liian tiukka äiti ?

äidin huolia...

Minulla on pian 13 vuotias tytär. Hänelläon kotiintulo aika noin kahdeksalta ja puhelin keittiönpyödälle puoli kymmeneltä. Kotitöitä on aika vähän mutta kumminkin. Ilman kypärää EI saa pyöräillä. Kymmeneltä nukkumaan. Kuulostaako aivan kamalalta ? Kertokaa miten itse toimitte (:

13

222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Murkun äiti

      Ihan hyvät säännöt ei siinä mitään. Saat kyllä varautua, että kapinointia tulee olemaan kun ikää kertyy noin vuosi lisää.
      Tuntuu kyllä tyttäresi olevan aika kiltti jos ei vielä ole purnannut.

      • äidin huolia...

        On kyllä purnannut ja paljonkin. Jokailtaista tappelua ja menee pahoilla mielin nukkumaan... :/


    • Vitunvajaaherää

      Vittu jos sä olisit mun mutsi ni oisin jo tappanu itteni vuos sitte ei saatana!

    • boored

      No tuo kännykkä juttu on sinänsä aika typerä, koska itse ainakin lataan puhelimeni yöllä.

      • Sir addiktio

        Ei oo kotiintuloaikoja mulla, vaan PELIAJAT! XD


    • My opinion

      Itse olen 15-vuotias poika ja hengailen kohtuu usein kavereiden kanssa. Yleensä parhaat bileet vasta alkavat tuossa 8 maissa jos ny niin voi sanoa :D kannattaisi ainakin tunnilla myöhentää tuota kotiintuloaikaa, sillä se saattaa horjuttaa myös tytön suhdetta ystäviinsä jos joutuu aina ensimmäisenä lähtemään. Kännykkäsääntö on ihan ok, tosin voisi sitäkin edes puolella tunnilla siirtää. Et kuitenkaan ole mikään hirviöäiti :D

    • jormeli1

      ootko kokeillu

      • jormeli1

        joo


    • kurionkova

      Meillä on 10-vuotias lapsi, jonka kotiintuloaika on kavereilta kahdeksan. Sitten kännykkä pois ja puoli kymmeneltä nukkumaan.

    • fossiili äiti-67

      Minusta ok säännöt noi, mitä kerrot tuon ikäselle! Näin toimii vanhemmat, jotka välittää lapsistaan, älä huolehdi muitten säännöistä, niin en minäkään tee... pojat 13 ja 11v. Toisten tahtiin ei kantsi elää! Tsemppiä, olet fiksu vanhempi ja lapsesi sen joskus vielä ymmärtääkin!

    • 34 kahden lapsen äiti

      Hyvät säännöt on!!! Voit varautua kapinointiin, mutta se on normaalia. Muista myös, että jos tulee kotiin vaikka 20.10 niin älä sano mitään koska teini ikäisen kanssa kannattaa vähän joustaa:)

    • nipsukka1

      Aika nopeasti tuosta kypärän käytöstä tyttö keksii kohta pyöräilyn lopettamisen tai oletko varma että kun tyttö siitä valvovan silmänalta katoaa, onko se kypärä edes koko matkaa päässä. Monella näkee kun se tangolla roikkuu tai ei ole edes kiinni koko kiinnitys, niin mieti itse, kannattaako sitä sitten raahauttaa ympäriinsä turhaa.
      Mielestäni minuutilleen ei tarvitse olla heti kotona, jos sen 15 minuuttia vaikka myöhästyy, soittaa äidille että ihan kohta tulossa. Jos käy niin, että jotain tyhmyyksiä tekee, niin silloin aika heti minuutilleen. Itse kannatan sitä että soittelee sitten että tulisiko jo kotiin piakkoin. Soittamalla ja sopimalla voi tuntua vähän rennommalta ja ei kuulosta tytön korviin niin tiukkismaiselta :)

      • kerranlapsi ainalapsi

        Olen 14v poika täytän ja ylihuomenna 15v. Äitini pitää minua oikeasti ihan lapsena ja jos tulen kotiin tai jos en ole tullut kotiin niin ennen klo8 tulee hirveä paskanmyrsky..se puhuu mulle kuin oisin ala-asteella. Joo meillä sama homma et kännykkä pois yöksi. Koulussa menee sutkot hyvin ainakin omasta mielestäni mutta äidille se ei riitä, mulla eioo muita harrastuksia kuin skeittaus ja siitäkin tulee sanomista vaikka itse maksan oman harrastukseni. Äitini pitää mua ihan lapsena eikä osaa kunnioittaa mua:(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4955
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3134
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1217
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe