No siis mun rinnakkaisluokalla oleva tyttö sillee vilkuilee välil muhun ja mun ja sen katseet kohtaa, nii se kääntyy äkkii pois. Se vaihtaa joskus paikkaa luokas niin et meil ois katsekontakti. Se ei oo ennen moikannu mua, mut nyt se tekee niin ain välil. ??
Tykkääköse tyttö musta???
Think about it
8
146
Vastaukset
- Think about it
Ja oon siis 13v
- meisterisi
Ite pistäsin sen piikkiin että tykkäisi. Lisätiedot voisivat auttaa
- Think about it
No mitä haluut tietää lisää?
Joskus se puhuu jonkun kanssa ja sit se tulee käytävälle ja sanoo sille sen kaverille hiljaa "älä kerro sille".- Think about it
Anyone?
- meisterisi
Nojuu eiköhän se oo sillä selvä. Huomenna meet juttelee,eiks jee :)
- Think about it
Haittaako se muka että mulla on kuppainen pippeli??? Se on kuitenkin melkein 4cm pitkä...
- Think about it
Ai joku pölli ton nimimerkin...
- Think about it
Pakit tuli.... tai no ainakin periaatteessa.
Kuulemma: On vähän tunteita mua kohtaan, mut ei paljoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi463098Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs462901100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es502515Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo502452Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks322106Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581850- 451769
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä431626- 461545
- 261371