Jos naisella on usein vaaleanpunaista vaatetta päällään, niin onko se merkki lesboudesta? Muistelisin vaan joskus lukeneeni niin tältä palstalta. Entä nilkkakoru ja vielä samalla henkilöllä? Voinko mielestänne olla jo aika varma ihastukseni suuntautumisesta, vai voinko olla ihan hakuteillä?
Olen pikkuhiljaa viimeisen vuoden aikana ihastunut tähän naiseen ja mietin, voisiko "tutkani" olla oikeassa?
Vaaleanpunainen väri
24
816
Vastaukset
- hohhoijaa3
Voi luoja eikai se mikään merkki ole jos toinen vaan tykkää käyttää vaaleanpunaisia vaatteita. Sinuna kysyisin suoraan enkä arvuuttelisi vaatteiden perusteella :)
- lonkhalta
No, ei todellakaan... Pikemminkin se on varmin merkki heterosta..! Itsekin petyin tuossa taannoin, kun näin hänet siviilivaatteissa ja ajattelin, että jaahas tämä taitaakin olla sitten tässä.
- minäkin muistan
että olisi ollut joku ketju tuosta väristä liitettynä lesbouteen. Tuo nilkkakoru, ja etenkin oikeassa nilkassa, on varma merkki suuntautumisesta.
- heterotuleekaapista
Minä taas muistaisin, että jos nilkkakoru löytyy henkitorvesta, on kyseessä silloin lepsu. Jos taas korvakoru löytyy vatsalaukusta, on merkki tosi vahva, meinaan, että silloin on ollut nälkä. Se on siis nälkämerkki.
Jos taas haluaa nähdä tosi merkin, kannattaa mennä katsomaan automerkkiä skodalada.
Että merkkejä on kyllä paljonkin.- taidat olla
kateellinen, kun toinen on ihastunut?
- makunsa kullakin
Lesbous ei näy välttämättä yhtään ulospäin ellei henkilö halua syystä tai toisesta itse sitä lesbouttaan erikseen korostaa.
Itse ainakin pidän henkilöistä, jotka eivät yritä esittää mitään roolia eivätkä ylläpidä mitään stereotypioita. Se näyttää olevan joillekin ihmisille yllättävän vaikeaa. - Heppasportti
Vaaleanpunainen voi olla merkki, että on lesbo. Varsinkin jos on kyse urheiluvaatteista, joiita monet käyttävät halutessaan näyttää feminiinisiltä tai jopa heteroilta.. ja ketä hekin luulevat tällä konstilla huijaavansa.
Heteronaiset eivät pidä vaaleanpunaista, koska se on liian prinsessamaista, joka sopii lähinnä pikkutytyöille.. Sen sijaan heterot käyttävät pastellinsävyjä,.. lesbonaisille taas pastelli on kauhistus.- Katkarapu pastellisävyyn
Öööööö.. Kauhistus..? Raamatunkin mukaan katkaravut on kauhistus. Sun mukaan pastellisävyt on lesboille kauhistus? Ok..
Oon lesbo ja pidän pastellisävyistä, ei ne ole mikään kauhistus. Mistä oikeen revit tollasia juttuja? Ootko joku seksuaalivähemmistöjen muotipoliisi? - Heppasportti
Katkarapu pastellisävyyn kirjoitti:
Öööööö.. Kauhistus..? Raamatunkin mukaan katkaravut on kauhistus. Sun mukaan pastellisävyt on lesboille kauhistus? Ok..
Oon lesbo ja pidän pastellisävyistä, ei ne ole mikään kauhistus. Mistä oikeen revit tollasia juttuja? Ootko joku seksuaalivähemmistöjen muotipoliisi?Ai mielestäsi pastellisävyt on yleisiä lesboilla? Pastellivärit lesboille on siis samanlainen stereotypia kuten että lesbot tykkää urheilusta, erityisesti joukkuelajeista sekä kaljasta.
- mitä p'skaa
Lesboilla vaaleansininen (koska se on poikien väri), homokundeilla vaaleanpunainen (koska se on perinteisesti tyttöjen väri).
Juu ja tietysti kaikki femmet HUIJAAVAT muita ihmisiä. Voi tsiisus, mitä älynväläyksiä. Juu, lesbo ei voi olla femme, hän vain huijaa itseänsä ja muita. Hän on mainosten uhri. - oletko tyhmä vai mitä
Heppasportti kirjoitti:
Ai mielestäsi pastellisävyt on yleisiä lesboilla? Pastellivärit lesboille on siis samanlainen stereotypia kuten että lesbot tykkää urheilusta, erityisesti joukkuelajeista sekä kaljasta.
Kui v*tun tyhmä oot? Sanoin että MINÄ PIDÄN PASTELLIVÄREISTÄ, etkö osaa lukea?
SINÄ yleistit että "pastellisävyt ovat lesboille kauhistus", minä sanoin että näin ei ole, toiset tykkää niistä ja toiset ei, suuntautumiseta huolimatta
Seksuaalinen suuntautuminen ei näy missää hel*vetin värikaralla - Heppasportti
oletko tyhmä vai mitä kirjoitti:
SINÄ yleistit että "pastellisävyt ovat lesboille kauhistus", minä sanoin että näin ei ole, toiset tykkää niistä ja toiset ei, suuntautumiseta huolimatta
Seksuaalinen suuntautuminen ei näy missää hel*vetin värikarallaKyllä voidaan yleistää ja sanoa, etteväti lesbot tykkää pastellisävyistä, vaikka SINÄ pitäisitkin. Poikkeuksia nyt löytyy aina. Koetko olevasi pastellisävyinesi lesbojen valtavirtaa? Ehkä et,.. joten älä tule sanomaan minulle, ettei saa yleistää..
- Heppasportti
oletko tyhmä vai mitä kirjoitti:
Seksuaalinen suuntautuminen ei näy missää hel*vetin värikarallaJa oikeastaan, älä tule tänne haukkumaan minua tyhmäksi, kun itse vedät keskusteluun Raamatun.
- Oletko tyhmä vai mitä
Heppasportti kirjoitti:
Kyllä voidaan yleistää ja sanoa, etteväti lesbot tykkää pastellisävyistä, vaikka SINÄ pitäisitkin. Poikkeuksia nyt löytyy aina. Koetko olevasi pastellisävyinesi lesbojen valtavirtaa? Ehkä et,.. joten älä tule sanomaan minulle, ettei saa yleistää..
Ei voida sanoa että lesbot eivät tykkää pastilleista. Lesbot tykkää raamatusta, etenkin jos se on vaaleanpunainen. Se lesbon tuntemaan itsensä tyttömäiseksi ja heteroksi, sitähän jokainen lesbo kaipaa. Vaikka SINÄ olet tyhmä ja koet olevasi osa valtavirtaa, voit aina ottaa heppas ja ratsastaa ulos portista, äläkä enää ikinä palaa tänne.
- haute couture
Heppasportti kirjoitti:
Ai mielestäsi pastellisävyt on yleisiä lesboilla? Pastellivärit lesboille on siis samanlainen stereotypia kuten että lesbot tykkää urheilusta, erityisesti joukkuelajeista sekä kaljasta.
Pastellivärit ovat JOKA IKINEN kevät muotia. Ei varmasti ole ollut vuosikymmeniin ainuttakaan kevättä, jolloin ei pastellivärit olisi olleet muotia. Sama pätee joka ikinen syksy maanläheisiin väreihin. Jos yhtään edes kukaan seuraa huippumuotia...
- non-pink
Mutta eikö vaaleanpunainen ole juuri yksi niistä pastellinsävyistä? Täytyy myöntää että tässä suhteessa mä kuulun siihen stereotyyppiin, joka ei vaaleanpunaista pue päälleen edes maksusta... Tulee vaan sellainen olo kuin näyttäisi pikkupossulta.
- 0+809808
non-pink kirjoitti:
Mutta eikö vaaleanpunainen ole juuri yksi niistä pastellinsävyistä? Täytyy myöntää että tässä suhteessa mä kuulun siihen stereotyyppiin, joka ei vaaleanpunaista pue päälleen edes maksusta... Tulee vaan sellainen olo kuin näyttäisi pikkupossulta.
jos oot lihava niin takuulla näytätkin, tai sellainen olminvärinen suomalainen.
Voi näitä mahtavia älynvälkkeitä tässäkin ketjussa...keski-ikä 12 v.
- 1826291651
Joo varmaan yksi tuhannesta lesbosta pukeutuu vaaleanpunaiseen nimenomaan tuodakseen suuntautumistaan esiin... Turha noita ihme lesbojoodeja etsiä.. Ei se ole missään värikartassa saneltu. Mitä jos vaan kysyy siltä onko se vai ei.
- 1729282618
*lesbokoodeja
- Ms Colbert
Roosanauha-päivän aikaan voi mennä aivan sekaisin, jos luulisi kaikkia pinkkipaitoja lesboiksi. Hih.
Lesboilla ei ole mitään sellaista vaatetus/koru/tms/-tuntomerkkiä, joka meitä kaikkia yhdistäisi. Mistä sinut tunnistaa lesboksi? Mistä Hän voisi tunnistaa sinut? Otahan otettava riski ja lähesty rohkeasti ihastuksesi kohdetta. - no entäs
nilkkakoru sitten? ;)
- ;-) ;-) ;-)
Tai hikinauha? ;) Tai hiukset kiinni? ;) Tai kengät väärissä jaloissa? ;) Tai palavat rintaliivit? ;) Omista kainalokarvoista kudotut sukat? ;) Tai muovikassit? ;) Tai kassit..? ;) ;)
- olen ihminen
Itse kun käyn salilla ja mitään muuta en voi inhota niin paljoa kuin, että ihmiset katsovat päästä varpaisiin ja analysoivat,onko tuo lesbo vai hetero ja mitä mahdollisesti mikäkin vaateväri, hiuspanta tms. tarkoittaa. Pukeudutpa mustaan,keltaiseen, pinkkiin, vihreään, harmaaseen tai mihinkä muuhun väriin tahansa, niin ihmisillä vissiin ei ole tärkeämpää tekemistä kuin keskittyä siihen, onko tuo homo jos tuolla on pinkki treenipaita päällä. Jos joku etukäteen tietää jonkun olevan lesbo ja lesbolla on päällä vaikka keltaista tai mustaa, niin heti tehdään johtopäätös, että tuo väri tuossa tarkoittaa lesboa, aarrggg! Keskittyisivät kerrankin omaan treenamiseen ja suoritukseen, eikä niihin muihin=D
En myöskään mene sinne juoruamaan tai lukemaan lehtiä tuntitolkulla. En myöskään mene sinne heterona, lesbona, bissenä tms. vaan IHMISENÄ, siis asiakkaana, joka haluaa treenata. En mitään muuta. Olen myös pääasiassa ihminen, en pelkkä seksuaalisuus. Olen myös maksava asiakas, joka haluaa treenata rauhassa.
Siksipä ei voi olla enempää ärsyttävää kun ihmiset analysoivat päästä varpaisiin mikä mikäkin väri tai hikipanta päällä tarkoittaa. Voiko olla enenpää tyhjänpäivästä ja ärsyttävää? - olen ihminen
Lesbo kuntosalila ei ole mikään sirkuspelle tai akvaariokala, jota vaan pällistellään ja analysoidaan suureen ääneen. Vaatevärit ja nilkkakorut eivät myöskään tarkoita välttämättä yhtään mitään. Ei ole myöskään hirveän kohteliasta huudella kovaan ääneen, että miksi juuri tänään pukeuduit mustaan tai pinkkiin ja analysoida sitä kaikkien kuulleen mitä se mahdollisesti tarkoittaa. Nimittäin se ei välttämättä tarkoita YHTÄÄN MITÄÄN eikä välttämättä ole tarkoituskaan tarkoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi524207Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal693871- 703378
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963290Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1022299- 352188
- 362049
- 242049
- 382029
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231924