Edes tietokoneiden parissa puuhailleena en tiedä, missä vika voisi nyt olla. Mutta kuitenkin, ongelma on seuraava:
Käynnistän tietokoneen (Win 7 Home Premium) normaalisti, mutta hetki työpöydän ilmestymisen jälkeen toimintokeskus alkaa herjaamaan, että sekä F-Securen että Windowsin oma palomuuri on poissa käytöstä. Aiemmin toinen palomuureista on ollut jatkuvasti käytössä ilman onglmia tois poispäältätippumisia. Tietokone on skannattu niin MRT:llä ja Defenderilllä kuin F-Securellakin, joten haittaohjelmasta tuskin on kyse.
Mikä neuvoksi?
Palomuuri tippuu pois päältä
y_fin
4
162
Vastaukset
F-securen uusin versio käyttää Windowsin palomuuria.
Yleensä palomuuri käynnistyy pienen odottelun jälkeen normaalisti.- y_fin
Kiitos neuvosta, mutta palomuuri ei kyllä lähtenyt odottelunkaan jälkeen päälle O.o
Sitten testaisin F-securen poistoa ja uudelleen asennusta. ( Lisenssikoodit talteen ennen näitä)
- y_fin
Kokeilen sitten kun päivitän F-Securen uudempaan versioon (nykyinen lisenssi päättyy huhtikuun lopussa), katsotaan sitten onko sillä vaikutusta asiaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184