Olen 24v nainen ja olen elänyt avoliitossa miehen kanssa n. 4 vuotta. Minulla on suunnattoman useasti tarve katsella naisia "sillä silmällä", naiselliset naiset kiihottaa minua todella paljon. Katselen joskus jopa netistä kahden naisen välisiä seksivideoita jotka kiihottavat myös. Jos joskus tulisi tilanne missä olisi minulle mielekäs nainen joka tuntisi vetoa myös minuun, uskon etten kieltäytyisi seksistä. Vaikea kysyä kysymystä että tekeekö tämä minusta bi-seksuaalin vaikka en ole mitään fyysistä naisen kanssa kuitenkaan tehnyt. Tuntuu oudolta kun en osaa ns. lokeroida itseäni mihinkään.
Ajatusmaailma muuttunut
3
232
Vastaukset
- selvähomma
Siltähän se kuulostaa, että olet biseksuaali, jos tunnet romanttista ja/tai seksuaalista vetoa molempia sukupuolia kohtaan. Näinhän se "virallinen" biseksuaalin määritelmä taitaa mennä..Sillä ei ole asian kanssa mitään tekemistä, onko sinulla varsinaisia kokemuksia vielä. Kyllä heterokin on hetero vaikka olisi neitsyt vielä, tärkeintä on mitä tunnet...
- feline.
Olet bi-seksuaali, mikäli kykenet tuntemaan seksuaalista vetoa naiseen ja jos naisen vartalo kerran kiihottaa. Itsekkään en ole koskaan ollut naisen kanssa mutta silti tiedän, että vahvasti naisiin päin olen. :)
- m.h1
Hei,
näyttää sitä ,että olet biseksuaali kyllä jos tunnet romanttista ja/ tai seksuaalista molempiin sukupuoleen.Olin pari vuotta biseksuaalinen ja en enää kuin koko ajan lesbona. :-) jos tunnet tai vetoat naisiin päin myös niin tiedät asiasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708