Oon huono kaikessa.. Ihan sama mitä teen niin kusasen ja nolaan itteni. Sillon kun en nolaa itteeni niin vaikutan vaan vitun tyhmältä. Mulla ei oo mitään taitoja, älyä ja
Oon epätyytyväinen mun ulkonäköön ja mulla on jatkuvasti elimistöö koskevia ongelmia. Mulla on aina ummetusta, huono aineenvaihdunta, maha turpoaa aina kun syön jotakin. Mua vituttaa kun oon täällä tyhjänpanttina ja itken itteni joka yö uneen. Ai niin joo ja unohdin, että mä en
Saa millään unta joudun makaa sängyssä n. 3 tuntii ja sillonki JOS saan unta. Mun perhe halveksuu mua ja ne antaa sen vaikutelman että oon täysin hyödytön. Mun koulunkäynti on ihan paskaa. Mun keskiarvo on jotain 5.7. Oon menettäny mun sosiaalielämän kokonaan ja tiivistettynä musta ei oo mihinkään, ketään ei vittu kiinnosta. Enkö vois vaan kuolla kivuttomasti..
paska.
3
98
Vastaukset
- nainenplus30
Hei, nyt älä enää mollaa itseäsi, oikeesti!! Oot TOSI tärkee, sussa on varmasti hyviä puolia mutta nyt vain jotenkin nuo mielestäsi huonot puolet ovat liikaa mielessäsi.
Haluan aloittaa sillä, että itsekin olen "vatsavaivainen", nuo ovat oikeasti hoidettavissa olevia asioita. Mulla on ollut niin paljon vatsaongelmia jos jonkin näköisiä että tiedän just mitä sä läpikäyt! Eli en ihmettele kun sulla on noita vatsavaivoja niin ne jo pelkästään vaikuttavat mielialaan negatiivisesti. Laitan kohta joitain vinkkejä noihin vatsaongelmiin että saat ne ruotuun :) Ne oikeesti on hoidettavissa olevia juttuja!!!! Saat ihan eri lailla energiaa kun saan vatsasi kuntoon :)
Hyvistä puolista voisin sinua sen enempää tuntematta kertoa heti että olet hyvä kirjoittamaan, ja tuo että sulla on kanttia alkaa tänne kirjoittamaan on iso juttu. Ei kaikki oo sellasia, monet voisi vain sulkeutua eikä puhu kellekään asioista.
Sä et oo hyödytön, huono, taidoton, tyhmä, turha, et oikeesti oo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Toi on aivan täyttä potaskaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sä olet tärkeä kallisarvoinen ihminen, jos kaikki maailman timantit, kullat, rahat kerättäisiin yhteen isoon jättikasaan, niin se ei olisi niin arvokas kuin mitä SÄ olet!!!!! Niin arvokas sä olet. Sunkin elämällä on tarkoitus ja se on hyvä tarkoitus. Jumala haluaa olla sun kanssa, sun ei tartte kuin pyytää(rukoilla) häntä tueksesi ja avuksesi.
TÄssä vinkkejä vatsaongelmiisi:
(nää on lainattu Paula Heinosen kirjasta "vihdoinkin hyvä olo" - kirjastostakin saattaa löytyä)
- ummetuksessa oireet eivät aina rajoitu pelkästään epämukavaan suolistonn toimimattomuuteen, vaan jotkut ihmiset kärsivät lisäksi muun muassa väsymyksestä, kivuista, mielialaongelmista tai päänsäryistä.
- ummetukseen on monia syitä, joista tärkeimpiä ovat epätasapainoinen rkavalio, liikunnan puute, vähäinen nesteiden nauttiminen, monet lääkkeet,ärtyvä-suoli-oireyhtymä, sekä magnesiumin tai hyvien rasvojen puute.
- Ummetusta aiheuttavat myös matkustaminen, muuttaminne uuteen ympäristöön, aloittaminen uudessa työpaikassa/koulussa.
Jatkan toiseen viestiin.....- nainenplus30
Tässä rkavaliovinkkejä:
- syö pieniä aterioita ja vältä ylensyömistä
- suosi hyviä kulmäpuristettuja öljyjä
- syö luumuja, viikunoita
- siemenet, pähkinät, mantelit sisältää paljon kuituja ja ovat varsinaisia terveyspommeja, napsi niitä päivän mittaan ainakin kourallinen
- hapankaalia suosi, ota päivittäin kuitulisää (esim. Lifesta saa)
- vältä shipsejä, hamppareita, nugetteja, ranskalaisia ja muita rasvaisia ruokia
- maitotaloustuotteiden liikakäyttö voi myös edesauttaa suoliston toimimattomuutta
- vältä teetä ja kahvia
- muista juoda riittävästi, n. 1,5 litraa päivässä pikkuhiljaa (ei kerralla)
- älä hotki ruokaa (siinä menee ilmaa samalla, joka turvottaa)
Paulan puheita löytyy osoitteesta:
http://www.terveydentukipilarit.fi/radio-ohjelma/
Sieltä mediasali ylhäältä ja voit kuunnella radio-arkistosta niitä ohjelmia. Ne käsittelee aika paljon ruokavaliota, terveellisiä elämäntapoja huumorinpilke silmässä :)
Itse joskus kärsin siitä etten saanut millään unta, se oli sellainen ajanjakso. Ei yhtään kivaa, oli päivät sitten ihan tokkurassa ym. Mulla itselläni auttoi siihen se että luin jotain rauhoittavaa noin 0,5-1 h ennen nukkumaan menoa. Eli lopetin pelaamisen tai tv:n kattelun tuntia ennen nukkumista, koska mieli jotenkin kävi kierroksilla muuten. Mä luin mm. Raamattua, joitain muita hyviä hengellisiä kirjoja, psalmeja tms. Mikä nyt kellekin on sopivaa :)
Mullakin oli koulussa keskiarvo aika alakantissa, mut ei se oikeesti määrittele sua. Sitä paitsi sulla on nyt ollut noita vatsavaivoja, unettomuutta, niin sekin on varmasti vaikuttanut siihen ettei ihan täysillä ole pystynyt keskittymään kouluun. Oot ihan varmasti yrittänyt parhaasi tehdä, ja se on tärkeintä. Ehkä säkin olet enemmän käytännön ihminen niinkuin mäkin. Eli opin paremmin tekemällä kuin lukemalla ja kuuntelemalla luentoja.
Yritä ottaa tavaksi sellainen että joka kerta kun katsot peiliin niin älä mieti mitä sussa on vialla vaan katso mikä sussa on kivaa. Esim. kiva hymy, kauniit silmät, hyvät käsivarret, jalat, hymykuopat ym. Tiesitkö että joissain kaupoissa(esim. Sokos, Anttila ym.) on esim. ilmaisia pukeutumisneuvojiakin, jos sellaisesta tykkää. Siellä sulle just etsitään sun tyylisiä vaatteita, niitä ei ole pakko ostaa, mutta siitä saa idiksiä vaatteisiin ja nekin vaikuttaa mielialaan.
Toivottavasti tämä auttoi sinua, älä oikeesti anna periksi, tää on nyt tällainen ajanjakso sun elämässä. Mä ainakin haluan täällä tsempata sua, sä tuut pääseen tästä ylitse!!!
Tässä tuli mieleeni eräs linkki mistä pystyy netin kautta kuuntelemaan ohjelmia radio-arkistoista:
http://patmos.studio24.fi/ohjelmat/radio_come_home/12
Toi hlö on nuorisötyöntekijä ja on henkeen ja vereen nuorten puolella ja ymmärtää heitä. Itse olen saanut voimia kun olen noita kuunnellut :)
Vielä tuli sellainen mieleen että tykkäätkö jostain harrastuksesta? Itselläni sekin nosti mielialaa huonoina aikoina. Kävin mm. metsälenkillä, juoksulenkillä, sitten menin taidekursseille, itsepuolustuskursseille, eri tanssiharrastuksiin mukaan, noita on jos jonkin näköisiä lajeja esim. kansalaisopiston sivuiltakin löytyy niitä :)
Haleja ja jaksamisia
Oon hengessä mukana! Kirjoittelethan taas tänne :)
- nainenplus30
Miten sinulla nyt menee? olisi kiva kuulla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573