Moro! Mitä mun pitää tehä ku otin bensahanasta lähtevän bensaletkun pois kaasarista ja käänsin hanan auki, eikä sieltä tullut bensaa. Niin se on vissii sitten tukossa, mitä mun pitää tehä että saan sen tukoksen pois?
mitä teen
2
<50
Vastaukset
- Rx 50
Puhalla vaikka kompressorilla sinne letkuun
- Setä neuvoo
Ei kai pensa ole loppu?
Kai se helpointa on kun otat tankinkin päästä letkun irti. Sitten kun koko hanaletkuhässäkkä on kädessä niin puhalla paineilmaa ja koita käännellä hanaa.Jos ilma menee läpi, on tukos muualla.
Onko siinä pensansuodatin? Jos, niin missä ja voiko vaihtaa. Siinä letkussa se yleensä on sekin. Näkyykö tukoksia?
Jos pensalinja skulaa, on tankin pohjalla ruostetta, kuraa, kakkaa, lehtiä tai vanhat kalsarit. Otat tankin irti ja huljuttelet sopivasti laimennetulla akkuhapolla. Pari marmorikuulaa, mutteria tms. seassa tehostaa vaikutusta. Kodin Putkimieskin saattaa tehota. Tankki käteen, tehoaineet tankkiin ja ravistelua.Mutta ole herran jumala varovainen ettei korkin välistä tai muualta raosta roisku happoa naamalle tai käsille. Sitä ei tarvi osua kuin pieni tippa ja sattuu pahasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi434036Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal513681- 703238
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak943115Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no892094- 352048
- 241909
- 351870
- 311861
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231794