Odottava äiti, haluaisitko mukaan Livin uuteen äitiysohjelmaan?
Aito Media on Helsingissä ja Tampereella toimiva Suomen johtava viihteellisen asiaohjelmiston tuottaja. Aito Media on erikoistunut myös tuottamaan äitiyttä käsitteleviä TV-ohjelmia mm. AVA-kanavan Erilaiset äidit ja TV2:n Sydänääniä.
Uudessa sarjassamme seurataan Helsingissä ja lähikaupungeissa synnyttäviä äitejä ja heidän ensimmäisiä kuukausiaan pienokaisen kanssa. Ohjelman painopisteenä on arki ja sen tuomat haasteet ja uudet tilanteet ennen ja jälkeen vauvan syntymää. Äitien laskettu aika tulisi olla touko – elokuussa 2014.
Haemme sarjaan monipuolisia tarinoita erilaisilla teemoilla. Mikäli sinulla on kiinnostava tarina kerrottavanasi, ota yhteyttä osoitteeseen [email protected], niin kerromme mielellämme lisää!
Adoptoiva äiti, haluatko mukaan Livin uuteen äitiysohjelmaan?
aidit
1
146
Vastaukset
- Anonyymi
Olisi varmasti kannattanut kirjoittaa tänne adoptio palstalle uudestaan toi teksti eikä kopioida samaa kuin mitä raskaus-palstalle. Odottavia äitejä jotka synnyttävät touko-elokuun aikana tuskin tältä palstalta kovin montaa löytyy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512