historian maikka

minä

Historian maikkani oli aika tiukka ja usein ärsyttäväkin, olin vähän väliä jälki-istunnossa tai puhuttelussa usein syyttä. Nyt olin taas jäänyt luokkaan yksin kuuntelemaan mitä maikalla oli asiaa, hän kuitenkin ilmoitti että hän ei ehdi jäädä puhumaan vaan että minun pitäisi tulla koulun jälkeen puhutteluun, arvasin ettei hänellä ollut mitään menoa vaan teki sen piruuttaan. Tulin koulun jälkeen hissan luokkaamme, maikka jo odottikin minua hänellä oli päällä farkut sekä kireä poolopaita. Hän oli alle kolmikymppinen aika muodokas varsinkin hänellä oli isot rinnat joita oli tullut katseltua niin tunnilla kuin erillaisissa puhutteluissa, hän ilmoitti että minun täytyy tehdä extra tehtäviä huonon käytökseni vuoksi.
Hän kumartui etsimään monisteita ja hetken mielijohteesta menin hänen taakseen ja puristin häntä perseestä. Ajattellin että nyt nousee meteli ja vähintään syytteeseen raiskauksesta, mutta hän kääntyikin hymyillen minuun päin ja sanoi -Tai voithan sinä korvata käytöksesi toisellakin tavalla, hän käveli ovelle ja laittoi sen lukkoon silloin en vielä älynnyt mitä hän tarkoitti. Seuraavaksi maikka tuli ja alkoi aukaisemaan farkkujani olin hetken paniikissa, mutta kohta aloin puristella hänen peppuaan ja rintoja. Housuni tipahti maahan ja kullini nousi tanaan, maikka otti sen boksereistani esille ja sanoi -Täällähän ollaan ja valmiina ottaen samalla paitansa pois hänen rinnat olivat edessäni ja näyttivä tulevan kohta ulos rintsikoista aloin ottaa niitä pois maikan kehoituksesta ja puriatelemaan niitä ne olivat valtavan tuntuiset isot, mutta silti kiinteät. Maikka sanotaan häntä vaikka Riikaksi polvistui eteeni ja otti kullini suuhun hän leikki sillä nuoli sitä kuin tikkaria, juuri kuin olin tulemassa hän nousi ja käski riisua housunsa tein työtä käskettyä ja otin farkut pois hänen jalastaan. Alta paljastui mustat stringit jotka oli jo litimärät Riikka kuiskasi korvaani -Nussi mua nyt ja tässä samalla hän hyppäsi pulpetille
ja avasi haaransa hänen häpykumpunsa oli ajeltu miltrei paljaaksi, tämä oli ensimmäinen kertani jonka Riikka nopeasti huomasikin oli vetänyt vasta muutaman työnnön hänen tiukkaan pilluun kun hän pyysi vaihtamaan asentoa. Nyt minä olin alla ja hän päällä, hän alkoi ratsastaa ja tissit pomppivat edessa vauhdilla minä puristelin niitä kuin sterssi lelu kunnes en enää kestänyt sanoin että nyt tulee ja samalaa laukesin hänen sisäänsä

3

5049

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks vaan

      Oli niin paljon virheitä että silmissä vilisee!

    • masamasa

      siis aivan KAUHEE! ideana hyvä, kuvailevia adjektiiveja puuttui liikaa.

    • YeaH...!

      Jooh sait mt kiihottumaan .... :)
      mutta seuraavalla serralla muista sana välit!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      242
      2214
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      161
      1458
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1300
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1065
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1029
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      950
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      845
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      669
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      660
    Aihe