Mistä löytyis vanhoja Jukebokseja?

Wurlitzer

..saisivat olla epäkuntoisiakin,40-50-60 luvulta peräisin, merkillä ei ole väliä.

10

4522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ingrid

maanantaina alkuiltana ei niitä ikävä kyllä saa.

perjantaina löytyy

• boxi

osto ja myynti-lehtien ilmoituksista niitä joskus löytyy. Tahtovat mennä tutunkaupalla eteenpäin, eivät useinkaan ehdi yleiseen kauppaan. Jos et ole varma, niin mieti epäkuntoisen ostamista, sillä osien saannin kanssa saattaa tulla vaikeuksia, (ethän ole laittamassa cd -sisuksia vanhoihin kuoriin - pyhäinhäväistys).. Itse olen useampia j-bokseja kunnostanut ja entisöinyt ja mielenkiintoista on ollut ja osia on saanut myös itse tehdä. Paljonko olisit valmis maksamaan toimivasta? Voisi .ppari olla tiedossa, kunnoltaan toimivia, mutta entisöinnin tarpeessa.

• Boxi

Mä olisin innokas ostaa jos hinnasta sovitaan. Laitappa hintapyyntö niin katsotaan olenko valmis investoimaan.
        [email protected]

• boxi 2
        Boxi kirjoitti:

Mä olisin innokas ostaa jos hinnasta sovitaan. Laitappa hintapyyntö niin katsotaan olenko valmis investoimaan.
        [email protected]

Laitan kaveripiirille kyselyn, kuka vois luopua, millä hinnalla ja mistä mallista. pahimmillaan saattaa vastaukseen kulua viikonlopun yli. Porukalla on kyllä jukeja. Kaikki on tekniikaltaan täysin läpi käytyjä, kunnostettuja, huollettuja. Päältäpäin joitakin täytyy ehostella. korjaamisessa on käytetty alkuperäisiä osia, mikäli on ollut saatavilla tai niiden mukaisia uustuotanto-osia. Osa osista jouduttu tekemään itse, mutta eroa alkuperäiseen ei huomaa.
        Sitten olisi kaupan vielä muutama kotimaassa suunniteltu ja valmistettu wanhan wurlizwerin "kopiota" päällisin puolin kuin alkuperäinen, muta sisällä viimisen päälle huipputekniikkaa. 400 / 600 / 800 Cd-levyn makasiinit, huippukaiuttimet ja lisäkaiuttimien liitäntämahdollisuudet, lähtöteho vähintäänkin riittävä ja kappaleenvalintajärjestelmä tosi nopea, helppokäyttöinen ja käyttönäppäimistö "piilotettu". Satunnainen soittojärjestys yms soittotavat ok. Hintaa jäljellä olevilla on 9500€. Mennyt tietyn alan firmoille yms. jokunen ulkomaille.

palailen perinteisten tiimoilta asiaan kun saan lisätietoja.

• vanhajuke
        boxi 2 kirjoitti:

Laitan kaveripiirille kyselyn, kuka vois luopua, millä hinnalla ja mistä mallista. pahimmillaan saattaa vastaukseen kulua viikonlopun yli. Porukalla on kyllä jukeja. Kaikki on tekniikaltaan täysin läpi käytyjä, kunnostettuja, huollettuja. Päältäpäin joitakin täytyy ehostella. korjaamisessa on käytetty alkuperäisiä osia, mikäli on ollut saatavilla tai niiden mukaisia uustuotanto-osia. Osa osista jouduttu tekemään itse, mutta eroa alkuperäiseen ei huomaa.
        Sitten olisi kaupan vielä muutama kotimaassa suunniteltu ja valmistettu wanhan wurlizwerin "kopiota" päällisin puolin kuin alkuperäinen, muta sisällä viimisen päälle huipputekniikkaa. 400 / 600 / 800 Cd-levyn makasiinit, huippukaiuttimet ja lisäkaiuttimien liitäntämahdollisuudet, lähtöteho vähintäänkin riittävä ja kappaleenvalintajärjestelmä tosi nopea, helppokäyttöinen ja käyttönäppäimistö "piilotettu". Satunnainen soittojärjestys yms soittotavat ok. Hintaa jäljellä olevilla on 9500€. Mennyt tietyn alan firmoille yms. jokunen ulkomaille.

palailen perinteisten tiimoilta asiaan kun saan lisätietoja.

Itse olen kanssa mökille etsimässä jukeboxia. ehdottomasti vanhan mallinen mieluiten savikiekkoja soittava vekotin, kun noita kiekkoja löytyy itseltäni. Säkylässä pitäisi olla joku alan ihminen ketä kunnostaa kanssa laitteita, mutta enpä ole kyseistä liikettä/jannua saanut langan päähän

• EnsioIT-kone
        vanhajuke kirjoitti:

Itse olen kanssa mökille etsimässä jukeboxia. ehdottomasti vanhan mallinen mieluiten savikiekkoja soittava vekotin, kun noita kiekkoja löytyy itseltäni. Säkylässä pitäisi olla joku alan ihminen ketä kunnostaa kanssa laitteita, mutta enpä ole kyseistä liikettä/jannua saanut langan päähän

TAhtoo heti, linkkejä kehiin tjsp.

• Rock Ola
        EnsioIT-kone kirjoitti:

Hyväkuntoinen Rock Ola -70 luvulta löytyy. Ja on kaupan. 80:n levyn kone. Kone on asiallisen kokoinen ei mikään järkäle, eli sopii pienempään kämppään yms. ja on helppo kuljettaa.
        Laite pirkanmaalla.

Hinta 1500 Euroa en tingi koska laite on hyvä ja nostalgiaa riittää.

p. 041 544 9155

• ellimanta
        EnsioIT-kone kirjoitti:

Piironginkokoinen, 99-levyä ylimääräisiä mukaan.
        Tarjouksia otetaan vastaan.

• Toni42

• King77

Meillä on tulossa myyntiin rock-ola starlet vm-60

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      26
      3148
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1507
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      76
      1093
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      143
      1029
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      931
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      882
    7. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      45
      868
    8. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      171
      852
    9. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      836
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      138
      767
    Aihe