivät. Tai ainakin Rainer tietäisi, mitä pitää sanoa. No, jos ei nyt heti tietäisi, niin ainakin olisi paikalla...että nyt heti aamusta tarttee. Eksoottiset mausteetko sen saa aikaan?
Tiedän, että Rainer menehtyi sairastamansa angiinan jälkiseurauksena saamaansa sydänvikaan. R.I.P.
Tänään on trendikästä olla persoonallisuushäiriöinen. - R.I.P.
Angiina kirjoitti:
Onko maailma tyystin seonnut? Sen vaan sanon, että jos Rainer olisi paikalla, niin kyllä asiat järjestyisivät. Tai ainakin Rainer tietäisi, mitä pitää sanoa. No, jos ei nyt heti tietäisi, niin ainakin olisi paikalla.Olen Angiina koko päivän miettinyt, että mitä minä sinun kanssasi oikeen tekisin.
Heti kun silmäni välttää, alat sinä ärripurrittelemaan ja pilkkuja etsimään.
Laulaisinko sulle jonkun kivan laulun? Vai mistä tulisit hyvälle mielelle?
Itse söin äsken ison marjapiirakan ja kahvilatytön hymyn saattelemana sillä pärjää hyvillä mielin taas ainakin viiteen.
Käys nyt välillä jääkaapilla sinäkin :) kiltti kirjoitti:
SINULLE, JOKA KÄVIT LAITTAMASSA PUOLIKKAAN NAKIN POSTILUUKUSTANI SISÄÄN!!
Luulitko että se on hauska juttu?
Koirani vahtii, ja se haukkui siksi että pudotit nakin
Minulla on tietokoneohjelma joka nauhoittaa koirani äänet silloin kun olen itse poissa, joten tiedän mihin aikaan koirani on pitänyt ääntä ja kuinka kauan.Tiedän sen ihan minuutilleen.
Joten tiedän, että koirani ei pitänyt suurta elämää ennen nakin pudottamistasi.
LOPETA KIUSANTEKO SAMANTIEN!
Pudottaa nyt koiralle nakinpala ulko-oven ja sisäoven väliin! Se todellakin on kiusantekoa kaikin puolin. Samalla aiheutit häiriötä muillekin naapureilleheh hee
- rmpj
esim. kazaa lite :lta imuroinut (aika paljon tosin häirintää & viruksia, oltava palomuuri) mm. vanhoja hyviä biisejä , winamp:ilta soi maailman radioasemilta blues, latin salsa, klassinen, vaikka mitä mielialan mukaan. Ikinä ei ole ollut niin laajaa musiikkivalikoimaa, mitä internet ja laajakaistayhteys kotiin toi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1014646Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493172Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852909- 801680
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411470450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1021264- 15997
Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40911Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah25900- 184884