Asiakaspalvelijat

Puutarhurin tytär

Entisen halppis myymälän kassa huusi aikoinaan vammaiselle asiakkaalle kaikkien kuullen:"eikös sinun olisi aika jo lähteä pois!". Nyt tämä ystävällinen palvelu on siirtynyt uuteen liikkeeseen .Kärkkäitä kommentteja ja tiuskaisuja.Ei ole keski-ikä syy olla jatkuvasti pahalla päällä ja ylemmyydentuntoinen,vieläpä asiakaspalvelutyössä! Nuorempia työkavereita ei ole myöskään syytä komennella kovalla äänellä ja happamalla naamalla meidän maksavien asiakkaiden kuullen!

49

2065

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nynnylle

      Mikset puuttunu asiaan vaan kattelit vieressä kauhistelemassa?

    • Kaikenkoemme

      Joskus ilkeily on ihmisen luonteeseen liimattu pahe , ilkeämielisyys ei unohdu edes eläkepäivillä esim: as:oy on oiva paikka tuoda se esille ja pilata muunkin asujaimiston ympäristö .

    • into

      aika tarkaan tiedän kenestä on kyse; aina ei voi olla hyvä päivä,mutta...että ees kohtalainen ...sekin piisaa!!!

    • ranejakyke

      Kyseisessä puljussa kyllä muut asiakaspalvelijat ovat ihan kivoja mut se hapannaama blondi (se vanhempi, nuorempi on mukava) joutais vaihtoon. Jos ei edes vaivaudu asiakasta kassalla tervehtimään on sillo väärissä hommissa. Ymmärrän kyllä itsekkin asiakaspalveluhommissa olleena et aina ei jaksa, mut ku toi on aina niinku myrkyn nielassu.
      Olen saanut kyseiseltä henkilöltä sen verran paskaa kohtelua et pitää varmaan tehdä kantelu firman johtoportaaseen kun sama vaan jatkuu.

      • shj

        Olet aivan oikeassa, hapannaama ei edes huomenta sano kun menee aamulla kauppaa ja istuu naama norsun vitulla kassalla ja ei ole muuta vaihtoehtoa kun mennä sen kassalle.


      • YksiTyytyväinenAsiakas

        Ainahan joka alalla on negatiivista palautetta, mutta mitä minä olen käynyt Tokmannissa niin hän nauravailmeinen ,kohtelias,jokaisen asiakkaan huomioon ottava myyjä. Hän vielä loppuviikosta toivottaa hyvää viikonloppua. Tämän kaltaisten myyjien on hauska asioida. Mutta eihän varsinkaan pienellä paikkakunnalla median välityksellä kannata lähteä ketään ihan suoraan "haukkumaan".


    • hampaatesiin

      Voisithan ystävällisesti viedä jonkin naamarin sinua palvelevalle kassalle ja vaatia palvelua ainoastaan naamarin takaa . Lieneekö mahdollista että vika olisikin asiakkaassa , nooooo eihän toki .

      • Jousitienavohoidokit

        Sanonpa nyt suoraan ja tasaisen tarkkaan että saamani palvelu kyseiseltä asiakaspalvelijalta on ollut erittäin epäasiallista, jos ymmärrät termin arvoisa takaisin kommentoija. Katsos kun ei ne muut ystävälliset Joutsan Tokmannin asiakaspalvelijat naamareita tarvitse, ovat ihan ok. Eikä tää epäystävällinenkään ruma ole , mut kun se käytös asiakkaita kohtaan on epäasiallista, on maksavalla asiakkaalla oikeus reklamoida = valittaa kyseisen asiakaspalvelijan toiminnasta.Mikäli ymmärrät termin "reklamoida"?
        Voi olla että olit trollaaja, mut asiaa se ei muuta.
        Hyvää jatkoa Joutsan Tokmannin ihanille ja ammattitaitoisille asiakaspalvelijoille.
        Mut nyt pää tyynyyn ja jos joku metelöi tai edes pierasee niin soitan heti isännöitsijälle ja poliisille ja alakerran asunnon vuokranantajalle.


    • stokkaani

      Ilkeää vaahdota täällä epäkohteliaasta käytöksestä ---myyjän esimieheen kun olisit ottanut yhteyttä niin sitä kautta asia olisi jo hoitunut ---tämä on turha mutka !

      • vaahtokarkki4

        UUUh, mä vaaahtoan, enkä vähiten sun ihanasta trollista.....uuuuh


      • Lahje märkänä
        vaahtokarkki4 kirjoitti:

        UUUh, mä vaaahtoan, enkä vähiten sun ihanasta trollista.....uuuuh

        Tulin orgasmilla lahkeeseen tämän jutn myötä.


    • käsikarvaa

      Hoitoon teidät kaikki sillä rohdot ovat tehottomia , toivoo hoidoton .

    • raija2

      Luulin käytöksen johtuvan itsestäni. Hyvä huomata, että muutkin ovat tämän vanhemman blondin käytöksestä samaa mieltä. Eikö sinne saada vähän ystävällisempää myyjää tilalle. Ikävä asioida hänen aikana.

    • 112

      Menkää ja valittakaa esimiehelle,turhaa täällä päristä .
      Heta Hakokivi on esimies Toksussa.

    • Sorrronyöstä

      Suoli 24 tuottaa kolmenkuukauden välein hieman aromikkaan arvion palvelevan henkilökunnan olemuksesta , toivon että firma tarjoaa edes piparin MAksavalle asiakkaalle . Näin saisimme auringonpaisteen myöskin ?

    • gagagag

      Tämä on niin vanha juttu,että piparistakin on jo maku häipynyt.Asia ei välttämättä muuksi muutu ---pidetään vaan oman naamavärkin kanssa hymy aina ON-asennossa ! Joutsassa se onnistuu tai sitten ei ...Pieniä on murheet jos tällä tasolla mennään,entäpä jos oiskin itsepalvelu seuraavan kerran ja ämpäreitäkään ei saisi enää !!!! Sitten ois huulet pyöreinä .

      • Esiliina

        Esimiehelle on sanottu,mutta muutosta ei ole tullut.Heikko johtaja ei rohkene vaatia vahvalta henkilökunnalta toivomiaan muutoksia. Oman kylän kasvatti ei ole välttämättä oikea valinta vetämään näin suurta yritystä. Esimiehen oma esimerkki asiakkaiden kohtelusta on julkisivun puolesta hyvää,mutta se, miten hän suhtautuu julkisivun takana halveksimaansa asiakaskuntaan,peittyy näkyviltä. Sen tietävät vain ne henkilöt,jotka hänen halveksunnansa kohteeksi joutuvat... me kurjat,joita tässä yhteisössä on lupa vähätellä.


    • sorronyö

      Tämäkö se virsi viisi on ? Onneton ihminen purkaa tylsyyttään laajentaen kohta moitteet koko henkilökuntaa vastaan , voi rähmä .

    • nollajasata

      Ota tästä sitten selvä...pitäisikö esimies hakea Timbuktusta,jotta näin suurta (TOKMANNI,suuri,joopas) yritystä osaa ohjustaa asiallisesti...Voi pieksut ! Kuka halveksii ja ketä,Joutsassa tuntemattomatkin tietävät halveksia just sopiviksi katsomiaan henkilöitä,KUULOPUHEIDEN perusteella .

    • huulivaan

    • kuhavaanonjoku

      tokmannin esimies on samanlainen hapannaama kuin edellä kiitelty blondikin.
      Tuskin tervehtii ja hymyä ei irtoa koskaan.

      • KatsokaaOmaanPoveen

        Turha täällä pienellä paikkakunnalla on mennä arvostelemaan,kun työnsä tekevät asiallisesti.


    • punajuuret

      HALOO; KASVIEN SIEMENET KYLMÄLTÄ PUOLELTA LÄMPÖSEEN,SIELLÄ NE MUKAVASTI JÄÄTYY JA KANSA KESÄLLÄ IHMETTELEE,KUN MKN EI TULE ITÄMÄÄN !

    • Lidwinengooo

      EI minun siemenet ole kylmälläpuolla , kuulemiin

      • SattuuhanTehdessä

        Hyvin asiallinen huomautus!! Kiitos.


    • aapraham69

      Kyllä Tokmannin tytöt tiedetään täällä. Tavoiteltua sakkia ;)

    • ÄkäinenAsiakas

      Juu tämä halppis liike lähtee boikotiin kohta sen verta peetä kohtelua oli tänään ite mokasivat oikein kunnolla ja tämä hapan naamainen myyjä ei osannut edes hoitaa mokaansa asiaa vaan sivuutti jatkamalla toisen asiakkaan osotoksilla. Toinen ja ainut mukava myyjä korjasi tämän sössijän mokan. Kuitenki myöhemmin vielä kysyin milloin sössimisen takia lähteneet rahat tulee takaisin niin hapan naama ja tämän hapan naama pomo kattele jos vaikka ens viikolla .oikein asiakaspalvelua. Onneksi sentään yks kunnollinen myyjä joka osaa. Tämä vanha hapan naama pomoineen hus pois sieltä.

      • Turhakkeennarinaa

        Ethän sinä henkisesti terveenä ihmisenä menetä tasapainoasi tuollaisen korjattavan virheen takia ? Olen varma että sinä olet tehnyt korjaamattomia virheitä ja ne ovat jo päreenpolton arvoisia.


      • KultainenRankkasade

        Jos ensi kerralla saatte asiatonta palvelua tai käytöstä ottakaa elimenne esiin ja pissatkaa tämän kyseisen asiakaspalvelijan suuhun.


    • salegi

      Joutsa ja hapan naama ...se ikuinen yhdistelmä,johan siihen ottaa ja tottuu.Mene Kangasniemeen jos muuta toivot !

    • LisääKusta

      Kunhan muistatte virtsata nartun suuhun.

      • TunnusJoutsalaisuuttani

        Luonnonvastaista!


      • JoutsanPepunhaistelija
        TunnusJoutsalaisuuttani kirjoitti:

        Luonnonvastaista!

        Nää jutut menee jo yli mun ymmärryksen!
        Eikö joutsasta löydy ainuttakaan selväjärkistä ihmistä enää tänä päivänä?


      • UskomatontaTouhua

        Järjettömyyttä haistella Joutsassa peppua.


      • LiuskisLäyskisLepakko

        Jollet saa ystävällismielistä palvelua haista kyseisen myyjän persettä.
        Eiköhän tavat muutu?


      • Äitylinmurusellle

        Edellisen klyyvarissa roikkuukin jonkin palvelutilanteenjäljiltä koiran jätös.


    • viisaris

      Kyseisen kaupan tarjoukset kusee aika usein ,saa pitää varansa mitä kassalla otetaan. Kaksi krt kuukauden sisällä otettu väärä hinta. Tarkka pitää olla ! Myyjät ihkui,ei mtn moitetta. Katsokaa peräpeiliin ensin itseänne,stnan narisijat !

    • Hhffhij

      Minä olen saanut siellä aina hyvää palvelua. Mutta olenkin aika tavallinen ja tylsä heppu. En haistele toisten peppuja enkä mene kauppaan hemmoteltavaksi vaan ostoksille.

    • mausteetkans

      mä kusasen kassan viereen,en voi pidätellä,se on soriii

    • TeitköHousuun

      Tokihan puolenyön tietämillä keppana pyrkii väkisin raittiiseen ilmaan , tenun sisällä hyväkin aromi liudentuu .

    • Anonyymi

      Tokmannilla Joutsassa kameravalvonnan lisäksi on myös vartiointipalvelu ja lisäksi melkein kaikki myyjät kyttää joka hetki, varsinkin vanhempi tummahiuksinen silmälasipäinen naismyyjä, joka on ottanut oikein elämätehtäväkseen kyylätä, ei varmaan joudakaan mittään muuta kyttäyksiltään tekemään. Nämä loistavasti koulutetut myyjät evät ihan varsinaisesti varkaaksi hauku, mutta antavat selkeästi sanoillaan ja teoillan ymmärtää, että olet silmälläpidon alla. Eli pysy helkkarin kaukana tästä meidän eliittikaupastamme.

    • Anonyymi

      Kun kyylätään niin välitetään. Mikään ei ole niin irvokasta kuin välinpitämättömyys. Monen se on surman suuhun vienyt.

    • Anonyymi

      Oikein hyvä että kaupoissa seurataan asiakkaiden edesottamuksia . Ikäviä tilanteita on nähdä näpistys ja ne ketkä tuollaiseen alentuvat .

    • Anonyymi

      Minä koen niin että vartija luo jopa turvallisuuden tunnetta kun on välillä esillä. Olempa jopa nähnyt kuinka ovat lähteneet asiakasta neuvomaan vaikka ei todellakaan kuulu heidän työtehtäviinsä. Pahemmin he kaupungissa kaupoissa kyttää ja seuraa. Tokmannilla ei kyttää muut kuin vanhempi silmälasipäinen tummahiuksinen rouva, pitkät hiukset ja tumman hipiän omaava nainen joka se lyhyet tummathiukset omaava nainen joka syö ihmistä suorastaan sillä katsellaan.......

    • Anonyymi

      Tuskin noin luulotautisia asiakkaita Tokmannilla ees kaivataan. Kumpi kyylää myyjä vai asiakas? Anna mun haukotella!

    • Anonyymi

      Kylläpä on luulosairasta porukkaa,ei Tokmannilla kukaan kyttää asiakkaitaan jotka tuo rahaa liikkeeseen ja henkilökunta on ihan kivaa.Jokitan vartijapojat kyllä palkkansa ovat ansainneet,turvallista käydä ostoksilla.

    • Anonyymi

      Minä kävin aikanaan yhtä myyjää naimassa. Loistaa kuin Hangon keksi edelleen kun näkee. Tais olla sitä vailla!

    • Anonyymi

      Suotta sinne lirskautit, oisit tullut tänne. Ukkoni olis antanut sulle ämpärin lähtiessäs kiitokSEKSI!

      • Anonyymi

        Onks muilla ruokkoja maksettavanaan? Mulla kolmet.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      357
      4086
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1530
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1507
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1338
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1315
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1312
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      200
      1287
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1187
    Aihe