Kirjoittakaapa seksuaalisista kokemuksistanne ennen varsinaista ekaa kertaa, alkaen mahdollisista lapsuuden "seksileikeistä" murrosiän "kopelointikokemuksiin" asti.
ENNEN EKAA KERTAA
1
4321
Vastaukset
- Josie86
Päiväkodissa... Minä ja silloinen hyvä kaverini Jenny aina päiväunien aikaan laitettiin sormet toistemme pimppeihin ja liikuteltiin niitä siellä ja sanottiin että "pimpit nukkuu kanssa. shh". :D
Sitten tokalla luokalla oltiin yhen Kiian kaa "lesboja", luultiin että se oli kova juttu. Pussailtiin koulun vessassa ja sit mentiin Kiian kotiin ja alasti sänkyyn makaamaan toistemme päälle. Empä siitä muuta muista kuin että Kiian mielestä mun pillu oli kylmä. :'D
Kahdeksannella tai yhdeksännellä luokalla seurustelin aika vakavasti yhden Jarin kanssa, ja siihen suhteeseen sisältyi vaikka mitä... ;) Neitsyyttäni en Jarille menettänyt, mutta tuli siellä koulun vessassakin sählättyä yhtä sun toista.
Muutkin vaan kertomaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1801837
- 1241540
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16981- 103930
- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4798