Tässä SKN, vuokrapienviljelijä Loimaalta. He kaikille!
Olen kirjoittanut jo yli 25 000 viestiä Agronettiin. Agronetti on mun ystävä. Muita ystävii ei olekaan, paitsi ne kaikki muut nmimerkit jotka olen keksinyt,,,Opelmies ja ana111 muun muassa.
Savi kuivuu yöpakkasessa ihan silmissä. Käyn katsomassa kohta mun vuokraoraspeltoja ja laitan kuvat niistä nettiin. Watch out!
Kun käyn kylillä niin joku voi luulla että olen oikein ison talon isäntä. Voi kun olisinkin....yhyhyyyyyyy...
Puita uuniin ettei palellu. Hjallis on ihana!
Hei taas!
SKN tässä - huomenta!!!!
SKN
4
174
Vastaukset
- Simmo
Harmi ettei täällä ole laskuria niin voisit laskea tämän palstan viestit noiden 25000 agronviestin kanssa yhteen. Kaikki näkisivät kuka on netin viestikuningas.
Kunnioittaen
Simmo- sanna kusiluoma
simmo on yks rutun vinkkari.
- agron putiini
sanna kusiluoma kirjoitti:
simmo on yks rutun vinkkari.
Hörhö kirjoitti nuo kolme edellistä itse, se on hänellä
ominaista myös Agron puolella jossa valvoja ja Herpertti
suojelevat tuota sairasta kepulaista. - Sepdeus
agron putiini kirjoitti:
Hörhö kirjoitti nuo kolme edellistä itse, se on hänellä
ominaista myös Agron puolella jossa valvoja ja Herpertti
suojelevat tuota sairasta kepulaista.Pugron atiini olen minä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432160Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1821948- 1161362
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711160- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73919Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78869Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki44855Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931802- 54701